اجرا و نصب سوله نگهبان با قیمت مناسب

سوله نگهبان با قیمت مناسب

اجرا و نصب سوله نگهبان با قیمت مناسب در ساخت بسیاری از ساختمان ها لازم است چرا که باید زمین به گونه ای خاک برداری شود که دیواره های آن قائم و یا نزدیک به قائم باشد. اینکار به دلیل احداث زیر زمین، کانال، منبع آب و… صورت می گیرد. که این حرکت باعث فشار هایی بر دیواره ها می شود و ما به منظور جلوگیری از ریزش خاک و تبعات منفی آن سازه های موقتی را برای مهار این فشار ایجاد می کنیم که به آن سوله و یا سازه نگهبان گفته می شود. ساخت سوله نگهبان با قیمت مناسب نیازمند رعایت نکاتی می باشد که در توان شرکت هایی حرفه ای مانند تکنومتال با بیش از دو دهه سابقه در ساخت انواع سازه های فلزی می باشد. برای آشنا شدن بیشتر با سوله نگهبان در ادامه با ما همراه باشید.

 

محاسبه آنلاین هزینه ساخت سوله

اهداف اصلی استفاده از سوله نگهبان با قیمت مناسب در گود برداری

  • حفظ جان انسان های خارج از گود و درون گود
  • حفظ اموال در درون و خاج از گود
  • ایجاد کردن شرایط امن و مطمئن برای انجام کار برای افراد

 

مصالح مورد نیاز برای ساخت سوله

انواع سوله نگهبان با قیمت مناسب

با توجه به دیواره های محل گود برداری از انواع مختلف سازه نگهبان استفاده می شود که هر کدام دارای روش منحصر به فرد برای نصب خود هستند. که از انواع آن می توان به این موارد اشاره کرد: شمع بندی، مهار سازی، دوخت به پشت، دیواره دیافراگمی، مهار متقابل، سپر کوبی، اجرای خرپا، نیلینگ ( روش میخ گذاری در خاک می باشد ).

برای سفارش سوله فلزی با ما تماس بگیرید:

تلفن: 02177002023

موبایل: 09128670109

استعلام قیمت سوله

نحوه قیمت گذاری ساخت سوله نگهبان

نوسان قیمت فولاد از رایج ترین عوامل تاثیر گذار بر قیمت تمامی سازه های فلزی من جمله سوله نگهبان می باشد. این سازه ها بسته به نوع مدلی که سفارش داده می شوند و هر متر مکعب فضایی که باید گود برداری شود که نیازمند سوله فلزی نگهبان می باشد نیز قیمت گذاری می شوند.

 

ساخت سوله با کمترین هزینه

طراحی و ساخت سوله نگهبان با قیمت مناسب

همانطور که می دانید در کار های ساختمانی بسیاری از نکات و استاندارد ها هستند که باید به خوبی رعایت و اجرا شوند. پس کار های ساختمانی بهتر است که به شرکت هایی که دارای تیم های تخصصی هستند واگذار گردد البته که تجربه نیز شرط هست اما هستند شرکت های تازه کاری که دارای تیم تخصصی بسیار حرفه ای می باشند. شرکت تکنومتال با تجربه های فراوان و تیم تخصصی حرفه ای آماده ارائه خدمات در خصوص ساخت سوله فلزی نگهبان می باشد. از دیگر خدمات شرکت ما در امر ساختمانی اسکلت فلزی ساختمان، نمای فلزی مدرن و امروزی، حفاظ درب و پنجره در طرح های متنوع، درب های پارکینگ فلزی شکیل و مقاوم و… می باشد. برای دیدن نمونه های ساخته شده می توانید با کلیک بر تکنومتال آنها را مشاهده نمایید. هچنین در صورت نیاز می توانید برای اطلاع از قیمت و شرایط فروش و نصب از طریق سایت با همکاران ما تماس حاصل نمایید. هدف ما کسب رضایت شما عزیزان می باشد.

 

نظری دهید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

پروژه های شاخص