طراحی پله گرد در فشم تهران

اجرای پله پیچ در فشم

یکی دیگر از مناطق زیبا و گردشگری در شمال شرق تهران ، فشم است. ساخت ویلای زیبا و مدرن در فشم با استفاده از جدیدترین طراحی های دکوراسیون دغدغه خیلی از افراد است. یکی از بخش های مهم در  ساخت ویلای دوبلکس مربوط به طراحی پله گرد در فشم است که با قیمت مناسب و کیفیت عالی باید انجام بگیرد. از انواع پله گرد میتوان به پله شیشه ای ، پله فلزی ، پله بتنی ، پله گرد سنگی ، پله گرد آهنی و … اشاره کرد.

اجرا و طراحی پله گرد در فشم

طرح پله دوبلکس و پله پیچ باید بگونه ای باشد که کاملا استاندارد طراحی شده باشد. بعنوان مثال نقشه پله گرد باید به شکلی باشد که از فضای ویلای شما در فشم به خوبی استفاده کرده باشد و بدون هدر رفت فضا ایچاد شود. انتخاب نوع پله گرد باتوجه به دکوراسیون بقیه ی فضای ویلای شما باید انجام شود و متناسب با آن باشد. پله پیچ ، پله حلزونی ، پله مارپیچ همه مدل هایی از پله دوبلکس میباشد که باتوجه به میزان بودجه ی شما ، متراژ ویلای شما در فشم و … انتخاب میشود. بهترین ایده های طراحی پله پیچ را از شرکت معتبر بخواهید.

پله مارپیچ در فشم

ساخت نرده راه پله با طراحی عالی

یکی دیگر از قسمت های مهم در ساخت ویلا در فشم ، انتخاب نرده راه پله ، درب و پنجره فلزی و حفاظ میباشد. زندگی در مناطق زیبا و گردشگری فشم در کنار همه ی لذت هایی که برایتان میتواند داشته باشد، نیازمند رعایت نکات ایمنی میباشد. پس شما قطعا به حفاظ درب و پنجره و تراس نیاز دارید. همچنین انتخاب نرده راه پله متناسب با طراحی پله گرد در فشم نیز بسیار مهم است.

برای سفارش انواع پله دوبلکس ساختمان با ما تماس بگیرید :

تلفن : ۰۲۱۷۷۰۰۲۰۲۳

موبایل : ۰۹۱۲۸۶۷۰۱۰۹

طراحی پله پیچ در فشم

 

شرکت تکنومتال

شما میتوانید همه ی سازه های فلزی مورد نیاز در ساخت ویلا در فشم را از طریق سایت شرکت تکنومتال دریافت کنید. همچنین میتوانید نمونه کارهای شرکت تکنومتال از انواع پله مارپیچ ، پله اضطراری ، درب و پنجره و حفاظ فلزی ، استخر پیش ساخته ، تاب فلزی و … مشاهده کرده و سپس برای کسب اطلاعات بیشتر با تکنومتال تماس بگیرید.

 

نظری دهید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

پروژه های شاخص