قیمت نرده راه پله چگونه محاسبه می شود؟

قیمت نرده راه پله

شما به عنوان کسی که می خواهید برای محیط خانه، ویلا و یا فروشگاه و مغازه خود از راه پله دوبلکس استفاده نمایید باید بدانید که عنصر نرده راه پله یک عضو جدا نشدنی از پله می باشد بنابراین با ما همراه باشید تا با نحوه اندازه گیری و نحوه محاسبه قیمت نرده راه پله آشنا شوید. در ابتدا باید بگوییم که بستگی دارد متریال پله شما از کدام نوع باشد؟ فلزی، چوبی، سنگی، بتنی و شیشه ای متریال هایی هستند که می توان با آنها راه پله ای شیک و مدرن طراحی و اجرا کرد. گاها افراد و یا شرکت طراحی راه پله ترکیبی از این دو را مورد استفاده قرار می دهند یعنی بدنه را از یک جنس و نرده را از جنس دیگری در نظر می گیرند که این نکته بستگی به سلیقه و نوع دکوراسیون داخلی شما دارد.

 

قیمت نرده استیل 3 خط

راه پله فلزی

یکی از انواع راه پله های موجود راه پله فلزی می باشد که در حال حاضر به دلیل طراحی ها مدرن و شیک بسیار مورد استقبال قرار گرفته است. معمولا هم بدنه و هم نرده راه پله فلزی را از یک جنس در نظر می گیرند اما با توجه به انتخاب مشتری گاها برای نرده آن از متریال های چوب، سنگ و… استفاده می کنند. نرده به عنوان یک حفاظ امنیتی برای تامین سلامت افراد در حین رفت و آمد از روی پله می باشد پس نمی توانیم نقش آن را نادیده بگیریم.

 

ارزانترین نرده راه پله

 

نرده راه پله

ما برای تعیین قیمت نرده راه پله باید در ابتدا شناخت خوبی از آن بدست آوریم. نرده نه تنها باعث محافظت از شما می گردد بلکه جلوه راه پله را نیز چندین برابر می کند. شاید در گذشته بیشتر از این سازه برای تامین امنیت استفاده می شد ولی اکنون با وجود شرکت های طراحی و اجرا راه پله نقش آنها در ایجاد نمایی زیبا بیش از پیش حائز اهمیت می باشد. از شرکت های تولید سازه های فلزی با کیفیت بالا تکنومتال است که با تجربه و سابقه خود در این زمینه می تواند به راحتی شما را در این مسیر هدایت نماید.

برای سفارش انواع نرده راه پله با ما تماس بگیرید:

تلفن: 02177002023

موبایل: 09128670109

 

نحوه محاسبه قیمت نرده استیل

 

نرده استیل

یکی از رایج ترین نرده های فلزی این مدل نرده می اشد که در طرح ها و رنگ های مختلفی اجرا می گردد. رایج ترین مدل نرده های استیل به صورت حصاری، عمودی، سه خط، چهار خط، پنج خط البته که در صورت درخواست مشتری از استیل در کنار چوب نیز بهره می برند. این مدل نرده بسیار در مقابل نرده های قدیمی تر مقام بوده و استحکام بسیار بالایی دارد. پایه های استارت در این نرده هرچه بیشتر باشد نرده شما محکم تر می باشد.

نرده راه پله فرفورژه

یکی از عواملی که بسیار نقش مهمی در تعیین قیمت نرده راه پله دارد خوب جنس این نرده می باشد. یکی از متریال هایی که برای طراحی و ساخت راه پله از آن استفاده می گردد فرفورژه می باشد. این فلز دارای نقش و نگار های متنوعی است که نمای کلاسیکی را به دکوراسیون ما می دهد. خاصی این متریال این است که در دمای بالا بسیار منعطف بوده و می تواند به شکل های گوناگونی در بیاید.

 

بهترین نرده راه پله

 

نرده آلومینیومی

سبک بودن این نرده از مهم ترین ویژگی های آن می باشد. نصب سریع و آسان، نیاز نداشتن به جوشکاری، تنوع در رنگ و شکل، مقاومت بالا در برابر رطوبت و گرما، مقاوم در برابر زنگ زدگی و خوردگی از مزیت هایی است که این متریال دارد. ظاهر این نرده بسیار زیباست به گونه ای که می تواند فضا را بسیار شیک و امروزی نشان دهد.

تعیین قیمت نرده راه پله

  • تعداد میله هایی که به صورت افقی در راه پله به کار برده می شود در قیمت نهایی اثر گذار می باشد. ابعاد و اندازه ای که برای نرده پله با توجه به نیازی که مشتری دارد نیز در میزان سرمایه مورد نیاز برای ساخت این سازه اثر دارد.
  • میزان آلیاژ به کار برده شده در ساخت نرده هم بر قیمت اثر گذار بوده هر چه میزان آلیاژ افزایش یابد خوب قیمت نرده نیز افزایش می یابد.
  • نرده هایی مانند فرفورژه بر اساس میزان وزن شان محاسبه می گردند.
  • هزینه نصب در نرده هایی که نیاز به جوشکاری دارند مانند فرفورژه و فلزی بالاتر است.
  • نوع متریال به کار رفته در ساخت نرده راه پله حائز اهمیت می باشد.
  • متراژ کار، ارتفاع دیوار، پستی و بلندی دیوار، شیب دار بودن، پیچیدگی تزئینات

 

مدل نرده فلزی

 

ساخت انواع راه پله و نرده مناسب برای آن

اگر قصد ساخت و اجرا راه پله ای زیبا در تهران و شکیل را دارید می توانید همین الان اقدام نمایید. تکنومتال از مجریان ساخت سازه های فلزی در تهران و کرج می باشد که توانسته با استفاده از مواد اولیه با کیفیت بالا و در نظر گرفتن قیمت های استثنایی طرفداران خود را پیدا کند. برای اطلاع از شرایط فروش، نصب و آخرین قیمت با کلیک بر تکنومتال اقدام نمایید. هدف ما کسب رضایت 100 درصدی شما عزیزان می باشد.

 

نظری دهید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

پروژه های شاخص