غرفه سازی نمایشگاهی ارزان فلزی

غرفه سازی فروشگاهی

یکی از روش های معرفی محصولات و خدمات ارائه آنها در فروشگاه های بین المللی و یا داخلی می باشد. اما ابزار کاربردی برای این فعالیت چیست؟ برگزارکنندگان نیاز به اتاقک هایی با عنوان غرفه دارند که سیار بوده و امکان جمع شدن و برپایی را دارد. پس باید به شرکت های غرفه سازی فروشگاهی مراجعه نمایید تا از یک ابزار کاربردی و ارزان برخوردار شوید. هدف ما از ارائه این مقاله توضیحی کامل از غرفه ها و انواع آنها می باشد. در ادامه با ما همراه باشید.

هدف از غرفه سازی فروشگاهی چیست؟

در دنیای امروزی یکی از مواردی که بسیار در امر تجارت مشاغل و گسترش فعالیت های آنها تاثیر گذار است نمایشگاه ها می باشند اما برای حضور در آنها نیازمند غرفه می باشیم. غرفه ها معمولا دارای یک چارچوب اصلی از جنس فلز هستند و دارای یک ظاهر زیبا برای جذب مخاطب. قطعا خود ما در یک بازار جذب مغازه هایی خواهیم شد که دکوری منحصر به فرد داشته باشد غرفه ها نیز به همین شکل منتخب می شوند قطعا افراد جذب غرفه ای خواهند شد که جذاب تزئئین شده باشد. غرفه سازی باعث رسیدن شما به هدف تان می شود پس باید به نحوه ساخت آن توجه داشته باشید و طراحی و ساخت غرفه را به شرکت های کار بلد بسپارید چرا که گزینه ای کلیدی برای فروش شما می باشد.

 

تولید کننده سازه های نمایشگاهی

فضای غرفه باید به چه گونه ای باشد؟

غرفه نمونه ی کوچک شده یک فروشگاه است پس باید به قسمت های مختلفی مانند انبار، پشتیبانی، پذیرایی از مهمانان، بخش آموزش و بخش اطلاعات دقت نمایید. توجه داشته باشید که به غیر از افراد حقیقی بسیاری از نمایندگان به عنوان یک شخص حقوقی از یک شرکت می خواهند که با کسب و کار شما آشنا شوند و با شما قرارداد ببندد پس باید تمامی موارد مهم در ساخت غرفه رارعایت نمایید چرا که این غرفه نماینده ای از کسب و کار و شغل شماست پس باید به بهترین نحو به نمایش گذاشته شود. محیط این غرفه محدود است پس طراحان غرفه ساز باید به دقت عملیات اندازه گیری را انجام دهند تا با توجه به مساحت در دسترس بتوانند تمامی بخش هایی که گفته شد را در نقشه ساخت غرفه پیاده کنند. تکنومتال به شما این قول را می دهد که بتواند با تجربه ای که در غرفه سازی فروشگاهی دارد بهترین غرفه فلزی را در اختیارتان قرار دهد.

 

غرفه سازی ارزان

بررسی چند نکته در ساخت غرفه فلزی

  • در ابتدا باید طراح دقت داشته باشد که آیا مکانی که قرار است فروشگاه در آن برقرار شود دارای سقف است یا خیر. این نکته بسیار در امر ساخت غرفه تاثیر گذار است تا شرکت طراحی غرفه بداند که سقفی برای غرفه در نظر بگیرد و یا خیر.
  • باید شرح کاملی از کسب و کار خود را برای طراحان شرکت غرفه سازی ارائه دهید تا طراح بتواند در ساخت غرفه از این اطلاعات استفاده نماید. مخاطب باید با دیدن غرفه شما متوجه موضوع کسب و کارتان گردد. قطعا غرفه لوازم آرایش با غرفه فروش قطعات خودرو متفاوت است. پس طراحی غرفه باید با موضوع شغل مورد نظر کاملا مطابقت داشته باشد.
  • چیدمان کالا ها در غرفه بسیار مهم است و باید به گونه ای باشد که توجه بازدیدکننده را به خود جلب نماید. اگر تعداد کالا ها و یا خدمات متنوع است سعی کنید از هر کدام حداقل یک مورد را در معرض نمایش بگذارید. چرا از هر مورد یکدانه کافی است؟ تعداد بیشتر شلوغی بیشتر و در نتیجه سردرگم شدن مشتری را به دنبال خواهد داشت پس حتما نباید تمامی فضا های خالی را پر کنید.
  • کیفیت متریال به کار رفته در ساخت غرفه بسیار مهم است. فکر نکنید قرار است فقط از آن در یک نمایشگاه استفاده نمایید بلکه می توانید از آن در مکان های مختلفی استفاده کرد کیفیت را قربانی ارزانی نکنید. هستند شرکت هایی که طراحی غرفه با کیفیت و قیمت مناسب را انجام می دهند.

برای سفارش غرفه فروشگاهی فلزی با ما تماس بگیرید:

تلفن: 02177002023

موبایل: 09128670109

 

قیمت طراحی غرفه نمایشگاهی

توضیحی مختصر درباره انواع غرفه

لاینر استند یا غرفه معمولی

دارای 3 قسمت است که به دیگر دیواره های غرفه وصل می شود. یک قسمت را خالی نگه می دارند برای بازدید مخاطبان و به غرفه یک بر معروف هستند البته که سادگی در ساخت آن باعث کاهش هزینه های تولید آن می شود.

کرنر استند یا غرفه نبشی

معمولا برای گوشه های سالن ساخته می شوند دارای دو قسمت می باشد که به دیواره های گوشه سالن که همجوار هم هستند نصب می گردد. غرفه دو بر و یا دو نبش نیز به آن می گویند ساختن این غرفه اندکی هزینه بالاتری می خواهد چرا که ساخت آن دارای پیچیدگی بیشتری نسبت به مدل قبلی است.

 

دیزاین غرفه نمایشگاهی

غرفه انتهایی یا شبه جزیره

این غرفه فقط یک طرف آن پوشیده است و متصل به دیوار است اما 3 قسمت دیگر آن برای بازید مخاطبان در نظر گرفته می شود. این مدل غرفه سازی فروشگاهی بیشتر مورد توجه مخاطبان قرار می گیرد و طرفداران زیادی را دارا می باشد.

غرفه جزیره ای

این غرفه از تمامی جهات باز بوده و مناسب برای وسط سالن های نمایشگاهی است که از هر طرف برای بازدید راه دارد. دسترسی بالای این غرفه باعث داشتن طرفداران بسیار بالای آن است.

 

متریال غرفه های نمایشگاهی

ساخت غرفه فلزی

می توانید بعد از شناخت کامل درباره این سازه و تصمیم نهایی برای ساخت آن روی شرکت ما حساب کنید. هدف ما ساخت غرفه هایی با بهترین مواد اولیه و بالاترین کیفیت با قیمتی استثنایی است تا مشتریان به راحتی از این سازه استفاده کنند. برای سفارش و اطلاع از قیمت با کلیک بر تکنومتال از طریق سایت با همکاران ما ارتباط برقرار نمایید.

نظری دهید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

پروژه های شاخص