طراحی و ساخت انواع تاب فلزی لاکچری مناسب ویلا + تصاویر

انواع تاب فلزی

یکی از وسایلی که اکثریت افراد برای ویلا و باغ خود تهیه می کنند انتخاب یک مدل از انواع تاب فلزی است. علاقه به تاب به کوچک و بزرگ بودن افراد مربوط نیست کودکان برای بازی و بزرگسالان برای آرامش گرفتن از آن استفاده می کنند. تکنومتال با نازلترین قیمت و بالاترین کیفیت می تواند در ساخت انواع تاب فلزی شما را کمک کند. این شرکت با استفاده از افراد متخصص و رعایت استاندارد های مربوطه به ساخت تاب دو دهه است که در تهران و سراسر کشور به مشتریان خود خدمت می کند. با ما همراه باشید تا در ادامه شما را با انواع تاب فلزی آشنا کنیم.

انواع تاب فلزی

ساخت تاب فلزی حیاطی

اگر حیاط ویلا یا خانه تان بسیار بزرگ باشد مکان مناسبی برای نصب این مدل تاب است. این طرح دارای چارچوب فلزی است که به زیبایی طراحی شده است و برای آن سایه بانی تعبیه شده که در هوای آفتابی و بارانی تاب قابل استفاده باشد. همچنین برای راحت تر بودن نشیمن آن از بالشتک هایی نرم بهره گرفته شده است.

 

ایده ساخت تاب فلزی

برای سفارش انواع تاب فلزی با ما تماس بگیرید :

تلفن : ۰۲۱۷۷۰۰۲۰۲۳

موبایل : ۰۹۱۲۸۶۷۰۱۰۹

تاب فلزی باغی

این طرح همانطور که از نام آن مشخص است از انواع تاب فلزی می باشد که منحصرا برای باغ ها ساخته می شود. در این مدل می توان برای ساخت چارچوب اصلی از فلز فرفوژه که دارای طرح و نقش های مختلف و زیبایی است بهره برد. تاب باغی را می توان در ابعاد دونفره و سه نفره نیز ساخت.

 

آموزش ساخت تاب باغی

 

صندلی آویز فلزی

یکی دیگر از انواع تاب این طرح است که امروزه طرفداران بسیاری پیدا کرده است. از این صندلی آویز می توان هم در خانه هم در باغ و ویلا استفاده کرد. طبق تصویر مشاهده می کنید که ساختار صندلی برای ریلکس کردن و آرامش گرفتن افراد طراحی و ساخته شده است. از معایب آن فقط فضای زیادی است که در بر می گیرد البته که اگر محیط بزرگی را در اختیار دارید انتخاب عالی می باشد.

 

نقشه ساخت تاب فلزی

 

تاب پارکی از انواع تاب فلزی

این مدل تاب متناسب برای کودکان و بزرگسالان در هر سنی است ساختار آن به گونه ای است که پایه ی محکمی را طراحی می کنند و تعدادی تاب را در رنگ بندی مختلف به آن وصل می کنند. تحمل وزن این تاب معمولا بالاست و عمر و ماندگاری آن در برابر تابش آفتاب و بارش برف و باران بسیار زیاد است چرا که از جنس فلز ساخته شده.

 

تاب حیاطی فلزی

 

صندلی هاموک

این طرح نوعی تاب محسوب می شود که دارای پایه ای فلزی می باشد و عملکرد آن مانند گهواره یا ننو است. این مدل انواع مختلفی دارد برای نمونه یکی از انواع آن فقط تکه ای پارچه می باشد که باید آن را به جایی برای آویزان شدن وصل کنید اما این مدل که در تصویر است به جایی برای آویز نیاز نداشته و خود دارای پایه است.

 

ساخت تاب باغی

 

ساخت انواع تاب فلزی

همانطور که در ابتدای مطلب گفتیم تکنومتال توانسته تا کنون رضایت مشتریان خود را در راستای ارائه محصولات خود حفظ کند. محصولات ما عبارتند از: سوله فلزی، آلاچیق، پله تاشو و پله دوبلکس، روف گاردن، استخر پیش ساخته، حفاظ و نرده برای درب و پنجره و… برای دیدن نمونه های ساخته شده و اطلاع از آخرین قیمت و شرایط فروش و نصب با کلیک بر تکنومتال از طریق سایت با همکاران ما تماس بگیرید.

 

 

1 دیدگاه

نظری دهید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

پروژه های شاخص