نقش نرده در استحکام پله

نقش نرده در استحکام پله

پل ارتباطی در خانه ها و ویلا های دوبلکس و چند طبقه پله ها می باشند که باید به خوبی طراحی و ساخته شوند. وقتی از طراحان و شرکت های سازنده راه پله نقشه پله دوبلکس مورد نظر را می خواهیم معمولا نرده در تمامی مدل ها به کار گرفته شده است مگر شما با اصرار خود آن را حذف نمایید. سوالی که ممکن است برای شما مطرح گردد به این شرح است که نقش نرده در استحکام پله چیست؟ هدف ما از ارائه این مطلب پاسخ به همین پرسش می باشد. به طور معمول در تمامی مدل های راه پله گرد و یا راه پله های مستقیم از نرده استفاده می گردد مگر در مدل های اندکی که خود خریدار درخواستی مبنی بر عدم نصب این سازه را داشته باشد. در ادامه با ما همراه باشید.

 

نرده راه پله استیل

نرده در چه مکان هایی تعبیه می گردد؟

خوب به طور کلی ما برای تامین امنیت و سلامت خانواده خود از حفاظ های پنجره، حفاظ درب تراس، حفاظ درب های ورودی استفاده می نماییم. حال راه پله نیز یکی دیگر از مکان هایی است که ممکن است برای جان افراد خطری ایجاد کند پس نقش نرده در نقشه ساخت راه پله بسیار مهم است. علاوه بر حفظ امنیت توجه کنید که بسیاری از نرده ها جنبه ی زیبایی نیز دارند و دکور پله و همچنین خانه را عملا جذاب تر نشان می دهند. از نرده های مختلف نه تنها در راه پله های داخلی بلکه در راه پله هایی که در بیرون از خانه نیز تعبیه می گردند استفاده می کنند به علاوه پله های اضطراری که برای مواقع بحرانی ساخته می شوند نیز دارای نرده و حفاظ های بسیار مقاومی می باشد.

 

ارزانترین نرده راه پله

متریال استفاده در ساخت نرده ها به چه صورت است؟

نقش نرده در استحکام پله به جنس آن نیز مربوط است. همانطور که راه پله را با متریال های مختلفی مانند شیشه، بتن، فلزات، چوب و سنگ می سازند خوب نرده ها را نیز می توان از همین جنس هایی که گفته شد ساخت. هرچند انعطاف پذیری چوب و فلز برای شکل گرفتن از بقیه موارد بیشتر است. فرفورژه فلزی است که در دمای بالا به شکل های بسیار خاص و زیبا در می آید و می تواند با نصب بر روی انواع پله های فلزی فضایی کلاسیک را در خانه شما ایجاد کند. فلزاتی که تکنومتال در طراحی و ساخت راه پله و نرده های آن استفاده می کند بسیار مرغوب و درجه یک بوده تا در برابر ضربه و یا رطوبت به اندازه کافی مقاوم باشند.

برای سفارش ساخت انواع نرده فلزی با ما تماس بگیرید:

تلفن: 02177002023

موبایل: 09128670109

 

 

بهترین نرده راه پله

ویژگی نرده های راه پله

برای بررسی نقش نرده در استحکام پله باید تمامی ویژگی های یک نرده ایده آل را بدانیم.

  • کیفیت متریال استفاده شده: همانطور که پیش از آن اشاره کردیم کیفیت مواد اولیه در ساخت نرده بسیار مهم است. خوب نرده ها نیاز به نظافت دارند پس باید شسته شوند و یا با مواد شوینده قابل پاک کردن باشند که این نکته نیاز به یک کیفیت مطلوب دارد. علاوه بر این راه پله تنها راه ارتباطی بین طبقات است پس باید استحکام کافی برای رفت و آمد را داشته باشد که این نکته به نرده نیز مربوط است نرده باید بتواند نقش دست گیر را برای افراد ایفا کند و در مواقع بحرانی مانند آتش سوزی مقاوم باشد تا افراد بتوانند از آن استفاده نمایند.
  • شکیل باشد: انتخاب طرحی مناسب برای ساخت نرده بسیار حائز اهمیت است. راه پله ها در خانه های دوبلکس از اساسی ترین وسایل در دکوراسیون داخلی خانه هستند حال نرده که جزوی از راه پله است نیز باید خاص و منحصر به فرد باشد.
  • عبور دهنده نور باشد: نور برای بزرگ نشان دادن فضا بسیار نقش مهمی دارد. حال اگر ما نرده ای داشته باشیم که نتواند نور را از خود عبور دهد پس به چه دردی می خورد؟ معمولا شیشه ها و یا نرده هایی که فاصله میله هایشان نسبت به هم استاندارد است یعنی دارای تراکم کمی هستند برای عبور دادن نور بسیار مناسب هستند. پس توجه به عناصری مانند این مورد در دکوراسیون داخلی خانه بسیار حائز اهمیت می باشد.

 

نرده راه پله مدرن

نرده فلزی راه پله

از پرطرفدارترین نرده ها برای انواع راه پله دوبلکس این مدل نرده است که در آن از استیل، آهن و آلومینیوم برای ساختن استفاده می شود. همانطور که همه ما شنیده ایم فلزات از استحکام بسیار بالایی برخوردار هستند و در مقابل نور آفتاب، رطوبت، ضربه، شستشو مقاوم هستند. نکته مهم دیگر قابل بازیافت بودن این متریال است که در صورت خرابی مجدد آن را مذاب می کنند و باز هم از آن در ساخت و ساز سازه های فلزی استفاده می کنند. اگر مواد اولیه مرغوب در ساخت این سازه استفاده نگردد ممکن است که دچار زنگ زدگی گردد ک خوب این یکی از معایب این مدل نرده است که می توان با رنگ کردن آنها از همان ابتدا جلوی این مسئله را گرفت.

 

نرده فلزی راه پله

ساخت انواع نرده متناسب با مدل دلخواه شما

با توجه به تنوعی که هم اکنون با گسترش صنعت پله سازی به وجود آمده است انتخاب برای شما بسیار راحت خواهد بود. طراحان تکنومتال آماده ساخت و نصب انواع نرده در شکل های منتخب شما می باشند و این تضمین را به شما می دهیم که از اعتماد خود به ما پشیمان نخواهید شد. برای گرفتن مشاوره رایگان از مشاوران ما با کلیک بر تکنومتال از طریق سایت با آنها ارتباط بر قرار نمایید.

نظری دهید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

پروژه های شاخص