اجرای پله دکوراتیو فلزی با قیمت مناسب

اجرای پله دکوراتیو

کاربرد پله دکوراتیو زمانی است که شما می خواهید یک راهی را برای رفت و آمد بین طبقات مختلف یک خانه برقرار کنید. پله های دکوراتیو در طرح های مدرن و متریال های مختلفی ساخته می شود که انتخاب آن اولا بستگی به دکوراسیون داخلی خانه شما دارد و دوما به سلیقه ی شما مربوط است. اجرای پله دکوراتیو را می توان پس از ساخت ساختمان نیز انجام داد در صورتی که پله های اصلی باید قبل از تمام شدن پروژه طراحی و ساخته شوند. البته هستند شرکت های طراحی و اجرای پله دکوراتیو که می توانند بهترین پله ها را با مناسب ترین قیمت برای شما بسازند البته که سپردن کار به دست این شرکت ها و تیم طراحی آنها بسیار بهتر است چرا که آنها به تمامی نکات و استاندارد های طراحی انواع راه پله آشنایی دارند. اما ما در اینجا برای شناخت بیشتر شما با مدل های مختلف راه پله های دکوراتیو اطلاعاتی را در اختیارتان می گذاریم تا بتوانید با دیدی باز انتخابی عالی داشته باشید.

 

اجرای پله مدرن

انواع پله های دکوراتیو

در اجرای پله های دکوراتیو مهم ترین اصل انتخاب یک مدل مناسب برای دکوراسیون خانه ای است که می خواهیم راه پله در آن نصب کنیم. علاوه بر ظاهر پله باید به استحکام و مقاوم بودن راه پله نیز دقت نماییم. اما می رسیم به معرفی انواع پله های دکوراتیو با ما همراه باشید:

پله دو محور باکس

اگر فضای بزرگی را در دست دارید و قصد نصب راه پله ای دکوراتیو را دارا می باشید این مدل پله بهترین انتخاب برای شماست. یکی از زیباترین طرح ها در پله های گرد و دکوراتیو راه پله دو محور باکس است که نیازمند مکانی با وسعت زیاد برای به نمایش در آوردن ظاهر زیبای خود می باشد. البته که این پله دارای استحکام کافی برای رفت و آمد افراد می باشد. اجرای این مدل پله دکوراتیو بسیار آسان است و می توانید برای دو چندان کردن امنیت و زیبایی آن از انواع نرده ها در مدل های مختلف در ساخت آن بهره ببرید.

 

قیمت پله گرد

 

پله کنسولی

یکی دیگر از نمونه های که می توان در اجرای پله دکوراتیو از آن بهره برد پله کنسولی است. در مرحله ی نصب و اجرا این راه پله باید از صفحات فلزی مناسب برای مهار و تحمل فشار یک طرفه از سوی کف پله استفاده گردد که این امر باعث افزایش طول عمر سازه و جلوگیری از ریزش آن در مواقعی مانند زلزله و تردد بیش از حد افراد بر روی آن می شود.

برای سفارش ساخت انواع پله دکوراتیو با ما تماس بگیرید:

تلفن: 02177002023

موبایل: 09128670109

 

پله دو محور ورق

یکی از شکیل ترین و پرطرفدار ترین پله های دکوراتیو و حلزونی پله دو محور ورق می باشد. قیمت مناسب و ظاهر جذاب آن از دلایل انتخاب این طرح توسط افراد می باشد. ضخامت ورق این پله گرد به طور معمول 10 میلی متر است و در کل بر اساس کاربری پله عرض و شعاع بیرونی و داخلی و ارتفاع پیشانی پله بر میزان ضخامت ورق تاثیر گذار است. این مدل پله پیچ هم می تواند بر روی شاسی سوار شود و هم بر روی کف پله.

 

ابعاد پله گرد

پله محور مرکزی برش خورده

از طرح های خاص و استثنایی در انواع پله های اسپیرال و گرد این طرح است. شعاع داخلی آن نباید کمتر از 95 سانتی متر باشد و وزن تقریبی آن با توجه به هر متر 95 کیلوگرم است البته اگر شعاع خارجی آن را 115 سانتی متر و عرض پله را 100 سانتی متر در نظر بگیریم پس وزن آن با توجه به ابعاد مختلف متغیر است. از این طرح هم می توان در فضا های بزرگ مانند تالار ها و پاساژ ها استفاده کرد و هم در منازل مسکونی کوچک چرا که این راه پله انعطاف پذیری زیادی در برابر ابعاد و اندازه های مختلف دارد.

مزایا و معایب پله های دکوراتیو چیست؟

همانطور که متوجه شدید عمده ی پله های دکوراتیو را پله های گرد تشکیل می دهند آن هم به دلیل ظاهر خاص و متفاوتی که نسبت به راه پله های مستقیم و کلاسیک دارند. از مزایای ویژه ی این راه پله ها می توان به ابعاد کوچک آنها که مناسب برای خانه های کوچک است اشاره کرد و توجه به این نکته که دارای انعطاف پذیری بالایی در برابر تغییر ابعاد و سایز های مختلف می باشند. به علاوه اکثریت این طرح ها را می توان به صورت پله پیش ساخته از بازار با قیمت های بسیار عالی پیدا کنید. از معایب آن می توان به سختی رفت و آمد از روی آنها اشاره کرد.

 

پله گرد دوبلکس

اجرای پله دکوراتیو فلزی

طبق توضیحات گفته شده انواع پله های دکوراتیو را می توان با متریال های مختلفی مانند فلز، شیشه، چوب، سنگ و بتن بسازند. البته که امکان ایجاد یک ترکیب زیبا از این متریال ها نیز وجود دارد برای مثال معمولا برخی از راه پله های چوبی را با نرده فلزی و یا راه پله های بتنی را بر نرده های سنگی طراحی و اجرا می کنند. اما تخصص شرکت تکنومتال در ساخت انواع راه پله دکوراتیو فلزی با بهترین کیفیت و نازلتزین قیمت است. تمام هدف تیم طراحی ما خلق کردن راه پله ای منحصر به فرد با بهترین مواد اولیه است.

 

نظری دهید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

پروژه های شاخص