حفاظ پنجره ساده امن تر است یا حفاظ پنجره فرفوژه؟

حفاظ پنجره ساده

حفاظ های پنجره آهنی را از بهترین کیفیت می سازند تا بتوانند در برابر ضربه ی سارقین برای ورود بسیار مقاوم باشند. حفاظ ها در انواع مدل های مختلفی طراحی و ساخته می شوند که ما در این مطلب می خواهیم به مقایسه امنیت حفاظ پنجره ساده و فرفوژه بپردازیم. با خرید و نصب حفاظ پنجره می توان از برقراری امنیت و آرامش اطمینان حاصل کنیم. برای ساخت حفاظ پنجره ساده و فرفوژه متناسب با ابعاد دلخواه خود می توانید از شرکت تکنومتال محصول خود را سفارش داده و خریداری کنید. از نظر مقاومت و استحکام این دو حفاظ در یک سطح هستند اما در ادامه به طور مفصل تر اطلاعاتی در رابطه با این سازه های فلزی در اختیارتان می گذاریم.

حفاظ پنجره ساده

استفاده این مدل حفاظ منحصر به فرد به پنجره نیست و برای درب تراس و یا دیوار های بالکن از آن استفاده می شود. در ساخت این مدل حفاظ از طرح خاصی استفاده نمی شود بلکه میله ها به شکل عموی و یا افقی در کنار یکدیگر جوش می خورند. در این سازه برای برقراری امنیت بیشتر باید تراکم سازه را بیشتر کنند یعنی باید فاصله میله ها از هم کمتر و تعداد میله بیشتری در سازه استفاده شود.

 

عکس حفاظ پنجره

 

قیمت ساخت حفاظ پنجره ساده

برای ساخت این حفاظ متریال به کار برده شده که آهن است و قیمت آن به ازای ارزش هر کیلو محاسبه می گردد. در رابطه با وزن حفاظ باید گفت که با تراکم سازه رابطه مستقیم دارد. یعنی هر چه تراکم بیشتر شود وزن حفاظ بیشتر شده احتمال ضربه دیدن آن کمتر می شود پس امنیت آن نیز افزایش می یابد در نهایت قیمت ساخت نیز افزایش می یابد.

 

حفاظ پنجره مدرن

 

حفاظ پنجره فرفوژه

متریال استفاده شده در ساخت این حفاظ نیز مانند حفاظ پنجره ساده از آهن می باشد. البته که فرفوژه به گل آهن نیز معروف است این سازه در دما و فشار بسیار بالا به اشکال مختلفی تبدیل می شود و زیبایی منحصر به فردی را ایجاد می کند. این سازه از امنیت بسیار بالایی برخوردار است البته که تراکم حفاظ نیز بی تاثیر در میزان امنیتی که ایجاد می کند نیست.

 

مدل حفاظ پنجره فرفوژه

 

قیمت تولید حفاظ فرفوژه

این حفاظ نیز علاوه بر پنجره برای درب های دیگر نیز قابل استفاده است. حفاظ های تزئینی مانند همین حفاظ فرفوژه به شدت بر زیبایی نمای ساختمان اثر گذار است به علاوه برای تامین آسایش و آرامش هم استفاده می شود. پس با توجه به توضیحات داده شده هر چه برای طراحی و تولید این سازه هزینه کنیم نوعی سرمایه گذاری محسوب می شود. هزینه ساخت به تراکم و وزن حفاظ بستگی دارد.

 

نمونه حفاظ پنجره فرفوژه

ساخت حفاظ پنجره ساده و فرفوژه

می توانید طراحی و تولید حفاظ های خود را با خاطری جمع به تکنومتال بسپارید. شرکت ما با استفاده از آهن هایی با کیفیت بالا و رعایت استاندارد های تولید سعی در جلب رضایت شما دارد. دیگر محصولات شرکت ما: آلاچیق، اسکلت فلزی، استخر فایبرگلاس، انواع درب پارکینگ، تاب فلزی، سوله و… می باشد. از طریق کلیک بر تکنومتال وارد سایت ما شوید و نمونه کار های ساخته شده را مشاهده نمایید. در صورت تمایل برای اطلاع از قیمت و سفارش از طریق سایت با همکاران ما تماس بگیرید.

نظری دهید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

پروژه های شاخص