ساخت پله گرد در کوهسار کرج

پله گرد در کوهسار کرج

پیشنهاد ما برای کسانی که در محدوده ی کوهسار کرج مشغول به ساخت و ساز ویلا های دوبلکس و خانه های چند طبقه می باشند برای ارتباط بین طبقات پله گرد فلزی می باشد. از شرکت های ساخت پله گرد در کوهسار کرج می توان به تکنومتال که یکی از شرکت های تولید سازه های فلزی در کرج و تهران می باشد اشاره کرد. پله گرد یکی از انواع پله های دوبلکس پرکاربرد و بسیار مجلل می باشد که امروزه در بسیاری از ساخت و ساز ها از آنها استفاده می شود. به علاوه استفاده از پله گرد باعث صرفه جویی در فضای محیط می شود و باعث زیبایی دکوراسیون داخلی خانه نیز خواهد شد. استفاده از پله گرد ها دارای مزایای زیادی می باشد که در ادامه بیشتر با آنها آشنا می شویم. از اعتماد به تکنومتال برای ساخت پله گرد در کوهسار کرج پشیمان نخواهید شد.

مزایای استفاده از پله گرد فلزی

زیبایی و جلوه ی پله گرد فلزی

شما به این نکته توجه کنید که طراحان و سازنده های محصولات فلزی با چه ظرافت خاصی مشغول به ساخت آنها هستند. حال با تکیه بر این نکته با خیال راحت می توانیم برای مرتبط کردن طبقات در خانه و ویلا های چند طبقه از پله های گرد و حلزونی و یا پله پیچ استفاده کنیم. فراموش نکنید هر چه شرکت تولید سازه به محدوده ی شما نزدیک تر باشد با اطمینان بیشتری می توانید خرید نمایید. پس افرادی که در محدوده ی کوهسار کرج هستند ساخت پله گرد در کوهسار کرج را به تکنومتال بسپارند.

 

نحوه ساخت پله گرد فلزی

استفاده مفید از فضای زیر پله

خود قطعا متوجه این نکته شده اید که با توجه به تصاویر موجود در خانه هایی که از راه پله های بتنی استفاده می کنند هم فضای بزرگی را این پله اشغال کرده هم اینکه عملا نمی توانند از زیر پله ی آن استفاده نمایند. در صورتیکه با استفاده از انواع پله گرد های فلزی می توانید هم حجم کمی را اشغال کنید هم از فضای ایجاد شده در زیر آن به عنوان گلخانه، کتابخانه، انباری، کمد دیواری، مکانی برای قرار دادن وسایل تزئینی و…. بهره ببرید.

بزرگ جلوه دادن خانه

بار ها به این موضوع اشاره کردیم که پله های گرد فضای کمی را اشغال می کنند خوب این به خودی خود باعث بزرگ جلوه دادن خانه می شود. در ادامه باید بگوییم به علاوه این مورد به دلیل فضای خالی موجود در بین پله های این راه پله نور به خوبی از آنها عبور می کند و باعث بزرگ دیده شدن محیط می شود.

 

اجرای پله گرد فلزی

راه های تشخیص بهترین شرکت ساخت پله گرد در کوهسار کرج

شرکت هایی دارای اعتبار می باشند که دارای تجربه کافی در زمینه ساخت سازه های فلزی با بهترین کیفیت و طراحی شیک و مدرن را داشته باشند. شرکت هایی که به کار خود اطمینان دارند در سایت شرکت نمونه کار های ارائه شده را برای بازدید مشتریان قرار می دهند. از شرکت هایی که می توان برای ساخت پله گرد در کوهسار کرج به آن اطمینان کرد تکنومتال است که می تواند نیاز شما را به بهترین شکل پاسخگو باشد.

برای سفارش انواع پله گرد فلزی با ما تماس بگیرید:

تلفن: 02177002023

موبایل: 09128670109

قیمت پله گرد فلزی

انواع پله گرد فلزی

پله گرد دو محور ورق

این مدل پله با ابعاد شعاع داخلی به اندازه 55 سانتی متر می باشد و البته وزن آن با توجه به شعاع خارجی 250 سانتی متر و عرض هر پله 100 سانتی متر برای هر متر 100 کیلو گرم می باشد. این پله مناسب فضا های کوچک می باشد که فضایی برای پیاده سازی مدل های دیگر ندارد البته که از نظر اقتصادی بسیار مقرون به صرفه تر هستند.

 

پله گرد فلزی حیاطی

پله گرد دو محور باکس

این دسته پله دارای ابعادی با شعاع داخلی بیشتر از 55 سانتی متر می باشد و جزو پله هایی با ابعاد نسبتا بزرگ می باشد. بیشتر این پله ها را در هتل های مجلل و مراکز خرید و پاساژ ها که فضا های بزرگی دارند استفاده می کنند.

پله مارپیچ

پله های گرد محور مرکزی ساده را پله مارپیچ می گویند. البته که در ساخت پله های فرار نیز از این دسته پله استفاده می شود. شعاع این راه پله ها بسیار کم می باشد و استفاده از آن در مکان های تجاری یا مسکونی با محدودیت روبه رو نیست.

 

پله گرد فلزی کوچک

ساخت پله گرد در کوهسار کرج

این سازه فلزی را می توانید با بهترین کیفیت و طراحی شیک و مدرن از تکنومتال بخواهید. البته که مهندسین ما علاوه بر ساخت خود پله تمرکز خود را بر طراحی نرده های آن با استفاده از فلزات ساده و یا فرفوژه که دارای زیبایی خاصی می باشد نیز می گذارند. محصولات دیگر شرکت ما: روف گاردن، استخر های پیش ساخته فلزی باغی، حفاظ های درب و پنجره، انواع درب پارکینگ، سوله فلزی و نگهبان و…. می باشد. برای اطلاع از قیمت و شرایط فروش و نصب با کلیک بر تکنومتال از طریق سایت با همکاران ما تماس حاصل نمایید و برای ساخت پله گرد در کرج اقدام کنید.

 

 

نظری دهید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

پروژه های شاخص