ساخت سوله دامداری

ساخت سوله دامداری

هزینه های زیادی که ساخت یک ساختمان به دلیل استفاده از مصالح که این روز ها دارای قیمت بالایی می باشند باعث شده تا اغلب کسب و کار هایی که نیاز به مکانی برای انجام کار خود دارند به یاد ساخت سوله فلزی بیفتند. یکی از همین کسب و کار های امروزی که بسیار به دنبال ساختمانی برای انجام فرایند کار خود است دامداران می باشند. ساخت سوله دامداری باعث صرفه جویی در هزینه و زمان برای ایجاد کردن مکانی مناسب برای نگهداری دام و طیور می باشد. یکی از محصولات تولیدی شرکت تکنومتال که مجری ساخت سازه های فلزی در تهران و کرج می باشد سوله فلزی در ابعاد مختلف می باشد. در ادامه بیشتر شما را با این سازه آشنا خواهیم کرد.

سوله فلزی چیست؟

سازه ای فلزی می باشد که دارای سقفی شیب دار است و با توجه به نوع کاربردی که قرار است از آن استفاده گردد در ابعاد و اندازه های مختلف طراحی و ساخته می شود. از مزایای بسیار خوبی که سوله ها دارند دهانه ی بزرگ آن می باشد که می توان از این سازه ها در موارد مختلف مانند ساختمان های صنعتی، کشاورزی، کارخانه ها، انبار ها، تعمیر گاه ها، سالن های فرهنگی و ورزشی، دامداری و مرغ داری و… استفاده کرد. البته که برای ساخت سوله باید به مکانی که قرار است در آن احداث شود نیز توجه کرد. عواملی مانند سرعت وزش باد، میزان بارش برف و باران، شدت گرمای هوا و مواردی از این قبیل بسیار در احداث سوله نقش دارند. توجه به این نکته باعث می شود که انتخابی مناسب داشته باشید و پس از ساخت سوله پشیمان نشوید. ساخت سوله دامداری را با رعایت نکاتی که گفته شد به تکنومتال بسپارید.

 

سوله دامداری سنتی

ساخت سوله صنعتی

سوله فلزی مناسب دامداری

استحکام و کیفیت کافی برای سوله ای که مناسب دامداری باشد بسیار نکته ای مهم است. همچنین سوله دامداری باید قابلیت نصب لوازم جانبی اضطراری مانند تهویه مناسب برای رد و بدل شدن هوا، وسایل گرمایشی و سرمایشی، روشنایی استاندارد، محلی برای علوفه دام و… داشته باشد. فراموش نکنید که مزایای اصلی سوله های فلزی قیمتی ارزان و نصبی آسان در مدت زمان کوتاه می باشد. باید گفت داشتن چنین مزایایی باعث کاربرد گسترده ی سوله فلزی دامداری می شود. در حال حاضر به دلیل داشتن وزن پایین، استحکام و مقاومت بالا، قابلیت تحمل وزن زیاد، مقاوم در برابر شرایط مختلف آب و هوایی، قیمت تمام شده نسبتا پایین و موارد دیگر سوله های خرپایی بسیار مورد استفاده قرار می گیرد. توجه کنید عامل ارتفاع در ساخت سوله دامداری بسیار مهم است و باید در صورت لزوم آن را بلند بگیرند البته که با توجه به نوع دام ارتفاع آن قابل تغییر می باشد.

 

ارتفاع سوله دامداری

مزایای ساخت سوله دامداری

1.نکته ی اول هزینه بسیار پایین آن در مقابل ساخت ساختمان با استفاده از مصالح می باشد. قیمت پایین متریال، حمل و نصب آنها، سادگی و سرعت بالای نصب و… از جمله مزیت های دیگر در انتخاب سوله فلزی دامداری می باشد.

2. توجه کنید مسئله زمان بسیار برای ما مهم است. گاها صاحبان کسب و کار نیاز دارند در مدت زمان کوتاهی با توجه به مسائل پیش آمده مکانی را فراهم کنند. ساخت سوله دامداری در مقابل ساخت ساختمان زمان بسیار کمتری را در بر می گیرد.

