چهار مدل حفاظ و نرده بالکن در طرح های جدید + قیمت

نرده و حفاظ بالکن

ساخت و نصب انواع حفاظ و نرده بالکن علاوه بر تامین امنیت و ایمنی خانه شما برای حفظ زیبایی نمای ساختمان نیز مفید است. تکنومتال آماده تولید انواع حفاظ بالکن مطابق با نیاز های شما در تهران و سراسر کشور است. ما در این مطلب برای شما انواع حفاظ را در طرح های مختلف به اختصار توضیح می دهیم:

حفاظ آهنی بالکن از نوع فرفوژه

از انواع حفاظ و نرده بالکن می توان مدل فرفوژه را نام برد. فرفوژه چیست؟ اصطلاحی فرانسوی است و به معنی انعطاف دادن آهن است. این انعطاف پذیری در نتیجه دما و فشار زیاد صورت می گیرد و همین قابلیت منعطف بودن فرفوژه باعث ایجاد طرح های مختلف برای استفاده از نرده ها و حفاظ ها در ساختمان ها، درب های ورودی منازل و پارکینگ و حتی لوازم دکوری ظریف در منازل شده است. از این نوع فلز در ساخت انواع حفاظ و نرده بالکن استفاده می شود. حفاظ فرفوژه به دلیل زیبا بودن هم در ساختمان های مسکونی و تجاری و اداری کاربرد دارد. کیفیت و ظرافت این مدل بسیار عالی است.

از مزایای آنمی توان به قیمت مناسب، تنوع طرح ها و اندازه های مختلف آن اشاره کرد. نصب سریع و آسان آن از دیگر مزایای فرفوزه است. قیمت آن از طریق اندازه گیری طول و عرض محل نصب و سپس با توجه به قیمت هر متر از جنس مورد نظر حساب میشود. قیمت کلی آن متاثر از دو عامل کلی است اول تراکم سازه و دوم پروفیل استفاده شده در ساخت آن.

 

حفاظ فلزی نرده بالکن
حفاظ فلزی نرده بالکن

حفاظ بالکن ساده

این مدل از جنس آهن ساخته می شود. البته از جنس های دیگر از جمله: شیشه، فرفوژه، چوب و…. هم در ساخت نرده ساده استفاده میشود. همان طور که معلوم است اینگونه نرده ها بر خلاف حفاظ بالکن مدرن، ساده و بدون ظرافت و نقش و نگار خاصی هستند. در مدل های قدیمی این طرح که همه ی ما قطعا دیده ایم میله هایی به صورت عمودی در کنار یکدیگر متصل شده که بالای این میله های عمودی به شکل نیزه تیز است.

برای سفارش انواع حفاظ و نرده فلزی با ما تماس بگیرید :

تلفن : ۰۲۱۷۷۰۰۲۰۲۳

موبایل : ۰۹۱۲۸۶۷۰۱۰۹

 

نرده بالکن ساده

حفاظ بالکن شیشه ای یکی دیگر از انواع حفاظ و نرده بالکن

برای جلوگیری از ورود گرد و غبار به داخل بالکن و خانه از حفاظ شیشه ای استفاده می شود از مزایای مهم آن دیدن مناظر بیرون خانه بدون هیچ گونه مانع بوده و به علاوه اینکه به صورت قابل توجهی سر و صدای بیرون خانه را کاهش میدهد. البته که باعث صرفه جویی در مصرف انرژی سرمایی و گرمایی نیز میشود.

 

حفاظ شیشه ای بالکن

حفاظ بالکن آکاردئونی

این حفاظ یکی دیگر از انواع نرده بالکن آهنی است. این نوع حفاظ تا حد بسیاری امنیت شما را تامین خواهد کرد و استحکام آن ها نیز ناشی از تسمه های عمودی است این نوع نرده در دو نوع سه گل و چهار گل تولید می شود که البته سه گل آن بیشتر مورد استفاده قرار می گیرد.

 

 

قیمت نرده آهنی ساده

ساخت و نصب حفاظ و نرده بالکن

برای امنیت و ایمنی خانه خود و زیبایی نمای ساختمان تان می توانید از مدل های گفته شده استفاده کنید تکنومتال آماده خدمت رسانی به شما عزیزان در استفاده از سازه های فلزی از جمله حفاظ و نرده بالکن، حفاظ درب و پنجره، آلاچیق، سوله، روف گاردن و بسیاری از محصولات فلزی دیگر با پایین ترین قیمت و بالا ترین کیفیت است برای اطلاع از سایر محصولات و قیمت دقیق و نحوه ی نصب می توانید با کیلیک بر تکنومتال از طریق سایت با همکاران ما تماس گرفته آن ها آماده پاسخگویی به شما عزیزان هستند.

نظری دهید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

پروژه های شاخص