آشنایی با پله دو محور باکسی + عکس

پله دو محور باکسی

راه پله به عنوان یک رکن اصلی در سازه های چند طبقه محسوب می گردد پس باید در انتخاب آن بسیار دقت داشته باشیم. با توجه به پیشرفتی که طراحان و شرکت های پله سازی در این زمینه داشته اند راه پله های دوبلکس بسیاری در مدل های متنوعی طراحی و ساخته شده اند. به طور کل معمولا برای مدرن شدن دکوراسیون داخلی خانه از پله های گرد بهره می برند که ما می خواهیم در این مطلب راه پله دو محور باکسی را به طور تخصصی برای شما تشریح کنیم با ما همراه باشید.

 

پله پیچ آهنی

ساختار پله دو محور باکسی به چه صورت است؟

در سازه اصلی این پله دو باکس آهنی در کنار راه پله پیاده شده است به علاوه کف پله ها به صورت باکس آهنی، ورقه ای و یا هر جنس دیگری گه به انتخاب مشتری باشد طراحی و اجرا می گردد. کاربرد این راه پله بیشتر در ساختمان های مسکونی و مغازه ها با فضایی متوسط و بزرگ پیشنهاد می گردد. این راه پله را می توان از متریال های مختلفی مانند چوب، سنگ، شیشه، بتن و فلزاتی مانند استیل و آلومینیوم ساخت که انتخاب هرکدام از آنها به نوع کاربرد و انتخاب خریدار بستگی دارد.

برای سفارش پله دو محور باکسی با ما تماس بگیرید:

تلفن: 02177002023

موبایل: 09128670109

 

 

پله گرد دو محور ورق

پله دو محور باکسی در دسته پله های دکوراتیو قرار می گیرد؟

راه پله های دو محور باکسی، تک محور کنسولی، دو محور ورق، زیر محور میانی و… راه پله هایی هستند که در دسته راه پله های تزئینی و یا دکوراتیو قرار می گیرند. پله های دکوراتیو علاوه بر چند برابر کردن زیبایی دکوراسیون داخلی وظیفه اصلی خود را به عنوان ارتباط دهنده طبقات با استحکام کافی انجام می دهند.

در چه محیط هایی از این راه پله استفاده می گردد؟

از راه پله دو محور باکسی بیشتر برای فضا های تجاری و وسیع با کاربرد های دکوراتیو بودن آن استفاده میگردد و دلیل این کار نیز مربوط به طراحی و اجرا پله دو محور باکسی با شعاع زیاد است. گزینه ایده آلی برای هتل ها و تالار های بزرگ، مراکز خرید لوکس، سالن های جشن و عروسی که محدودیتی برای فضا ندارند می باشد.

ابعاد و استاندارد های ساخت این راه پله

وزن تقریبی آن برای هر متر با در نظر گرفتن شعاع خارجی 250 سانتی متر و عرض پله 100 سانتی متر 140 کیلوگرم است. در رابطه با مصالح به کار رفته برای ساخت راه پله دو محور باکس فلزی باید گفت ورقه هایی با ضخامت 4ش و 6 میلی متر برای کناره های آن و ورق 4 میلی متری جهت درپوش و پروفیل 40 در 40 میلی متری برای کف پله باید در نظر بگیرید. حتما باید قبل از ساخت و ثبت سفارش این سازه ابعاد مورد نیاز آن فضا مورد نظر را با دقت اندازه گیری کنید. البته که پله های باکسی به صورت راه پله های پیش ساخته نیز در بازار موجود می باشند که هم از نظر ظاهر و هم از نظر کیفیت سازه بسیار مناسب هستند.

 

پله دوبلکس تک محور

آیا این راه پله نیازمند نرده می باشد؟

البته که باید برای طراحی و ساخت این راه پله نرده نیز در نظر بگیریم. نرده ها هم به جذابیت کار کمک می کنند و هم امنیت سازه را چندین برابر می کنند. نرده های فلزی فرفورژه اولین پیشنهاد ما به شما می باشد اما اگر ساده پسند هستید نرده های ساده نیز می تواند پاسخگو نیاز شما باشد. به علاوه شرکت های طراحی و اجرا راه پله معمولا می توانند راه پله ها را نیز ترکیبی از دو متریال بسازند به این صورت که مثلا سازه اصلی از فلز باشد اما نرده ها از چوب و یا شیشه باشد این به انتخاب شما بستگی دارد.

مزایای نصب این راه پله مارپیچ

عدم لرزش در هنگام رفت و آمد بر روی آن، نرده گذاری آسان، زیبایی فوق العاده، نصب راحت خود راه پله در مکان های مختلف، مقاومت بالای راه پله در برابر ضربه و یا حوادث غیر مترقبه مانند زلزله و همچنین ضد زنگ بودن فلزاتی که در ساخت آن استفاده می گردد.

 

قیمت پله دوبلکس

ساخت و اجرا راه پله دو محور باکسی

اگر تصمیم تان برای نصب این راه پله قطعی نیست و هنوز شک دارید می توانید از مشاوران تکنومتال کمک بخواهید تا با ارائه دادن تجارب خود در کار های مختلف بتوانند شما را راهنمایی کنند. هدف شرکت و همکاران ما پاسخگویی به نیاز شما با استفاده از بهترین و با کیفیت ترین مواد اولیه و همچنین بهره گرفتن از دانش برترین طراحان می باشد. جهت اطلاع از قیمت و کسب اطلاعات بیشتر از نحوه نصب می توانید از طریق کلیک بر تکنومتال با ما ارتباط برقرار نمایید.

نظری دهید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

پروژه های شاخص