آشنایی با مراحل صفر تا صد ساخت ویلا در کرج

ساخت ویلا در کرج

ساخت ویلا در کرج می تواند از انتخاب های بسیار مناسب برای ویلا سازی و سرمایه گذاری شما باشد. ویلا ساختمانی است که برای استراحت کردن وتفرح کردن در مکانی خوش آب و هوا می باشد.شهر کرج از نظر موقعیت مکانی هم به کلان شهر تهران نزدیک است و هم اینکه دارای آب و هوایی بسیار معتدل و مطلوب می باشد. در ساخت ویلا قطعا نیاز به سازه هایی فلزی مانند حفاظ درب و پنجره، پنجره و درب های ورودی فلزی، تاب لاکچری برای ویلا، استخر فلزی و اگر نقشه ساخت ویلا به صورت چند طبقه باشد قطعا نیازمند پله های دوبلکس و پله پیچ خواهید شد. تکنومتال از شرکت های موجود در تهران و کرج است که می تواند نیاز های شما را در زمینه سازه های فلزی با بهترین کیفیت و نازلترین قیمت فراهم کند. در ادامه به مراحل ساخت ویلا در کرج اشاره خواهیم کرد.

طراحی و ساخت ویلا در کرج

ساختن هر ساختمان و سازه بتنی نیازمند کشیدن نقشه ای در ابتدای شروع به کار می باشد. مهندسین و متخصصین می توانند با توجه به موقعیت زمین شما از نظرآب و هوایی و موقعیت جغرافیایی به شما در ساخت ویلا در کرج و سراسر ایران کمک کنند. بعد از طراحی نقشه به نمای داخلی و نمای بیرونی سازه می رسند.نمای بیرونی سازه را می توان با استفاده از مدل های مدرن امروزی و با استفاده از فلز طراحی و نصب کرد پس با خیال راحت اینکار را به تکنومتال بسپارید.

 

نقشه ساخت ویلا

 

بتن ریزی و ایجاد اسکلت

بعد از مرحله گودبرداری نوبت به بتن ریزی و نصب اسکلت فلزی ساختمان می رسد. این مرحله از اساسی ترین نکات در ساخت ویلا در کرج و یا هر نقطه دیگری می باشد. چرا که بنای اصلی ویلا مربوط به اسکلت آن می باشد که باید از آهن آلات مرغوب و استاندارد تهیه گردد. از خدمات دیگر شرکت تکنومتال ارائه اسکلت فلزی ساختمان با رعایت تمامی استاندارد های مربوطه می باشد.

 

ارزان ترین روش ساخت ویلا

درب و پنجره ویلا

بعد از مراحل دیوار کشی و اجرای سقف نوبت به نصب درب و پنجره در دل دیوار ها می رسد. درب و پنجره باید دارای عمر بالایی باشند تا کمتر دچار آسیب شوند و نیاز به هزینه سرویس و تعمیر سالانه نداشته باشند. درب و پنجره فلزی می تواند از بهترین انتخاب ها برای ساخت ویلا در کرج و تهران باشد چرا که فلز ضد ضربه بوده و مقاومت بالایی در برابر فشار دارد. پس با خیال راحت می توانید از امنیت خود و ساختمان در برابر ورود سارقین و حیوانات خاطر جمع باشید. همچنین برای جلوگیری از هرگونه ورود و خروج می توانید از انواع حفاظ های فلزی که در تکنومتال تولید می شود بهره ببرید. این مزیت حفاظ را از یاد نبرید که تاثیر بسیار زیادی در زیبایی نما دارد.

 

مراحل ساخت ویلا

دکوراسیون داخلی ساختمان

از جمله مراحل ساخت ویلا در کرج و سراسر نقاط ایران مربوط به دکور داخلی سازه می باشد. اگر ویلای خود را به صورت دوبلکس و یا در طبقات بالاتر بسازید نیاز بسیار بالایی به استفاده از انواع پله های دوبلکس در کرج خواهید داشت. از انواع این پله ها پله پیچ که از زیباترین نوع می باشد بسیار کاربردی است چرا که محیط کمی را در بر گرفته و هم می تواند سبک دکور داخلی خانه را نیز به حالت مدرن تری نشان دهد. البته که ساخت و ساز پله پیچ نیازمند رعایت نکاتی برای تولید می باشد از جمله قرار گیری درست پله ها در کنار هم و نورپردازی منحصر به فرد برای استفاده راحت تر از پله است.

 

نکات مهم در ساخت ویلا

استخر لاکچری برای ساخت ویلا در کرج

ساخت استخر های سرامیکی نیازمند هزینه بالا و مدت زمان زیادی می باشد اما استخر های پیش ساخته نه هزینه ای بالا در مقایسه استخر های سرامیکی دارند و نه زمان زیادی برای ساخت آنها نیاز است. استخر های پیش ساخته در دو نوع فلزی و فایبرگلاس از سری محصولات تکنومتال می باشد که با در نظر گرفتن ابعاد مختلف متناسب با محیط شما طراحی و ساخته می شود.

 

طراحی و ساخت ویلا

ساخت سازه های فلزی برای ساخت ویلا در کرج و سراسر ایران

شما می توانید از طریق سایت ما نمونه های ساخته شده را مشاهده کرده و از کیفیت و طراحی که توسط متخصصین ما صورت می گیرد مطمئن شوید. سعی و تلاش ما در جهت رفع نیاز های شما به بهترین شکل موجود می باشد. برای اطلاع از قیمت و نحوه فروش و شرایط نصب می توانید از طریق کلیک بر تکنومتال با همکاران ما تماس حاصل نمایید. ممنونیم که تا اینجا با ما همراه بودید.

 

نظری دهید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

پروژه های شاخص