قیمت نرده استیل پله دوبلکس

قیمت نرده استیل پله دوبلکس از موضوعاتی است که در این مقاله قصد داریم آن را مورد بررسی قرار دهیم. نرده استیل پله دوبلکس برای فضا های باز یکی از زیباترین و مناسب ترین نرده ها می باشد. در واقع نرده استیل به عنوان محافظ در کنار پله ها استفاده می شود. استیل آلیاژی است که امروزه به‌طور کاربردی در هر مکانی از محیط اطرافمان استفاده می‌شود. در ادامه این مقاله قصد داریم تا قیمت نرده استیل پله دوبلکس را مورد بررسی قرار دهیم.

نرده استیل پله دوبلکس چیست؟

قبل از بررسی قیمت نرده استیل پله دوبلکس بهتر است که با نرده استیل پله دوبلکس آشنا شویم. همانطور که گفته شد نرده استیل به عنوان محافظ در کنار پله ها استفاده می شود و از جنس استیل است. اجرا پله های پیش ساخته دوبلکس استیل بیشتر در هتل و ویلا ها می باشد و اگر قصد دارید که با پله های پیش ساخته استیل دوبلکس آشنا شوید به این مطلب مراجعه کنید. نرده پله های استیل دارای مقاومت بالایی در برابر ساییدگی و زنگ زدگی می باشد. نرده استیل پله دوبلکس که مسیر اتصال بین دو نیم طبقه می باشد فرم صاف و مستقیم یا پیچی می تواند داشته باشد.

نرده استیل پله دوبلکس چیست؟

 

برای ساخت انواع نرده استیل پله دوبلکس با ما تماس بگیرید:

تلفن: 02177002023

موبایل: 09128670109

موارد تاثیر گذار در قیمت نرده استیل پله دوبلکس

موارد و عواملی مختلفی در قیمت نرده استیل پله دوبلکس تاثیر دارد که این عوامل شامل موارد زیر است:

  • تعداد میله‌هایی که به‌صورت افقی در نرده استیل کار می‌شود در قیمت نرده استیل پله دوبلکس تأثیرگذار است.
  • هر چه میزان آلیاژ در استیل نرده بیش‌تر باشد قیمت نرده استیل راه‌پله گران‌تر می‌شود.
  • قیمت نرده راه پله برحسب وزن محاسبه می‌گردد.
  • قیمت نرده استیل پله دوبلکس با احتساب نصب، حمل و تمامی یراق الات نصب بوده و جنس و کیفیت یراق آلات استفاده شده عامل موثری در تعیین قیمت نرده راه پله است.

طرح های نرده استیل پله دوبلکس

یکی از عوامل دیگری که در قیمت نرده استیل پله دوبلکس تاثیر دارد، طرح این راه پله ها است. طرح های نرده استیل پله دوبلکس اغلب ساده و در عین حال شیک می باشد. رنگ طلایی نرده استیل بسیار کاربردی است. استفاده از ترکیب چوب با استیل در قسمت پایه نرده هم بسیار جذاب است و جز طرح های شیک نرده استیل است. وجود طرح های حک شده بر روی استیل که اغلب اسلیمی، کلاسیک می باشند هم جز طرح های نرده استیل می باشد.

نرده استیل طلایی

استیل رو در نوع رنگ استفاده می کنند رنگ کروم یا نقره ایی و رنگ طلایی . طلایی به دلیل زیبایی و درخشندگی خاصی که دارد اصلاحا برای کارهای لاکچری استفاده می شود و نمای بسیار زیبایی به محیطی در آن استفاده می شود می دهد.

نرده استیل طلایی

 

قیمت نرده استیل بالکن

قیمت نرده استیل بالکن بر اساس متر مربع نرده اجرا شده در بالکن محاسبه می شود در  قیمت گذاری نرده استیل پله دوبلکس  باید به کیفیت و مدل نرده استیل بالکن توجه  داشت. هرچه ارتفاع نرده استیل بالکن بیشتر باشد قیمت نرده استیل بالکن گرانتر خواهد بود. اگر نرده بالکن به صورت ضد سرقت ساخته شود قیمت نرده بالکن افزایش می یابد. به دلیل تنوع مدل نرده استیل بالکن و روش نصب متمایز این مدل نرده از سایر مدل های نرده استیل بالکن امکان تعیین یک قیمت واحد برای نرده استیل بالکن وجود ندارد و قیمت نرده استیل بالکن برای هر کار متفاوت است.

