چرا بهتر است سوله سبک فلزی خریداری کنیم؟ /کاهش وزن سوله فلزی

سوله سبک فلزی

سوله سبک فلزی در واقع یک ساختمان فولادی پیش ساخته است که در صنایع مختلف از آن استفاده می شود. این سازه ی فلزی دارای سقفی شیب دار و بر اساس محاسبات فنی که متناسب با محیطی است که در اختیار داریم ساخته می شود. نکته اصلی و مهم در ساخت سوله سبک فلزی مشخص کردن هدف و کاربری سازه می باشد. در ساخت سوله باید نکات و استانداردهایی رعایت شود در غیر این صورت ممکن است خسارات زیادی وارد شود. با توجه به نیاز امروزه جوامع و صنایع به این سازه به دلیل اهمیت به صرفه جویی در منابع و مسائل اقتصادی تولید نرم افزار طراحی خودکار سوله و استفاده از تکنولوژی های جدید بیش از پیش احساس می شود. تکنومتال از شرکت های موجود در تهران است که به ساخت انواع سوله فلزی در ابعاد مختلف مشغول می باشد. در ادامه بیشتر شما را با سوله فلزی آشنا خواهیم کرد.

 

سوله چیست

 

مقاومت سوله سبک فلزی

در بین سوله های مختلف به طور مثال بتنی و فلزی سوله های فلزی مقاومت بالاتری دارند. به طور کل مقاومت سوله فلزی در برابر انفجار بیشتر از انواع دیگر سوله می باشد. به همین دلیل مصرف کنندگان و تولید کنندگان مواد شیمیایی از سوله های فلزی بهره می برند.

صرفه جویی در زمان ساخت سوله فلزی

سوله سبک فلزی بسیار در زمان کوتاهی طراحی و ساخته می شود در صورتی که ساخت سوله بتنی بسیار زمان بیشتری برای تولید نیاز دارد. البته با پیشرفت تکنولوژی ساخت سوله های بتنی نیز در زمان کوتاه تری ممکن شده است اما باز هم در رقابت با سوله فلزی در جایگاه پایین تری هستند.

 

عکس سوله صنعتی

 

وزن سوله فلزی

این سوله ها در برابر سوله های بتنی وزن بیشتری دارند. البته که استفاده از سوله ی فلزی با وزن بالا مورد نیاز بسیاری از کارفرمایان می باشد چرا که با توجه به شرایط اقلیمی برخی مناطق احتیاج با سوله ای با وزن بیشتر احساس می شود.

استحکام بالای سوله از جنس فلز

دقت داشته باشید یکی از مهم ترین مزیت های فولاد که موجب استحکام بالای آن می باشد جوش پذیری، شکل پذیری، همگن بودن و خم پذیری آن می باشد. همچنین در برابر هرگونه ضربه، فشار و عوامل بیرونی بسیار مقاوم می باشد.

 

اجرای سوله فلزی

 

موارد استفاده زیاد

از این سازه می توان برای کارکرد های بیشتری استفاده کرد. برای مثال استفاده های آن در: سالن های دامداری و مرغداری، ورزشگاه ها و نمایشگاه ها، کارخانه ها و صنایع مختلف، انبار ها، تعمیرگاه ها، آشیانه های هواپیما، فروشگاه ها و… می باشد.

ابعاد سوله

ابعاد سوله سبک فلزی در اندازه های بسیار بزرگ ساخته می شود. ستون ها، تیر ها، دهانه ی آن بسیار بزرگ تعبیه می شود که به این دلیل کاربرد بیشتری نسبت به سایر سازه ها در صنعت دارد.

 

همه چیز درباره سوله سازی

 

حمل راحت آن

سوله ها به این دلیل که می توانند پیش ساخته نیز تولید شوند قابلیت جابه جایی، حمل و نصب مجدد را دارا می باشند. صرفه جویی در زمان به دلیل اینکه این قابلیت را دارا می باشد از مزایای دیگر این سازه است که سبب انتخاب آن برای استفاده در صنایع می شود. همچنین هزینه نگهداری پایین این سوله ها نیز از دلایل دیگر انتخاب آن است.

ساخت سوله سبک فلزی

برای داشتن سوله فلزی که با رعایت استاندارد های مربوطه ساخته شود سفارش کار خود را به تکنومتال بسپارید. از دیگر محصولات شرکت ما: نمای فلزی، اسکلت فلزی، آلاچیق، روف گاردن، سازه های فلزی مانند تاب لاکچری برای ویلا، سرسره، پله پیچ و پله اضطراری و… می باشد. برای دیدن نمونه های ساخته شده و اطلاع از شرایط فروش و نصب می توانید از طریق کلیلک بر تکنومتال با ما تماس حاصل نمایید. هدف ما کسب رضایت شما عزیزان می باشد.

نظری دهید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

پروژه های شاخص