بهترین حفاظ درب و پنجره برای ساکنین طبقه اول ساختمان کدام است؟

حفاظ درب و پنجره

حفاظ درب و پنجره برای تامین امنیت و زیبایی نما بسیار اهمیت بالایی دارد. برای ساکنین طبقه اول ساختمان ها این اهمیت چند برابر می شود چرا که با توجه به پایین بودن این طبقه امکان سرقت از این طبقات بسیار زیاد می باشد. برای ساخت حفاظ مناسب برای ساکنین طبقات اول باید نکاتی را سازنده ها رعایت کنند که در ادامه این موارد را به شما ارائه می کنیم. یکی از شرکت های تهرانی که در این زمینه فعالیت می کند تکنومتال می باشد که با رعایت کیفیت و استاندارد های لازم سعی در جلب رضایت مشتریان دارد.

 

حفاظ پنجره مدرن

 

متریال استفاده در ساخت حفاظ درب و پنجره

این سازه ها معمولا از جنس فولاد، آهن و آلومینیوم ساخته می شوند. علت استفاده از این جنس در ساخت حفاظ به دلیل مقاومت آن در برابر بارش برف و باران و آفتاب می باشد. علاوه بر آن در برابر ضربه بسیار مقاوم بوده و به راحتی نمی توان آنها را قطع کرد و از بین آن عبور کرد. همچنین از دیگر ویژگی های فلز ها قابلیت خم شوندگی آن در دمای بالا با توجه به طرح انتخابی ما می باشد فلز فرفوژه یکی از این مدل ها می باشد که علاوه بر حفظ امنیت بر جذاب بودن نمای ساختمان نیز تاثیر بسزایی دارد.

برای سفارش انواع حفاظ ساختمان با ما تماس بگیرید :

تلفن : ۰۲۱۷۷۰۰۲۰۲۳

موبایل : ۰۹۱۲۸۶۷۰۱۰۹

حفاظ پنجره ضد سرقت

 

طرح انتخابی برای ساخت حفاظ

حفاظ درب و پنجره در مدل های مختلفی ساخته می شود. ساده ترین مدل آن جوش دادن تعدادی میله آهنی در کنار هم به صورت عمودی و یا افقی می باشد. از دیگر مدل های آن جوش دادن لوله های فلزی در کنار هم و نصب شاخه هایی بر بالای این میله ها برای زیبایی بیشتر نما است. فلز فرفوژه که به آن گل آهن نیز می گویند دارای طرح های مختلفی هست که بسیار زیبا قطعات آن در کنار یکدیگر تعبیه می شوند و نمایی مدرن را برای شما ایجاد می کنند. البته که برای طبقات بالاتر نیز حفاظ پنجره بسیار امری حیاتی برای جلوگیری از سقوط افراد می باشد.

 

انواع حفاظ پنجره فرفوژه

 

تراکم حفاظ درب و پنجره

هم برای جلوگیری از سقوط افراد و هم تامین امنیت خانه نیاز است که تراکم حفاظ به اندازه کافی باشد. هر چه فاصله میله ها یا قطعات فلزی استفاده شده در سازه کمتر باشد تراکم سازه افزایش یافته پس امنیت آن نیز افزایش می یابد و بالعکس این موضوع نیز برقرار است. البته که تراکم رابطه مستقیمی در رابطه با قیمت تمام شده ی سازه دارد. هرچه تراکم بیشتر هزینه ساخت حفاظ نیز بیشتر است. در رابطه با حفاظ درب باید گفت دربی که به تراس خانه راه دارد حتما باید حفاظ داشته باشد یا درب هایی که در خانه موجود می باشند و از جنس شیشه هستند نیاز مند حفاظی برای جلوگیری از شکستن خود درب و هم جلوگیری از ورود افراد از آن درب است. حفاظ درب ها را معمولا به صورت فرفوژه و یا آکاردئونی می سازند.

 

حفاظ درب آکاردئونی

 

ساخت حفاظ درب و پنجره

در نهایت نتیجه این است که نصب حفاظ برای درب و پنجره مخصوصا برای ساکنین طبقه اول بسیار امری ضروری می باشد. برای سفارش این محصول فلزی از شرکت تکنومتال و یا سایر محصولات ما که شامل نمای فلزی ساختمان، استخر فلزی و فایبرگلاس، آلاچیق فلزی باغی، روف گاردن، اسکلت فلزی و… می باشد کافی است با کلیک بر تکنومتال با همکاران ما برای اطلاع از قیمت و نحوه فروش و نصب تماس بگیرید.

نظری دهید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

پروژه های شاخص