ساخت پله دوبلکس در هشتگرد کرج

پله دوبلکس در هشتگرد کرج

باید بگوییم اگر نیازمند ساخت پله دوبلکس در هشتگرد کرج هستید پس سایت و شرکت درستی را انتخاب کرده اید. خانه و ویلا های دوبلکس در حال حاضر بسیار ساخته می شوند که در نظر گرفتن پله دوبلکس مناسب برای آنها بسیار کار دشواری می باشد. قصد ما از ارائه این مقاله ارائه تعدادی از انواع پله های دوبلکس و گفتن مزایا  معایب آن ها به شما می باشد تا با دیدی باز انتخاب داشته باشید. تکنومتال از شرکت های مجری طراحی و ساخت پله دوبلکس در هشتگرد کرج می باشد که می تواند به شما کمک کند. تمامی محصولات این شرکت از جنس فلز بوده که با بهترین کیفیت و بالاترین کارایی در اختیار شما عزیزان قرار می گیرد. با ما همراه باشید.

انواع پله های دوبلکس

پله دوبلکس تنها عامل ارتباط بین طبقات می باشد پس ما باید انتخابی درست انجام دهیم تا در آینده و روی دادن یک حادثه پشیمان نشویم. ما قصد داریم با گفتن مزایا و معایب پله های معرفی شده دست شما را برای انتخاب باز بگذاریم. قبل از معرفی پله ها باید بگوییم که اکثر پله ها دارای نرده و حفاظ های فلزی و فرفورژه می باشند که طبق سلیقه شما می توان در برخی مدل ها دست برد و این نرده ها را حذف کرد که این کاملا مطابق با نظر شخصی شما اتفاق خواهد افتاد.

 

پله دوبلکس ارزان

پله معلق از جمله انتخاب هایی برای ساخت پله دوبلکس در هشتگرد کرج

پله معلق همانطور که از اسمش پیداست ظاهری معلق گونه و بدون پایه و زیر ساختی دارد در نگاه اول همه این کف این پله را می بینند که در دیوار فرو رفته است اگر نرده ای نداشته باشد که چه نمایی زیباتر را خواهد ساخت. اما خوب پایه اصلی یا بدنه نگهدارنده این پله در اصل در دیوار جا گذاشته شده است که در دید ما نمی باشد پس بهتر است که قبل تمام شدن ساخت و ساز خانه مدل پله را انتخاب کنیم تا زودتر در جای خود قرار گیرد. از مزایای پله معلق زیبایی منحصر به فرد و ظاهر اسپرت آن می باشد که نمایی لوکس به دکوراسیون داخلی خانه شما می دهد. همچنین فضای کمی را اشغال می کند و هم نور را به خوبی از خود عبور می دهد که این دو دلیل باعث بزرگ جلوه دادن خانه شما می شود. اما از معایب آن هزینه بالای اجرای این پروژه به دلیل پیچیده بودن طرحش می باشد و هم چنین به دلیل نداشتن حفاظی در طرح این پله مناسب برای کودکان و سالمندان نمی باشد.

 

مدل پله گرد دوبلکس

پله دو محور ورق

این پله یک نمونه از پله گرد ها می باشد که در زمره ی پله دکوراتیو با طرفدار زیاد نیز می باشد. از مزایای آن نمای بسیار شیک و زیبایی است که می تواند به محیط شما دهد و چون پله ای تجمل گراست بیشتر در مکان هایی مانند تالار ها و پاساژ ها از آن استفاده می گردد. همچنین به دلیل امنیت بالایی که این سازه دارد بسیار مورد استقبال افراد قرار می گیرد. اما از معایب آن باید گفت که حجم زیادی را در بر می گیرد پس هم مناسب محیط های کوچک نیست و هم اینکه جای زیادی را برای مانور دادن در زیر پله برای ما نمی گذارد.

برای سفارش انواع پله دوبلکس با ما تماس بگیرید:

تلفن: 02177002023

موبایل: 09128670109

 

راه پله دوبلکس شیک

طراحی و ساخت پله های مستقیم

خوب تا اینجا تعدادی از انواع پله ها را برای ساخت پله دوبلکس در هشتگرد کرج برای شما گفتیم. در ادامه باید گفت پله های مستقیم با متریال های مختلفی نیز ساخته می شود مانند چوبی، بتنی، شیشه ای و فلزی که کاملا بستگی به دکوراسیون داخلی شما دارد این یک مزیت آن است که در انتخاب متریال آن دستتان کاملا باز است. این مدل پله دارای مسیری مستقیم و بدون پیچ و خم است همچنین حفاظ و نرده آن کاملا مناسب برای هر رده سنی می باشد. از عیب های آن فضای بزرگی است که در بر می گیرد و نمی توان برای این قضیه فکری کرد همچنین نمی توان در آن از پیچ و خم زیادی استفاده کرد و باید به طور کامل مستقیم ساخته شود.

 

پله دوبلکس ساده

پله زیر محور یا محور میانی

اگر بخواهیم از ساختار این پله بنویسیم باید گفت که بدنه اصلی و تکیه گاه اصلی پله که همان محور است در زیر پله ها قرار می گیرد. برای این پله هم می توان از نرده استفاده گردد و هم اینکه بدون نرده طراحی و نصب گردد. از فواید آن باید گفت بسیار فضای کمی را اشغال می کند به همین دلیل دارای طرفدار می باشد چرا که برای انتخاب آن نباید به فضای مورد نظر دقت کنیم. این نوع پله بسیار شیک و مدرن است و مناسب برای استفاده در خانه های مسکونی و یا با توجه به لوکس بودن آن می توان در محیط هایی مانند فروشگاه ها یا مراکز خرید و تالار ها از آن استفاده کرد. خوب از عیب هایی که این مدل پله گرد دارند مشکل بودن رفت و آمد از آنها بوده و اینکه حمل اقلام بزرگ از این پله های مارپیچ بسیار دشوار می باشد.

 

انواع پله دوبلکسی

ساخت پله دوبلکس در هشتگرد کرج

تا اینجا تعدادی از پله های دوبلکس که دارای بیشترین طرفدار را می باشند را برای شما به اختصار تشریح کردیم. حال با وجود مزایا و معایبی که هر کدام دارند خود بهترین تصمیم را درباره انتخاب آنها بگیرید. البته که مشاورین تکنومتال آماده کمک به شما عزیزان می باشند آنها با تجربه ای که در مشاوره به افراد محتلف با توجه به شرایط متفاوت را دارا می باشند می توانند بهترین خدمت را به شما انجام دهند تا برای اجرای پله گرد در کرج بکار گیرید. برای آشنایی با این شرکت تولید سازه های فلزی در تهران و کرج و دیدن نمونه های ساخته شده می توانید با کلیک بر تکنومتال از طریق سایت با ما ارتباط برقرار نمایید.

نظری دهید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

پروژه های شاخص