قیمت نرده استیل بالکن

انواع مدل های نرده استیل

  • نرده استیل شیشه خور
  • نرده استیل حصاری
  • نرده استیل 3 خط

نرده استیل شیشه خور

در ادامه مقاله قیمت نرده استیل پله دوبلکس لازم است که نرده استیل شیشه خور را توضیح دهیم. این مدل نرده استیل به دلیل اینکه به جای لوله استیل قطر 16 میلیمتر برای گارد محافظ از شیشه سکوریت در بین پایه های استفاده شده با نام نرده استیل شیشه خور شناخته می شود. اتصال شیشه ها به پایه های عمودی در این مدل بوسیله یراق u شکلی است که دارای دو فک ثابت و متحرک است. شکل پایه های در این مدل به صورت گرد از لوله استیل و چهار گوش از پروفیل استیل است. ضخامت شیشه در این نرده بین 8 تا 12 میلیمتر می باشد و نوع آلیاژ استیل نیز با استیل 304 و استیل 201 است. نرده استیل شیشه خور از نظر استحکام و ایمنی بسیار با دوام می باشد.

نرده استیل شیشه خور

نرده استیل حصاری

یکی از نرده های مناسب پله مدل نرده استیل حصاری است. به دلیل احتمال پرت شدن کودکان و حیوانات از بین لوله ها و پروفیل های افقی در فواصل پایه ها در مدل های دیگر نرده استیل سازمان آتش نشانی مقرارت مشخصی برای استفاده از نرده استیل در بالکن یا تراس و راه پله در ساختمان های بیش از پنج طبقه وضع کرده است که نرده استیل اجرا شده بر اساس این مقررات به نام نرده استیل حصاری نام گذاری و شناخته می شود. در این مدل قطر لوله های استیل پایه نرده 38 میلیمتر و ارتفاع تمام شده نرده 110 سانتیمتر است. نحوه چیدمان گارد های نرده از حالت افقی به صورت عمودی تغییر کرده است و وفواصل بین این گارد ها نباید بیش از دوازده سانتیمتر باشد.

نرده استیل 3 خط

این مدل نرده در طرح های متفاوتی وجود دارد و دارای دو آلیاژ استیل 304 و 201 است و برای تمام ساختمان ها مناسب می باشد. به دلیل وجود قطعات ساده و کاربردی تولید این مدل نرده استیل نسبت به نوع های دیگر بیشتر با توجه به این موضوع قیمت این مدل نرده ها اقتصادی است. ضخامت لوله های استیل در این محصول بین 7/0 تا 2 میلیمتر است که بر اساس حسایت در میزان مقاومت نرده می توان از هر کدام استفاده است. اجزای استاندارد نرده استیل 3 خط به ترتیب از دستگیره یا هندریل تا پایه ها و گارد های محافظ از لوله های مشخص است. بر این اساس قطر لوله 51 میلیمتر برای دستگیره و قطر لوله استیل 38 میلیمتر برای پایه ها و سر انجام قطر لوله 16 میلیمتر جهت گارد های محافظ افقی استفاده می شود.

کلام آخر

در این مقاله به بررسی قیمت نرده استیل پله دوبلکس پرداختیم و تمام نکات لازم و ضروری تاثیر گذار در قیمت نرده پله جنس  استیل را عنوان کردیم. تکنومتال از مجریان ساخت سازه های فلزی در تهران و کرج می باشد که توانسته با استفاده از مواد اولیه با کیفیت بالا و در نظر گرفتن قیمت های استثنایی طرفداران خود را پیدا کند. برای اطلاع از شرایط فروش، نصب و آخرین قیمت با کلیک بر تکنومتال اقدام نمایید. هدف ما کسب رضایت 100 درصدی شما عزیزان می باشد.

نظری دهید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

پروژه های شاخص