ساخت قفسه فروشگاهی و صنعتی فلزی + تصاویر

قفسه فلزی

امروزه با توجه به فراوانی کالا ها و تنوع بسیار بالا محصولات یکی از مهم ترین اقلام های موجودی در فروشگاه ها و هایپر ها قفسه ها هستند. قفسه ها نقش مهمی را در نظم و ترتیب اجناس و به طور کلی در شکل گرفتن فروشگاه دارند. ساخت قفسه فروشگاهی باید به گونه ای باشد که بتوان با چینش صحیح در آنها بازخورد یک فروشگاه را بالا برد و باعث جلب نظر مشتری نسبت به اجناس و خود فروشگاه شد. در ساخت قفسه فروشگاهی از جنس های مختلف از جمله فولاد، نئوپان، پلاستیک و…. استفاده می شود. البته با توجه به کیفیت بالای فولاد و ویژگی های ذاتی آن مانند مقاومت بسیار بالا در مقابل فشار زیاد و تحمل اجناس سنگین نظر کارفرمایان را به خود جلب کرده است. ما در ادامه شما را با انواع قفسه های فلزی آشنا خواهیم کرد:

 

ساخت قفسه فروشگاهی دیواری

اطلاعات ساخت قفسه فروشگاهی یک طرفه

این مدل قفسه یکی از انواع قفسه های فروشگاهی است که در دو نوع یک طرفه دیواری و خود ایستا موجود است. قفسه  یک طرفه دیواری بر روی دیوار پیچ شده و امکان جا به جایی ندارد اما قفسه فروشگاهی خود ایستا نیاز به نصب بر روی دیوار نداشته و به راحتی جا به جا می شود. کارفرمایان عزیز می توانند با توجه به نیاز خود و ابعاد قفسه مورد نظر برای سفارش این دو مدل اقدام نمایند. ساخت قفسه های فروشگاهی یک طرفه در ابعاد و طبقات مختلف و کفی مورد نیاز با توجه به نوع کالایی که در آن چیده می شود و با ویژگی قابلیت نصب گارد و لیبل امکان پذیر است. همینطور در صورت تمایل امکان نور پردازی نیز در ساخت آنها ممکن است.

تکنومتال توانسته با رعایت تمامی ویژگی های مربوط پاسخگوی نیاز تمام کارفرمایان عزیز در تهران و سراسر کشور باشد. برای سفارش و اطلاع از قیمت می توانید از طریق لینک سایت که در انتهاگذاشته شده است با همکاران ما تماس بگیرید.

 

 

قفسه یک طرفه فروشگاهی

قفسه فروشگاهی دو طرفه

این مدل برای استفاده در فضای میانی فروشگاه ها و هایپر مارکت ها ساخته شده و قابلیت جا به جایی دارد. از ویژگی های دیگر آن امکان تغییر فاصله طبقات آن، امکان تجهیز به سیستم روشنایی، عدم نیاز به نصب شدن بر روی دیوار، نصب آسان و سریع است. دارای نرده محافظ برای جلوگیری از ریزش کالا ها است و همچنین امکان ارتقا مقاومت کفی های آن بنا به در خواست مشتری امکان پذیر است و قابلیت نصب سبد و اکسسوری های مختلف را دارا است و در نهایت دارای قابلیت نصب گارد برای جلوگیری از برخورد چرخ خرید فروشگاهی است . شما می توانید با در نظر گرفتن ابعاد و همچنین با توجه به نوع اجناس خود از این دو مدل قفسه فروشگاهی استفاده کنید.

 

 

قفسه بندی فلزی

محاسباتی قبل از ساخت قفسه فروشگاهی

قبل از ساخت قفسه باید اندازه گیری و مجاسباتی هم در رابطه با مکان تعبیه و هم کالاهایی که در قفسه ها چیده میشود انجام شود. محاسبه وزن کالا هایی که بر روی قفسه ها قرار میگیرند باید به صورت تکی یا جمعی حساب شود. همینطور جنس کالاها نیز مهم است چرا که اگه کالاها تیز و برنده باشند ممکن است کفی قفسه را خراش دهند و به مرور باعث خرابی قفسه شوند. اگر اجناس شما تیز و برنده هستند یا وزن بالایی دارند بهترین انتخاب برای ساخت قفسه ها فلز است چرا که دوام بالایی دارد و در برابر خراش، فشار و رطوبت مقاوم هستند.

ساخت قفسه فروشگاهی و صنعتی

تکنومتال با دو دهه سابقه در رفع خواسته های مشتریان و کسب رضایت این عزیزان در زمینه ساخت سازه های فلزی فعالیت می کند. از خدمات این شرکت می توان به ساخت آلاچیق، پله تاشو فلزی، روف گاردن، سوله، حفاظ درب و پنجره، سازه های فلزی مانند قفسه فروشگاهی و…. اشاره کرد. برای اطلاع از قیمت، شرایط فروش و نصب می توانید با کلیک یر کلمه تکنومتال به سایت ما مراجعه کرده و علاوه بر تماس با مشاورین ما از نمونه کار های انجام شده نیز دیدن نمایید.

 

 

 

 

نظری دهید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

پروژه های شاخص