ساخت و اجرای پله گرد در لنگرود

ساخت پله گرد در لنگرود

اگر به دنبال ساخت و اجرای پله گرد در لنگرود هستید و می‌خواهید پروژه خود را با بهترین کیفیت و در زیباترین طرح ها به نتیجه برسانید، توصیه می‌کنیم تا انتها همراه ما باشید. مجموعه مهندسی تکنو متال در زمینه ساخت پله گرد، رزومه و تجربه بسیار موفقی دارد و می‌تواند بهترین راهنمای شما در این مسیر باشد. قبل از گرفتن از هر تصمیمی ابتدا لازم است نکات مهم و ضروری این سازه را بدانید. برخی از این نکات فنی و برخی دیگر غیر فنی است. 

ساخت پله گرد در لنگرود
ساخت پله گرد در لنگرود

پله گرد چیست؟

قبل از بررسی مسائل مهم  در مورد ساخت و اجرای پله گرد در لنگرود ابتدا لازم است یک آشنایی کلی با پله گرد و انواع آن داشته باشیم. پله های گرد مدلی از انواع پله ساختمانی هستند که به دلیل طرح گرد مانند و چرخشی که دارند، به پله گرد معروف شده اند. در واقع دلیل ساخت این سازه ها، اتصال دو طبقه به یکدیگر با کمترین اشغال فضا و در زیباترین حالت ممکن است. با پله‌ی گرد می‌توانید در یک فضای کوچک، محل اتصال مناسبی برای طبقات بالاتر داشته باشید. این سازه ها می‌توانند به صورت مستقل دور یک میله محور ساخته شوند و یا به دیواره های حامل کناری متصل شوند. 

مشاوره رایگان و ثبت سفارش  ساخت پله گرد در شهرستان لنگرود و استان گیلان

ساکنان محترم شهرستان لنگرود و استان گیلان، می‌توانند پله گرد هایی با کیفیت بالا، متریال عالی، مهندسی تخصصی و قیمتی مقرون به صرفه را در کمترین زمان ممکن در اختیار داشته باشند. مجموعه تکنو متال با بیش از چند دهه تجربه و رزومه موفق در این زمینه، انتخابی خواهد بود که از آن پشیمان نخواهید شد. برای کسب اطلاعات بیشتر، دریافت مشاوره رایگان، ثبت نوبت بازدید حضوری، اطلاع از قیمت ها و تعرفه ها و ثبت سفارش با شماره های زیر تماس برقرار کنید.

شماره های تماس جهت برقراری ارتباط، مشاوره رایگان و ثبت سفارش :

تلفن ثابت : ۰۲۱۷۷۰۰۲۰۲۳

موبایل : ۰۹۱۲۸۶۷۰۱۰۹

طراحی و اجرای پله گرد
طراحی و اجرای پله گرد

نکات مهم و ضروری برای ساخت پله در لنگرود

شهرستان لنگرود، یکی از الماس های جذاب و دیدنی در استان گیلان است. زیبایی در این شهر تنها به ‌شود، خانه سازی و ساخت سازه های زیبا در این شهر بسیار مرسوم است. دکوراسیون داخلی در خانه های این شهر اهمیت بالایی دارد. به همین جهت، چه چیزی بهتر از یک پله زیبا می‌تواند محیط را جذاب کند؟ ساخت و اجرای پله گرد در لنگرود حساسیت زیادی دارد. در واقع شما نمی‌توانید بی گدار به آب بزنید. قبل از هر کاری ابتدا باید شرایط را سنجیده و بهترین انتخاب را انجام دهید. در ادامه برخی از این نکات را با شما مطرح می‌کنیم.

