بهترین استخر مناسب ویلا های کوچک چیست؟

استخر مناسب ویلا

کسانی که می خواهند در امر ویلا سازی در تهران یا کرج و نقاط خوش آب و هوای دیگر فعالیت کنند باید بدانند که استخر مناسب ویلا های کوچک باید چگونه باشد. ما می خواهیم در این مطلب نکاتی را برای ساخت استخر مناسب ویلا های کوچک را برای شما ارائه دهیم. از بهترین انتخاب هایی که شما عزیزان می توانید داشته باشید استخر های فلزی و فایبرگلاس ساخته شده توسط تکنومتال می باشد. در طراحی و ساخت استخر حرف اول را کیفیت مواد اولیه و همچنین لوازم جانبی آن می زند که متخصصین ما در این زمینه از بهترین گزینه ها استفاده می کنند. در ادامه با ما باشید تا بیشتر با استخر های پیش ساخته که مناسب بنا های کوچک می باشد آشنا شوید.

مزایای استخر مناسب برای ویلا

در ابتدا باید به مزایای داشتن استخر شخصی اشاره کنیم. همه ی ما با ورزش شنا آشنایی داریم و می دانیم که چقدر می تواند برای گرفتن آرامش از آب که مایه ی حیات است به شما کمک کند. مورد بعدی که می توان به آن توجه کرد مزیت اصلی این ورزش برای مفاصل شما می باشد و تاثیری که بر سلامتی جسم شما خواهد گذاشت. همچنین باید گفت که اگر توانایی و سرمایه ی کافی برای داشتن یک استخر را در ویلا ی خود داشته باشیم پس خاطر ما از نظر بهداشت بسیار راحت می باشد.

تعریف استخر فایبرگلاس

یکی از انتخاب هایی که ما می توانیم برای ساخت استخر مناسب ویلا های کوچک داشته باشیم استخر های پیش ساخته و آماده فایبرگلاس می باشد. این مدل استخر های فایبرگلاس با ظاهری زیبا و شیک فضایی مدرن را در محیط ویلا ی شما فراهم می کند. صاف و براق بودن این مدل استخر به دلیل ویژگی ذاتی که از جنس آن سر چشمه می گیرد باعث انعکاس نور همراه با تلالو آب درون استخر می شود. این استخر که ابتدا با معرفی آن در اروپا و آمریکا معرفی گردید هم اکنون با بهترین کیفیت و طراحی عالی توسط تکنومتال قابل ارائه می باشد. علاوه بر ساخت استخر باید به قسمت نور پردازی آن نیز توجه ویژه ای گردد چرا که برای استفاده آن در شب دچار مشکل نشده و همچنین جلوه ی بصری آن را چند برابر کند.

 

استخر پیش ساخته عمیق

نحوه ی ساخت استخر فایبرگلاس

این مدل استخر که از دسته ی استخر های پیش ساخته می باشد به صورت ساخته شده آماده ارائه به شما عزیزان می باشد. نحوه ی ساخت به این شرح است که در کارخانه به شکل یک قالب آماده ساخته شده و سپس توسط جرثقیل و تریلر به محل مورد نظر انتقال می یابد. از مزایای استخرهای فایبرگلاس شرکت تکنومتال می توان به: نصب سریع، کاهش هزینه ساخت، استحکام و مقاومت بالا، ضد جلبک و ضد خزه، مقاوم در برابر اشعه UV، قابلیت ترمیم در صورت آسیب دیدگی و… را می توان نام برد. در مراحل ساخت این استخر از هیچ گونه میلگرد، بتن، بلوک، آجر، سیمان و سرامیک استفاده نمی گردد و به همین دلیل انتخابی خوب برای استخر مناسب ویلا های کوچک می باشد و نیازی به صرف سرمایه ای بالا ندارد.

 

بهترین نوع استخر پیش ساخته

قیمت استخر های پیش ساخته فایبرگلاس

قیمت این مدل بستگی به نوع و مدل استخر، سایز و نوع تجهیزات و لوازم جانبی، محل نصب استخر و موقعیت مکانی و جغرافیایی دارد. این استخر در ابعاد و اندازه های دلخواه قابل طراحی می باشد پس نگران این مورد نباشید. البته که مواردی مانند نوع تجهیزات تصفیه خانه و تجهیزات برقی و تزئیناتی مانند چراغ های داخل آب در هزینه شما بسیار تاثیر گذار می باشد.

 

استخر ویلایی سیک

استخر پیش ساخته فلزی

یکی دیگر از انتخاب هایی که می توان برای استخر مناسب ویلا های کوچک داشته باشیم استخر های فلزی هستند. قطعا که 100% مواد اولیه آن از فلز نیست چرا که فلز در برابر رطوبت دچار زنگ زدگی می شود اما قالب متریال به کار برده شده در ساخت آن فلز است. این مدل استخر ها مناسب برای گذاشتن در سطح زمین می باشد و نیاز به گود برداری و هزینه ای برای اینکار نمی باشد. پس می توان گفت بعد از استخر های فایبرگلاس استخر های فلزی انتخاب خوبی برای ویلا های کوچک هستند. آهنی که در این سری استخر ها ساخته می شود فلز نسل جدید می باشد که بر روی زمین و سطح صافی تعبیه می گردد و آن را آبگیری می کنند و برای مصارف خانگی و صنعتی و کشاورزی کاملا مناسب می باشد. هزینه استخر های فلزی که با دوام بالا در تکنومتال طراحی و ساخته می شود یک دهم استخر های بتنی و سرامیکی بوده پس با سرمایه ای کم می توانید یک استخر کوچک و شیک و مناسب داشته باشید.

 

طرح استخر ویلایی روباز

شرکت تولید استخر های پیش ساخته فایبرگلاس و فلزی

برای سفارش استخر های پیش ساخته با کیفیت بالا و قیمت های استثنایی طراحی و تولید سازه ی خود را به ما بسپارید. تکنومتال علاوه بر تولید استخر های پیش ساخته در زمینه تولید سازه های فلزی مانند: روف گاردن، آلاچیق، انواع تاب های لاکچری مناسب ویلا، درب های ورودی فلزی و فرفورژه، حفاظ های پنجره، نمای فلزی ساختمان، سوله فلزی نگهبان و…. می باشد. برای دیدن نمونه های ساخته شده و اطلاع از قیمت و شرایط نصب با کلیک بر تکنومتال از طریق سایت با همکاران ما تماس حاصل نمایید. هدف ما کسب رضایت 100% شما عزیزان می باشد.

 

 

 

 

نظری دهید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

پروژه های شاخص