3. شرایط جوی نیز در بعضی مناطق باعث می شود که ساخت سوله نسبت به ساخت بنا برتری داشته باشد. چرا که سقف قوسی مانندی که سوله ها دارند در شرایطی که وزش باد شدید است و یا بارش برف و باران زیاد می باشد بسیار مناسب است. همچنین جنس فلزی آن در شرایطی که هوا سرد باشد باعث می شود گرما را به خوبی حفظ کند و بالعکس آن نیز اتفاق می افتد.

4. در تکنومتال از متد های روز دنیا برای ساخت سوله ها استفاده می شود. مهندسین ما با بهره گیری از استاندارد های روز مشغول به ساخت سوله دامداری هستند.

برای سفارش سوله فلزی دامداری با ما تماس بگیرید:

تلفن: 02177002023

موبایل: 09128670109

 

 

قیمت ساخت سوله دامداری

نکات ساخت سوله دامداری

در ابتدا برای ساخت سوله باید با توجه به کاربردی که سوله قرار است طبق آن ساخته شود توجه شود در اینجا هدف ما ساخت سوله دامداری است. پس از این نکته متریال مناسب برای ساخت آن را در نظر می گیریم. حال با توجه به مکانی برای ساخت سوله و شرایط جوی آن ابعاد آن را محاسبه می کنیم و سپس با توجه به کارایی سوله ارتفاع آن را محاسبه می کنیم. به جای استفاده از ورق های گالوانیزه در ساخت سوله می توانیم از ورقه های فولادی استفاده کنیم. البته که استفاده از فلز وزن سازه را افزایش می دهد اما در مقابل استحکام و مقاومت آن نیز بسیار بالا می رود. تهویه ی مناسب را نباید فراموش کنیم از آنجایی که در این سوله تعداد زیادی دام قرار است باشند پس باید سیستم تهویه ی قوی هم برای راحتی دام ها و هم راحتی کارکنان را نصب کنیم. محدودیتی برای ارتفاع این سوله ها وجود ندارد و از این جهت کار ما را بسیار راحت کرده است.

ساخت سوله مرغداری

 

هزینه ساخت سوله گاوداری

قیمت ساخت سوله گاوداری

برای هر مجموعه ای هزینه ی ساخت سوله در اولویت کار میباشد. قیمت سوله دامداری به عوامل مختلفی میتواند بستگی داشته باشد. از جمله :

1.نوع کاربری سوله دامداری

سالن های فری استایل ، یا سالن های سنتی با متراژ های کوچک تر از 300 متر. مزیت ساخت سوله فری استایل بالا بردن چشمگیر بهره وری از فضا و امکانات محوطه می باشد. همچنین بدلیل تهویه مناسب هوا ، راندمان شیردهی افزایش پیدا می کند.

2.متریال ساخت سوله

نوع متریال ساخت سوله و کیفیت فولاد آن می تواند بر قیمت ساخت سوله تاثیر داشته باشد.

3.ابعاد سوله

سوله های دامداری در هر ابعادی که مد نظر مشتری باشد توسط ما ساخته می شوند. استفاده از سوله هایی با دهانه بیشتر موجب ایجاد فضای بیشتر شده و بالا رفتن حجم نگهداری تعداد دام و دستگاه های دامداری را افزایش میدهد.

ساخت سوله دامداری در تکنومتال

ما قول استفاده از بهترین متریال ها و لوازم جانبی در ساخت سوله را به شما عزیزان می دهیم. از اعتماد به تکنومتال هرگز پشیمان نخواهید شد. دیگر محصولات فلزی شرکت ما: روف گاردن، آلاچیق، اسکلت فلزی ساختمان، نمای فلزی مدرن برای انواع ساختمان ها، درب و پنجره فلزی و… می باشد برای دیدن نمونه های مشاهده شده و اطلاع از قیمت می توانید با کلیک بر تکنومتال از طریق سایت با همکاران ما ارتباط بر قرار نمایید.

نظری دهید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

پروژه های شاخص