تولید انواع درب فلزی و حفاظ پنجره با قیمت مناسب

ساخت پنجره آهنی ساده

از انواع درب ها برای ورودی منازل، حیاط و ساختمان درب های فلزی یا آهنی است. درب فلزی به دلیل استحکام در برابر سرما، گرما و رطوبت یکی از بهترین گزینه ها برای درب ورودی مجتمع مسکونی و اداری است. از انواع درب های فلزی می توان درب حیاطی و پارکینگ، درب های نفر رو، درب های کلاسیک، درب های هال و پذیرایی و… نام ببریم که هر یک را به اختصار توضیح خواهیم داد.

انواع درب های فلزی

درب حیاطی و پارکینگ

این درب جز اولین بخش از نمای ساختمان است که در نگاه اول به ثبت می رسد. پس باید در انتخاب آن دقت لازم را به کار ببرید. درب حیاط و پارکینگ هر خانه نمادی از سلیقه سازنده آن خواهد بود که این انتخاب بر نظر مهمانان، ساکنان و خریداران بسیار تاثیر گذار است.

 

ساخت درب فلزی
ساخت درب فلزی

درب نفر رو

درب های نفر رو از مهم ترین انواع درب فلزی است چرا که روزانه در زمان ورود و خروج با آن مواجه میشویم و انتقال دهنده حس خوب یا بد به ما است. اگر این درب را درست و با دقت انتخاب کنیم ارزش ملک را چندین برابر می کند. برای حفظ زیبایی نمای ساختمان بهتر است که درب نفر رو و حیاط همگون انتخاب شود به گونه ای که یکدست و متقارن باشند.

 

قیمت ساخت درب فلزی
قیمت ساخت درب فلزی

درب لوکس _ کلاسیک

برای استفاده از این نوع درب اول باید دقت کنید که مدل کلاسیک آن متناسب با نمای ساختمان شما است یا خیر. قیمت این مدل با انواع دیگر بسیار متفاوت است چرا که در طراحی و ساخت آن از اتصالات و قطعات مختلف استفاده می شود پس زمان بر است و هزینه تولید آن بالا می رود. در این مدل بهتر است از شیشه مات استفاده شود و دستگیره آن نباید مدرن باشد بلکه باید ساده و البته در عین حال با کیفیت باشد. این مدل بیشتر برای ویلا و باغ استفاده می شود. اگر برای انتخاب نوع و مدل درب ها نیاز به مشاوره دارید همکاران ما آماده خدمت رسانی به شما عزیزان هستند.

 

درب فلزی زیبا

یکی دیگر از خدمات تکنومتال ساخت انواع حفاظ پنجره در طرح های مختلف است. حفاظ پنجره یکی از راه های تامین امنیت و ایمنی ساختمان است که البته بر زیبایی نما نیز تاثیر گذار است. ما آماده ارائه انواع حفاظ در طرح های مختلف با پایین ترین قیمت و بالاترین کیفیت هستیم. عواملی که بر قیمت تاثیر گذارند را در ادامه به اختصار خواهیم گفت:

تاثیر اندازه بر قیمت حفاظ

حفاظ ها به صورت واحد اندازه گیری می شوند و ربطی به مدل پنجره ندارند. قطعا قیمت حفاظ یک پنجره با ابعاد کوچکتر کمتر از حفاط پنجره با ابعاد بزرگ تر است.

نوع جنس و تاثیر آن بر قیمت

قیمت حفاظ با توجه به پروفیل استفاده شده تعیین می شود. انواع متریال ساخت حفاظ عبارتند از:آهنی، حفاظ پنجره دو جداره فرفوزه، استیل و… که هر کدام هزینه ای متفاوت دارند.

 

حفظ پنجره فلزی ساده و شیک

قاعدتا هر چه تزئینات حفاظ کمتر باشد هزینه ساخت نیز کمتر است. اما خوب نمی توان از ظاهر حفاظ ساده گذشت چرا که نمای خانه است.

هزینه حمل و نقل

حفاظ در کارگاه طراحی و تولید شده پس حمل آن به محل نصب دارای هزینه ای است که معمولا به عده مشتری است. اگر تمامی موارد ذکر شده را رعایت کنید حفاظی خوب برای پنجره مورد نظرتان یا قیمت مناسب خواهید داشت.

 

حفظ پنجره فلزی ساده و شیک

نصب و ساخت انواع درب های فلزی و حفاظ پنجره

تکنومتال با بهره گیری از سابقه طولانی خود از فعالیت در تهران و سراسر کشور در زمینه ساخت انواع سازه فلزی که می توان به پله تاشو فلزی، روف گاردن، آلاچیق، سوله و… اشاره کرد آماده رفع خواسته شما به بهترین شکل ممکن می باشد. برای اطلاع از آخرین قیمت و نحوه ی نصب می توانید با کلیک بر تکنومتال از طریق سایت با همکاران ما تماس بگبرید.

نظری دهید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

پروژه های شاخص