  • انتخاب متریال مناسب

متریال و جنس مناسب، مهمترین بخش قبل از ساخت پله گرد است. در انتخاب جنس سازه نباید فقط به سلیقه و علاقه خود نگاه کنید. یک طراح و سازنده دلسوز سعی می‌کند شما را به سمت انتخاب درست ببرد، نه اینکه فقط شما را راضی نگه دارد. برای انتخاب جنس مناسب باید ابتدا به کاربری توجه کنید. اگر در محیطی پر رفت و آمد هستید، باید از جنس مقاوم و کم سر و صدا استفاده کنید. قرار گرفتن در معرض رطوبت، خیس شدگی، دکوراسیون محیط، شرایط اطراف و ابعاد و اندازه ها از پارامترهای مهم در این زمینه به حساب می‌آیند. متریال های اصلی برای ساخت پله گرد، فلز، چوب، بتن و سنگ هستند. در مطلب پله گرد فلزی توضیح داده ایم که این متریال چگونه از هر نظر می‌تواند مفید باشد.

  • محل مناسب برای ساخت پله

برای ساخت و اجرای پله گرد در لنگرود توجه به این گزینه بسیار مهم است. محل ساخت پله با توجه به کاربری آن و شرایط محیط متفاوت است. از نظر فنی نمی‌توان در هر نقطه ای پله ساخت. برای اینکه بدانید بهترین نقطه برای ساخت پله در محیط شما کجاست، ابتدا مطلب بهترین محل ساخت پله را بخوانید، سپس با برقراری تماس با مشاوران ما، بهترین راهنمایی ها را دریافت کنید.

  • تعیین بودجه

بودجه و قیمت نهایی ساخت و ساز یکی از تعیین کننده های اصلی و مهم در مسیر اجرای پله گرد است. در شرایط فعلی با وجود تورم و تلاطم در بازار نمی‌توان قیمت ثابتی برای ساخت و ساز تعیین کرد. هزینه متریال، طراحی، اجرا، کارگرها و… بخشی از هزینه ها پله سازی محسوب می‌شوند. برای کاهش قیمت ها ابتدا لازم است سراغ یک مجموعه معتبر و منصف بگردید. مجموعه تکنو متال با ارائه قیمت های منصفانه در کنار کیفیت بالا، یکی از گزینه های عالی محسوب می‌شود. سپس می‌توانید از راه هایی مانند انتخاب پله دست دوم استفاده کنید. در مطلب قیمت پله گرد فلزی دست دوم به خوبی این مسئله را شرح داده ایم. 

  • مدل جذاب

طراحی های پله گرد بسیار متنوع و جذاب است. اما قبل از انتخاب هر کدام ابتدا لازم است شرایط محیط و دکوراسیون اطراف را بسنجید. در ساختار شهر لنگرود، انتخاب پله گردهای مدرن بسیار مورد استقبال قرار گرفته است و با ساختار شهرسازی آن مطابقت دارد. تیم مهندسی حرفه ای می‌تواند بهترین انتخاب ها را در اختیار شما قرار دهد.

بهترین مدل های پله گرد
بهترین مدل های پله گرد

مراحل اجرا پله گرد

در ادامه مقاله ساخت و اجرا پله گرد در لنگرود لازم است که بدانید دقت در کیفیت، ابعاد، جنس پروفیل به کاررفته در پله، نوع سازه و مواردی به این صورت در ساخت این مدل پله‌ها بسیار مهم و ضروری است. همچنین برای ساخت پله گرد مجریان این طرح باید به وزن پله‌های بتنی مناسب با اسکلت ساختمان هم توجه ویژه داشته باشند.

انواع پله های گرد از نظر ساخت

در ادامه مقاله ساخت و اجرای پله گرد در لنگرود لازم است تا با انواع این مدل پله آشنا شوید.

  • پله گرد دو محور باکس

یکی از مدل‌های پله گرد، پله گرد دو محور باکس می‌باشد. این نوع پله گرد از یک شعاع بیشتر از 55 سانتی متری برخوردار است و از لحاظ اندازه بسیار بزرگ می‌باشد. این مدل به دلیل ابعاد بزرگی که دارد در هتل‌های مجلل و یا مراکز خرید بزرگ کاربرد بیشتری دارد. زیرا در این مکان‌ها محدودیت فضا وجود نداشته و به راحتی این طرح قابل اجرا است.

