قیمت نرده فرفوژه شیک و مدرن تراس + نمونه کار

نرده فرفوژه شیک

برای ضمانت امنیت خانه خود در برابر سارقین و ورود حیوانات می توانید برای تراس خود که اصلی ترین مکان برای ورود به محیط می باشد از نرده فرفوژه شیک استفاده کنیم. نرده های فرفوژه دارای زیبایی خاصی برای نمای ساختمان بوده و همچنین برای تامین امنیت و ایمنی خانه نیز بسیار موثر هستند. می توانید با استفاده از اطلاعاتی که در ادامه برایتان ارائه می دهیم انتخاب خود را راحت تر انجام دهید. تکنومتال از شرکت های تهرانی می باشد که مشغول به ساخت سازه های فلزی بوده و امکان ارسال به سراسر کشور را نیز فراهم کرده است. در ادامه با ما همراه باشید.

 

نرده بالکن فرفوژه

 

نرده فرفوژه شیک و مدرن

معمولا تراس خانه ها در سمت نمای اصلی ساختمان طراحی و ساخته می شوند. پس باید حفاظی را انتخاب کنیم که بتواند نمای جذابی برای ساختمان ایجاد کند. فرفوژه را اگر بخواهیم به طور کلی تعریف کنیم اصطلاحی فرانسوی بوده که به معنی انعطاف دادن آهن می باشد که البته این منعطف بودن آن به دلیل دما و فشار زیاد می باشد. همین انعطاف پذیری بالای آن است که باعث شکل دهی آن به حالت های مختلف می شود و تنوع سازه هایی که با این آهن ساخته می شود بالا می رود.

 

نرده آهنی تراس

 

مزایای استفاده از نرده فرفوژه شیک

این حفاظ از لحاظ رنگ، طرح، اندازه و کیفیت تنوع بسیار بالایی دارد. همانطور که گفته شد به دلیل ویژگی ذاتی فرفوژه یعنی منعطف بودن آن زیبایی بسیار دلنشینی را به نمای تراس و ساختمان می دهد. به طور کلی نصب این نرده بسیار ساده و راحت بوده و در زمان بسیار کوتاهی می توان آن را بر روی تراس تعبیه کرد.

 

قیمت نرده فرفوژه بالکن

 

قیمت نرده فرفوژه شیک و مدرن

این سازه فلزی در عین برخورداری از ظاهر زیبا و ایمنی بسیار بالایی که دارا است و البته نصب بسیار ساده از قیمت بسیار مناسبی هم برخوردار است. ابتدا برای محاسبه قیمت نرده باید طول و عرض بالکن را اندازه گیری کرد و سپس با توجه به ارزش هر متر نرده هزینه کلی آن را محاسبه کرد. حال عوامل دیگری نیز بر قیمت نرده مانند تراکم سازه که باعث بالا رفتن وزن آن می شود و این خود باعث استفاده آهن بیشتر می شود و در نهایت قیمت بالاتر خواهد شد همچنین طرح و رنگی که در ساخت سازه استفاده می شود نیز بر بهای تمام شده آن اثر دارد.

 

نرده تراس مدرن

 

ساخت نرده تراس

تکنومتال می تواند برای ساخت نرده فرفوژه شیک و مدرن مناسب تراس شما را طراحی کرده و بسازد. دیگر محصولات این شرکت: آلاچیق، روف گاردن، حفاظ درب و پنجره، انواع درب پارکینگ، نمای فلزی ساختمان، اسکلت فلزی و… هستند. برای دیدن نمونه های ساخته شده توسط شرکت ما و اطلاع از شرایط فروش و نصب می توانید از طریق کلیک بر تکنومتال با همکاران ما تماس بگیرید. هدف ما کسب رضایت شماست.

نظری دهید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

پروژه های شاخص