ساخت پله گرد در سرخاب کرج

پله گرد در سرخاب کرج

روستای سرخاب نگین استان البرز از نظر خوش آب و هوایی می باشد که بسیار منطقه مناسبی برای ساخت و ساز ویلا یا خانه برای شما عزیزان می باشد. اگر خانه ای چند طبقه را در نظر دارید بسازید پس نیازمند یک راه پله می باشید. البته که این راه پله باید هم مشکل رفت و آمد را حل کند و هم مناسب برای دکوراسیون داخلی خانه و ویلای شما باشد. اگر قصد ساخت پله گرد در سرخاب کرج را دارید ادامه مطلب را از دست ندهید.

اجزای اصلی راه پله گرد چیست؟

برای ساخت پله گرد در سرخاب کرج باید ابتدا با اجزای آن آشنا شوید و سپس انواع آن تا انتخابی درست داشته باشید. در این مدل راه پله اجزای اصلی عبارتند از پله هایی که به صورت گرد و مارپیچ در کنار هم قرار گرفته اند، نرده نیز در اکثریت مدل های آن موجود می باشد و یک میله برای تنیدن پله به دور آن تا به صورت گرد طراحی شود. معمولا کف پله های این راه پله گرد بین 60 الی 65 سانتی متر می باشد البته که برخی این ابعاد را برای راحتی بیشتر دستخوش تغییر می کنند. ساخت پله گرد و مارپیچ معمولا با متریال فلز صورت می گیرد که هم نمای زیبایی را به وجود می آورد و هم از لحاظ امنیت سازه خیال شما را راحت می کند.

 

ساخت پله فلزی

مزایا و معایب پله گرد فلزی

البته که هر متریالی هم مزیتی دارد و هم عیبی ما این موارد را در اختیار شما می گذاریم تا با دیدی باز انتخاب کنید. مقاومت بالا در برابر گرما و سرما و رطوبت، آسیب ندیدن آن به راحتی، انعطاف پذیری بودن این مدل پله و تنوع آن در طرح های مختلف از مزیت های اصلی این سازه است. اما قیمت آن به نسبت سایر مدل های دیگر که با متریال دیگر ساخته می شوند بالا بوده و این یکی از معایب پله گرد فلزی می باشد.

برای اجرای پله گرد باید چه مراحلی را طی کنیم؟

برای نصب و اجرای پله گرد در سرخاب کرج باید مراحل زیر را طی کنیم:

  • ابتدا مدل پله گرد مورد نظر را انتخاب کنیم با توجه به متراژی که در اختیار داریم.
  • نقشه مدل مورد نظر را طراحی و تحلیل کنید.
  • حال ابعاد مکان مورد نظر که می خواهیم راه پله گرد را در آن اجرا کنیم مشخص می کنیم.
  • تمامی استاندارد ها را برای ساخت آن مثل گیر نکردن سر در هنگام رفت و آمد از راه پله، عدم برخورد پا هنگام بالا و پایین رفتن از آن، نرده های مناسب برای جلوگیری از سقوط اشیا و افراد از پله
  • در نهایت نقشه را به کارفرما دهید تا کار را عملی کند.

البته که ساخت این سازه فلزی از عهده ی هر کسی بر نمی آید و نیازمند تجربه و تخصص است. تیم حرفه ای باید باشد تا بتواند هم نقشه ای اصولی برای پله گرد در کرج تنظیم کند به علاوه بتواند این پله گرد فلزی را به راحتی اجرا کند.

برای سفارش پله گرد در سرخاب کرج با ما تماس بگیرید:

تلفن: 02177002023

موبایل: 09128670109

 

پله گرد دوبلکس

کاربرد های اصلی پله گرد فلزی

  • برای ارتباط بین طبقات استفاده می شوند.
  • البته که هم می توان از پله گرد به عنوان مسیری برای رفت و آمد استفاده کرد هم به عنوان یک پله دکوراتیو که محیط را جذاب و مدرن می کند.
  • برای فضا های کوچک که نمی توان از المان های دیگری استفاده کرد بسیار مناسب است.
  • البته که برای فضای بیرون مانند وصل کردن طبقات به حیاط یا تراس و یا به عنوان پله اضطراری نیز استفاده می گردد.

انواع پله گرد در سرخاب کرج

ما مدل های مختلفی برای ساخت پله گرد داریم که این تنوع در پله های دوبلکس دیگر وجود ندارد به علاوه می توان از آنها در فضا های متفاوتی استفاده کرد.

پله گرد دو محور ورق

شعاع این پله ها معمولا زیاد است و بیشتر برای محیط های مسکونی مورد استفاده قرار می گیرد البته که قیمت آن نیز اقتصادی تر است. شعاع آن نباید از 55 سانتی متر کمتر باشد مگر با هماهنگی مهندسین سازه ابعاد آن را تغییر دهیم.

 

نحوه ساخت پله گرد فلزی

پله دو محور باکس چه ویژگی هایی دارد؟

از پله های دکوراتیو و مارپیچ بسیار زیبا می باشد که در فضا های بزرگ یعنی رستوران ها، پاساژ ها و ساختمان هایی که جای زیادی برای مانور دارد استفاده می گردد. عرض پله برای این مدل راه پله معمولا 110 سانتی متر می باشد.

پله گرد فلزی حیاطی

پله زیر محور میانی

در دسته ی پله های دکوراتیو نیز می باشد که بدنه اصلی این سازه در زیر آن قرار می گیرد. معمولا یک طرف یا هر دو طرف آن به صورت معلق می باشد. پله ای کلاسیک نیست و یکی از به روز ترین طرح ها است و جزو پله های شیک و مدرن محسوب می گردد. از دید طراحان منعطف ترین مدل پله برای مانور دادن طراحی های مختلف می باشد.

 

پله گرد آهنی

ساخت پله گرد در سرخاب کرج

امیدواریم که تا اینجا به پرسش های شما تا حدودی پاسخ داده باشیم ولی برای اطلاعات بیشتر در رابطه با پله های گرد و دریافت مشاوره رایگان با مشاورین تکنومتال تماس حاصل نمایید. برای طراحی و ساخت انواع پله های گرد با کیفیت بالا به ما اعتماد نمایید. برای اطلاع از شرایط فروش و نصب می توانید از طریق کلیک بر تکنومتال با ما تماس حاصل نمایید.

 

نظری دهید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

پروژه های شاخص