  • پله گرد دو محور ورق

این مدل نیز مانند پله گرد دو محور باکس از یک شعاع داخلی بزرگ برخوردار است. توجه داشته باشید این نوع پله گرد برای واحد‌های مسکونی کاربرد داشته و برای اجرا و ساخت با توجه به نما و زیبایی که دارد بسیار به صرفه و اقتصادی می‌باشد.

  • پله گرد زیر محور

 پله گرد زیر محور یکی دیگر از مدل‌های این نوع پله می‌باشد. این مدل پله‌ها کاربرد بسیار گسترده‌ای داشته و در هر مکان با هر ابعادی قابل استفاده است. البته بیشترین کاربرد این نوع پله گرد‌ها در خانه‌های مسکونی و همین طور مراکز تجاری است.

  • پله گرد تک محور کنسولی

در ادامه مقاله ساخت و اجرای پله گرد در لنگرود قصد معرفی پله گرد تک محور کنسولی را داریم. مدل معرفی شده دارای شعاع کمی می‌باشد و عرض کف پله‌ها از 70 سانتی متر بیشتر نمی‌شود. درساخت پله گرد تک محوری نیز هیچ گونه محدودیتی وجود ندارد.

  • پله مارپیچ

یک مدل پرطرفدار دیگر از انواع پله گرد،  طرح مارپیچ است. این نوع پله همان پله محور مرکزی ساده می‌باشد. این سازه به عنوان پله فرار هم شناخته می‌شود. پله مارپیچ دارای شعاع کمی بوده و بیشتر در فضا‌های مسکونی و تجاری کاربرد دارد.

  • پله گرد محور مرکزی برش خورده

این نوع از پله گرد‌ها هم از شعاع کمی برخوردار هستند و ساخت آن بیشتر در محیط‌های تجاری توسط متخصصین حرفه‌ای انجام می‌شود. این نکته حائز اهمیت است که بدانید بر خلاف راه پله‌های مارپیچی، یک راه پله محور مرکزی برش خورده نیازی به ستون مرکزی ثابت ندارد و اغلب دارای دو نوار قوس دار متصل شده بین آن‌ها است. به دلیل انعطاف پذیری طراحی این نوع و محبوبیتی که به همین علت دارند آن‌ها را در ساختمان‌های زیادی می‌توانید مشاهده کنید.

  • پله گرد تیرآهنی

توجه داشته باشید که پله گردهای تیر آهنی از زیبایی بسیار زیادی برخوردار بوده و اکثرا جنبه تزئینی دارند، اگر روی زیبایی ساختمان و فضای خود حساس هستید می‌توانید این مدل پله را اجرا کنید. نوع نامبرده فاقد کف پله آهنی بوده و در اصل کف پله، به صورت مصالحی ساخته می‌شود و در بازار نیز به پله مصالحی معروف می‌باشد. 

شرکت ساخت پله گرد در لنگرود
شرکت ساخت پله گرد در لنگرود

معرفی مجموعه تکنو متال برای ساخت و اجرای پله گرد در لنگرود

در این مقاله ساخت و اجرا پله گرد در لنگرود را از جهات مختلف مورد بررسی قرار دادیم. همچنین قصد داریم تا مجموعه ای حرفه ای و مجرب برای ساخت انواع سازه فلزی نظیر پله را برای افرادی که ساکن لنگرود هستند معرفی کنیم. یکی از تیم‌های اجرایی در زمینه ساخت انواع سازه‌های فلزی، گروه  تکنو متال است که دارای بورد تخصصی برای اجرا و ساخت انواع پله فلزی است. اگر شما ساکن رشت هستید توصیه می‌کنیم که مقاله طراحی و اجرا پله گرد در رشت را مطالعه کنید تا با این مجموعه بیشتر آشنا شوید.

2 دیدگاه

نظری دهید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

پروژه های شاخص