ساخت پله پیچ در تهراندشت کرج

پله پیچ در تهراندشت کرج

گروه طراحان تکنومتال آماده ساخت انواع پله پیچ در تهراندشت کرج با بهترین طراحی ها و مواد اولیه با کیفیت می باشد. اگر می خواهید ویلا و یا خانه دوبلکس بسازید باید بدانید که کدام نوع راه پله برای دکور فضای شما مناسب تر است. ما قصد داریم در ادامه شما را با انواع این پله پیچ ها آشنا کنیم. به علاوه اگر ساختمان شما به صورتی است که نیازمند راه پله اضطراری می باشد نیز باید از پله پیچ ها برای این مورد استفاده کنید پس خواندن این مطلب برای شما عزیزان نیز خالی از لطف نیست.

تعریف پله پیچ

برای ساخت پله پیچ در تهراندشت کرج ابتدا باید یک تعریف از آن را در ذهن خود داشته باشید تا بلکه با درک بهتری راه پله خود را انتخاب نمایید. پله حول محور یا پله پیچ و یا پله گرد راه پله ای است که کف پله های آن حول یک لوله می چرخند و افراد با صعود از این پله ها بر روی محیط پله حرکت می کنند. البته که ساخت اینگونه راه پله اصول و ضوابطی را در بردارد که دانستن آنها خارج از لطف نیست ولی طراحان و شرکت های طراحی و ساخت پله پیچ باید کاملا بر این موارد مسلط باشند.

 

پله پیچ دوبلکس

پله اسپیرال چیست؟

نام دیگری که می توان بر پله پیچ بگذاریم راه پله اسپیرال است شاید در برخی از مطالبی که در رابطه با انواع راه پله خوانده اید به این کلمه برخورد کرده باشید. پله های اسپیرال از المان های مهم در تعیین زیبایی داخلی خانه شما هستند. امروزه برای ایجاد محیطی مدرن و شیک استفاده از این مدل پله ها خیلی بیشتر شده است البته که متریالی که این راه پله را با آن می سازند باید مقاوم و محکم باشد تا بتواند امنیت شما را در حین رفت و آمد از آن تضمین نماید. امروزه بیشتر از فلزات، شیشه، چوب، سنگ و بتن استفاده می کنند که البته می توان به صورت ترکیبی هم از این اجناس برای ساخت پله گرد استفاده کنیم.

ایمنی پله پیچ به چه مواردی مربوط است؟

علاوه بر نوع متریال و کیفیت آن برای ساخت انواع راه پله دوبلکس باید به موارد ایمنی دیگر نیز بپردازیم. یکی از اجزای اصلی راه پله ها نرده می باشد که هم برای زیبایی و جذابیت پله از آن بهره می گیرند و هم برای اینکه امنیت سازه افزایش یابد. ما انواع مختلفی از نرده را برای پله می توانیم استفاده کنیم که انتخاب نوع نرده به میزان خلاقیت تیم طراحی شرکت سازنده راه پله بر می گردد. در نظر گرفتن نرده برای پله هم باعث راحتی در رفت و آمد از راه پله می گردد و هم جلوگیری از سقوط افراد و اشیا از روی آن. همچنین در نظر گفتن یک شیب مناسب برای راه پله گرد نیز بسیار مهم و ضروری است. معمولا در راه پله هایی که در بیرون ساختمان می سازند دقت کنیم دارای پیچ زیاد و شیب تند هستند که رفت و آمد بر روی آن را برای افراد بسیار سخت می کنند.

 

 

مدل پله گرد

تعیین قیمت برای راه پله گرد

البته که برای ساخت پله پیچ در تهراندشت کرج محاسبه قیمت بسیار مهم است چرا که علاوه بر هزینه ساخت باید هزینه رفت و آمد را نیز در نظر بگیریم. اول باید به متریال انتخابی دقت نماییم چرا که نوع جنس در تعیین قیمت حرف اول را می زند. سپس به مواردی مانند ابعاد سازه، طرح انتخابی و میزان زمانی که طول می کشد تا ساخته شود، مدل نرده و اندازه ای که می خواهیم تماما در قیمت تمام شده ی سازه نقش دارند.

برای سفارش ساخت پله پیچ در تهراندشت کرج با ما تماس بگیرید:

تلفن: 02177002023

موبایل: 09128670109

انواع مدل های پله پیچ در تهراندشت کرج

پله حول لوله با نوار محیطی

یکی از انتخاب ها برای ساخت پله پیچ در کرج این مدل راه پله است. یکی از انواع پله های دکوراتیو می باشد و ساختار آن به این گونه است که پله ها بر روی لوله اصلی و مرکزی که محور در نظر گرفته می شود ساخته می گردند. شعاع خارجی آن نباید از 75 سانتی متر کمتر باشد و وزن آن حدودا برای هر متر 65 کیلوگرم می باشد.

 

محاسبه پله گرد

پله محور مرکزی برش خورده

این راه پله می تواند به عنوان نقطه کانونی در مرکز قسمت داخلی ساختمان بنا شود. این پله بر خلاف هم خانواده های خودش می تواند جدای از شکل گرد به شکل بیضی نیز طراحی و ساخته شود. معمولا برای کف پله های آن از چوب استفاده می کنند و برای بقیه اجزا از فلز استفاده می گردد. این راه پله از هر دو طرف دارای نرده می باشد که معمولا از چوب و یا استیل ساخته می شوند.

 

نحوه ساخت پله گرد فلزی

پله تک محور کنسولی

این راه پله دارای یک محور کناری بوده است که اسکلت اصلی آن را تشکیل می دهد و از پله های بسیار پر طرفدار می باشد. وزن تقریبی آن در هر متر 90 کیلوگرم است  و شعاع خارجی آن نباید از 70 سانتی متر کمتر در نظر گرفته شود .

 

پله پیچ فلزی

ساخت پله پیچ در تهراندشت کرج

امیدواریم که این مطلب برای شما مفید واقع گردد و بتوانید انتخاب خوبی برای خانه و ویلای خود داشته باشید. همچنین مشاورین تکنومتال به صورت رایگان آماده کمک به شما در تصمیم تان هستند. تیم حرفه ای ما آماده طراحی و ساخت انواع پله پیچ و دوبلکس می باشد که در طرح های متنوع و گوناگون در اختیار شما قرار می گیرند. هدف ما کسب رضایت مشتریان عزیز می باشد.

نظری دهید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

پروژه های شاخص