قیمت فلاشینگ سقف پشت بام چقدر است؟

فلاشینگ سقف پشت بام

به عبارتی به هرگونه پوشش خمکاری شده که برای پوشیده شدن نقاط مختلف به کار برده می شود اصطلاحا فلاشینگ یا نما نامیده می شود. از فلاشیتگ سقف پشت بام برای زیبایی هرچه بیشتر و پوشاندن نقاط اتصال سقف و دیوار یا دو دیوار متقاطع یا برای آب بندی نقاط مورد نظر دیگر استفاده می شود. فلاشینگ سقف پشت بام را هر شرکتی به صورت طرح و مدل خاص خود تولید می کنند و برای محل مورد نظر استفاده می شود. تکنومتال نیز از این قائده مستثنی نیست و فلاشینگ های با کیفیت بالا در قیمت های مناسب می سازد تا بتواند نیاز مختلف مشتریان را در بازار پاسخگو باشد. برای آشنایی بیشتر با فلاشینگ و نحوه قیمت گذاری آن مطالب زیر را برای شما به اشتراک می گذاریم.

 

فلاشینگ سقف شیروانی

انواع فلاشینگ سقف پشت بام

طرح ها و مدل های این سازه بسیار هستند و به گونه ای است که می توان آن را متناسب با نیازی که داریم سفارش دهیم. اما پر کاربرد ترین آنها به شرح زیر است:

فلاشینگ نبشی

از این مدل برای گوشه های کار که دو دیوار در کنار یکیدیگر قرار می گیرند در دو نوع داخل رنگی و بیرون رنگی ساخته می شود که برای نمای داخلی و بیرونی از آنها بهره گرفته می شود. البته که در مکان های دیگری مانند پوشاندن نقاط اتصال سقف به دیوار به صورت افقی از داخل یا خارج کار استفاده می کنند که دارای مزایایی مانند عایق بندی کار و همچنین زیبایی پروژه می باشد.برای استحکام بیشتر سازه لبه های آخر نبشی را به سمت داخل یا خارج خمکاری می کنند. رنگ بندی آن به صورت دلخواه می باشد و اندازه استاندارد آن برای داخل رنگی به اندازه 5*5 و برای بیرون رنگی دارای اندازه 10*10 می باشد.

فلاشینگ یو شکل

این فلاشینگ همانطور که از اسم آن بر می آید به شکل یو بوده و دارای زاویه ی خم کاری شده 90 درجه می باشد. از پر فروش ترین نوع فلاشینگ های می باشد و برای پوشش دور تا دور حاشیه ساندویچ پانل سقفی کاربرد دارد به جر برای قسمت آبریز که از فلاشینگ سه پله استفاده می شود. در مواردی که ارتفاع دیوار کوتاه باشد می توان به جای آهن کشی از این نوع فلاشینگ استفاده کرد به طوری که ضلع داخلی به سقف یا کف پیچ یا پرچ می شود. البته از فلاشینگ سقف پشت بام مدل یو شکل می توان برای حاشیه ساندویچ پانل دیواری نیز بهره برد. در این مدل که زوایای آن به صورت 90 درجه خمکاری شده و یک سانت از لبه های دو طرف  به سمت داخل خم شده باعث استحکام بالای کار شده و همچنین نمای زیبایی را ایجاد می کند.

 

فلاشینگ لبه دیوار

فلاشینگ سقف پشت بام به مدل سه پله

این مدل برای قسمت آبریز استفاده می شود که برای پوشش عایق میانی و زیبایی بیش از پیش نما می شود و همچنین عایق میانی را در برابر عوامل جوی، نور آفتاب و یا جوییده شدن توسط پرندگان محفوظ نگه می دارد. همچنین برای قسمت زیرین ساندویچ پنل نیز مورد استفاده قرار می گیرد  و قسمت حاشیه ساندویچ پنل دیواری که در هنگام نصب بر روی زمین یا کرسی آجری قرار می گیرد باید توسط فلاشینگ سه پله پوشیده شود که هم از پوسیدگی و خرابی عایق جلوگیری شود و هم باعث هدایت بهتر آب به سمت بیرون سوله شود.

فلاشینگ تیزه یا فلاشینگ تاج

این نوع برای تاج سوله فلزی و صنعتی و یا برای سقف های دوشیب مورد استاده قرار می گیرد که در محل شکست یا نوک تاج سوله از این نوع فلاشینگ استفاده می شود. این مدل هم باعث زیبایی سقف می شود و هم مهم ترین کاربرد آن آب بندی سقف و قسمت اتصال دو سقف به یکدیگر می باشد. همچنین در این نوع فلاشینگ از مشتقات دیگری مانند درزگیر و فلاشینگ زیر تاج نیز بهره می برند تا عمل آب بندی و درزبندی به طور استانداردی انجام گردد.

 

فلاشینگ ساختمان

از جمله مزایای استفاده از فلاشینگ سقف پشت بام:

پنهان کردن خرپای شیروانی

جلوگیری از ورود باد و پیچیدن آن در سازه که باعث جدا شدن ورق شیروانی از سازه می شود

ایجاد کردن نمای زیبایی در سقف پشت بام

آب بندی مناسب سقف

نحوه محاسبه هزینه فلاشینگ سقف پشت بام

متریال مورد استفاده در ساخت این سازه از عوامل بسیار تاثیر گذار در هزینه ساخت آن می باشد که عبارتند از: ورقه های روغنی، ورق سیاه، ورق های رنگی و …. از دیگر عوامل تاثیر گذار در قیمت فلاشینگ ضخامت ورق، زاویه ساخت آن، نوع قوس و… نیز هست.

 

قیمت فلاشینگ سقف

شرکت طراحی و ساخت فلاشینگ سقف پشت بام

همانطور که در ابتدای موضوع گفته شد این فلاشینگ ها دارای طرح خاصی نیستند و شرکت ها متناسب با نیاز مشتریان طراحی و تولید می کنند. شما می توانید با خیال راحت تولید فلاشینگ مورد نیاز خود را به تکنومتال بسپارید تا با کیفیتی عالی و قیمتی استثنایی آن را برای شما تولید و نصب کند. اگر برای ساخت و ساز خود نیازمند سازه های فلزی دیگر هستید حتما به سایت ما مراجعه کرده و با دیدن نمونه های مشاهده شده کار را به ما بسپارید. دیگر محصولات ما عبارتند از: آلاچیق، روف گاردن، انواع تاب فلزی لاکچری مناسب برای ویلا و باغ، نمای مدرن فلزی ساختمان، اسکلت ساختمان و… می باشد. می توانید برای اطلاع از قیمت و شرایط نصب با کلیک بر تکنومتال از طریق سایت با همکاران ما تماس حاصل نمایید.

 

 

نظری دهید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

پروژه های شاخص