ساخت پله دوبلکس در کردان کرج

طراحی پله کرج

بهترین ایده های ساخت پله دوبلکس در کردان کرج را در اینجا ببینید. برای سخت یک ویلای شیک  و دوبلکس در کردان کرج شما نیازمند شخصی هستید تا بصورت حرفه ای به دکوراسیون منزل و اصول آن آشنا بوده و بهترین نقشه ساخت پله گرد را برایتان درنظر بگیرد. اگر در طراحی و اجرای پله گرد در کرج دقت نکنید و اینکار بصورت غیراستاندارد انجام گیرد، پول خود را دور ریخته اید چراکه حتما برای همه ی ما مهم است هزینه ساخت ویلا و قیمت پله دوبلکس در کرج مقرون به صرفه تمام شده و به بهترین شکل اجرا گردد پس میبایست با تحقیق درست برای شناخت بهترین شرکت ساخت پله دوبلکس در کرج ، به مدیریت درست بودجه ی خود بپردازید.

قیمت پله دوبلکس در کردان کرج
ساخت پله دوبلکس در کردان کرج

برای سفارش انواع پله دوبلکس ساختمان با ما تماس بگیرید :

تلفن : ۰۲۱۷۷۰۰۲۰۲۳

موبایل : ۰۹۱۲۸۶۷۰۱۰۹

ایده ساخت پله معلق در ویلای کردان

یکی از مناطق بسیار زیبا در کرج ، کردان میباشد که ویلاهای بسیار شیک و لوکسی در آن ساخته شده ست. هر شخصی که تصمیم به ساخت ویلا در کردان میکند، حتما به دنبال این هست که چطور بهترین دکوراسیون شیک و لوکس را در ویلای خود ایجاد کند تا زمانی که برای استراحت و اوقات فراغت به کردان میرود ، لذت ببرد. پله معلق طرحی جدید و زیبا در ساخت پله دوبلکس میباشد.

پله شیک و مدرن کردان
پله شیک و مدرن کردان

اجرای پله معلق به این شکل است که به نظر میرسد این پله ها در هوا رها شده اند و این موضوع آنها را جذابتر میکند. ساخت پله معلق با استفاده از شاسی آهنی است که به دیوار متصل شده و هیچ اتصال دیگری به زمین وجود ندارد.

قیمت اجرای پله معلق کرج
قیمت اجرای پله معلق کرج

بهترین زمان اجرای پله معلق

اگر تصمیم گرفته اید از ساخت روش مدرن پله دوبلکس در کردان استفاده کنید ، بهترین زمان برای اجرای پله معلق در مرحله سفت کاری و قبل از شروع نازک کاری میباشد. گرچه انجام پله معلق در ساختمانی که کار ساخت آن تمام شده نیز ممکن میباشد و محدودیتی وجود ندارد. انواع پله معلق همچون پله معلق فلزی ، پله معلق چوبی ، شیشه ای ، بتنی و … قابلیت انجام و اجرا دارد و هریک بستگی به دکوراسیون ویلای شما دارد که چه ایده ای برای ساخت پله دوبلکس در کردان کرج دارید.

پله معلق مدرن

قیمت ساخت پله دوبلکس در کردان کرج

قیمت و هزینه اجرای پله دوبلکس متناسب با نوع پله ای که انتخاب میکنید و متریال بکار رفته در آن میتواند متغیر باشد چراکه در هریک زمان نصب و مونتاژ پله دوبلکس متفاوت ست اما تکنومتال با ارائه خدمات خود با کیفیت عالی و قیمت مناسب در کنار مشتریان عزیز خود خواهد بود. شما میتوانید برای محاسبه هزینه ساخت پله و متراژ آن با همکاران ما تماس بگیرید. همچنین از نمونه کارهای قابل بازبینی تکنومتال دیدن کنید. بهترین ها را از حرفه ای ها بخواهید.

عکس پله معلق

شرکت ساخت سازه های فلزی در کرج

همچنین شما عزیزان میتوانید سایر خدمات فلاشینگ ، تاب فلزی ، آلاچیق فلزی ، درب و پنجره و حفاظ  نرده فلزی و فرفوژه ، استخر پیش ساخته و … را با قیمت مناسب و کیفیت عالی دریافت کنید. برای دریافت اطلاعات بیشتر با همکاران ما تماس حاصل فرمایید.

1 دیدگاه

نظری دهید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

پروژه های شاخص