٢۰ ایده ساخت آلاچیق فلزی لوکس و زیبا

جدیدترین مدل الاچیق فلزی

آلاچیق فلزی لوکس ، همان طور که میدانید فلزهای مختلفی در بازار وجود داراند که شما با آن ها میتوانید آلاچیق دلخواه خود را بسازید .

فلز های مانند چدن ، فولاد ، آلومینیوم به دلیل مقاومت بالا و دوام طولانی در ساخت و سازها به ویژه برای ساخت آلاچیق ها مورد استفاده قرار گرفته اند . همچنین فلزی مانند آلومینیوم به دلیل این که در مقابل هوای رطوبت دار زنگ نمیزند بیشتر برای آلاچیق های کنار دریا مورد استفاده قرار گرفته اند .

آلاچیق های فلزی ساخته شده به سادگی در برابر فشار ها و تنش ها واکنش نشان نمیدهند و اگر برای ساخت آلاچیق اگر از چدن یا فولاد استفاده می‌شود، ممکن است بخواهید از یک پوشش محافظ برای محافظت در برابر خوردگی استفاده کنید. این کمک می‌کند تا ساختار طولانی‌تر در حالت مناسب حفظ شود. پوشش مناسب آلاچیق فلزی، رنگ روغنی است.

با خواندن این مقاله به موضوعات مانند : ویژگی های آلاچیق فلزی نصب به آلاچیق های دیگر ، مدل آلاچیق فلزی شیک و جدید ، ایده ساخت آلاچیق آشنا میشوید.

آلاچیق فلزی یا چوبی؟
آلاچیق فلزی یا چوبی؟

ویژگی های آلاچیق فلزی نصبت به آلاچیق های دیگر :

ثبات بیشتر  آلاچیق فلزی

مقاومت بالای و دوام طولانی مدت فلز به پایداری ساختار فضای بیرونی آلاچیق می‌افزاید. دیگر لازم نیست نگران خرابی آلاچیق در هوای نامطلوب باشید. سازه‌های فلزی در هنگام وزش باد شدید و طوفان‌های شدید به خوبی در جای خود قرار دارند. پایداری بالای فلز همچنین به دوام سازه کمک می‌کند.

تعمیر و نگهداری آسان آلاچی

همان طور که میدانید تمیز کردن  آلاچیق فلزی بسیار آسان است.  و همچنین نیازی مراقبت آن چنانی ندارند و زیبایی خود را برای چندین سال حفظ می‌کنند. در صورت لزوم می‌توانید به سادگی آلاچیق فلزی را با آب و یا حتی برخی مواد شوینده بشوید.

ارزش آفرینی برای خانه شما

همان‌طور که گفته شد آلاچیق فلزی دارای جذابت بالایی هستند در کنار کارایی آن به ارزش مادی خانه شما هم می‌افزاید و در صورت نیاز برای فروش خانه، همین بخش از خانه تأثیر بسزایی در نظر مثبت خریدار خواهد داشت.

ساخت آلاچیق فلزی
ساخت آلاچیق فلزی

مدل آلاچیق فلزی شیک و جدید

همان طور که میدانید آلاچیق های فلزی در انواع مدل های مختلف دارند مانند:  چهارگوش و دایره ای و پنج گوش و … طراحی می شوند و شما می توانید از سقف های گوناگونی برای طراحی این سازه ها استفاده نمایید. در ادامه توجه شما را به چند مدل آلاچیق فلزی جلب می کنیم که امیدواریم این مدل ها مورد توجه تان قرار بگیرند.

ایده ساخت آلاچیق :

از آلاچیق های فلزی می توانید در هر آب و هوایی و هر منطقه جغرافیایی استفاده نمود و مدل آلاچیق ها  فلزی نیز در انواع طرح های متنوع سنتی و مدرن موجود هستند. آلاچیق های فلزی همچنین به شکل مکانیکی طراحی می شوند و این مدل ها می توانند محدوده وسیعی را در بر گیرند.
اگر شما از آن دسته ای از افرادی که فکر میکنید آلاچیق چوبی خیلی نمای زیبا تری به فضای سبز شما میدهد ولی در عین حال از کیفیت الاچیق فلزی با خبر هستید شما به راحتی میتوانید از این روی آلاچیق های فلزی نمای چوبی نصب کنید یا پرده های پارچه ای را در اطراف این مدل آلاچیق آویزان نمایید تا شکیل و جذاب تر به نظر برسد.

شما میتوانید به راحتی برای طراحی سقف آلاچیق فلزی لوکس از سقف های متحرک و شیشه ای و پارچه ای و چوبی استفاده نمایید که هر یک از این سقف ها کاربرد خاص خودشان را دارند و همچنین جلوه آلاچیق شما را بسیار زیبا میکند .

طراحی ستون های آلاچیق های فلزی لوکس: شما میتوانید با توجه به سلیقه خود ستون های آلاچیق را به صورت ضخیم و بزرگ طراحی کنید همچنین می توانید ستون های این مدل آلاچیق را به صورت ظریف و با تزیینات پرکار طراحی نمایید.

فضای مورد نیاز برای ساخت آلاچیق فلزی بسیار مهم است اگر شما تمایل دارید از مبلمان با سایز بزرگ و میز استفاده نمایید بهتر است محدوده وسیعی را برای ساخت این مدل آلاچیق  فلزی در نظر بگیرید.

آلاچیق فلزی معمول از چهار ستون و یک سقف تشکیل می‌شود؛ اما اگر کمی سلیقه و هنر به خرج دهید، می‌توانید آلاچیق فلزی زیبا خلق کنید. به‌عنوان مثال به جای ساخت یک آلاچیق با چهار ستون، آن را به‌صورت هشت ضلعی طراحی کنید. حتی می‌توانید پا را از هشت ضلعی فراتر گذارید و آلاچیق دایره‌ای بسازید.

در این بین ستون‌ها هم می‌توانند به جای حالت عمود و ایستاده، به‌صورت منحنی یا فرفورژه و تزئینی ساخته شوند. برای ساخت نیمکت داخل این آلاچیق‌ها پیشنهاد می‌شود که از تخته‌های چوبی یا سنگ استفاده کنید تا فضایی دلنشین و راحت برای استفاده کنندگان از آلاچیق فراهم شود.

ساخت آلاچیق فلزی مدرن
ساخت آلاچیق فلزی مدرن

 

جدیدترین مدل الاچیق فلزی
جدیدترین مدل الاچیق فلزی

طراحی و پیاده سازی آلاچیق فلزی

طرح های به کار رفته در ساخت آلاچیق فلزی در   ساختمان های  مدرن ، چشم انداز ساختمان های شما را جالب و زیبا میکند . از سویی دیگر  استفاده از آن باعث ایجاد هوای پاک  و کمک زیادی به تغییر چهره یکنواخت شهر ساختمان یا محل کار شما  میکنند.
اگر قصد طراحی و پیاده سازی آلاچیق فلزی در ساختمان یا باغ های خود دارید، می توانید با مشاورین ما در شرکت تکنومتال  تماس حاصل نمایید. همکاران ما آماده پاسخگویی به سوالات شما می باشند.

نظری دهید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

پروژه های شاخص