آشنایی با استخر پیش ساخته یا فایبرگلاس و انواع آن

طراحی و ساخت ویلا

استخر پیش ساخته یا فایبرگلاس دسته ای از محصولات قابل حمل می باشند. موارد استفاده از این سازه در ویلا، یا جهت ذخیره آب و برای مصارف خانگی و کشاورزی و استفاده های خانوادگی در کیفیت بالا و ابعاد مختلف تولید می شوند. تکنومتال توانسته با رعایت این استاندارد ها شما را برای داشتن یک استخر مناسب راهنمایی کند. البته از مصارف دیگر این سازه برای صنعت پرورش ماهی و آبزیان نیز هست.

مزایای استفاده از استخر پیش ساخته

1.نصب آن در زمان کوتاه مدت و راه اندازی سریع آن زیرا بدنه استخر به صورت یکپارچه در کارخانه ساخته شده است.

2. عدم نیاز به آرماتور بندی، بتن ریزی، کاشی و سرامیک.

3. بدنه استخر از جنس فایبرگلاس است که تشکیل شده از 10 لایه رزین و 1 لایه ژلکوت که این لایه آخر ژلکوت خاصیت آنتی باکتریال، ضد جلبک دارد که همین خاصیت

هزینه سرویس نگهداری استخر را به شدت پایین می آورد.

4. مقاوم بودن بدنه آن با تغییرات دمایی از منفی 50 درجه سانتیگراد تا مثبت 50 درجه سانتیگراد و مقاوم بودن آن در برابر تابش خورشید.

5. امکان داشتن جابه جایی بدنه استخر در صورت نیاز.

 

استخر فایبرگلاس

 

برای مزایای استخر پیش ساخته فایبرگلاس می توان موارد زیر را اضافه کرد:

نصب دستگاه اسکیمر جهت جمع آوری اجسام شناور سطح آب

کفشوی ABS و نازلهای ABS دهش تصفیه

نصب چراغ LED رنگی از نوع ABS واتر پروف با ترانس و کابل و آب بند

پکیج تصفیه موتورخانه از جنس فایبرگلاس شامل:

الف) الکتروپمپ کم صدا، مجهز به صافی موگیر

ب) فیلتر کشی مگا پول با سیلیس درجه یک

ج) پمپ کف کش

د) یک دستگاه مبدل استیل به ظرفیت 80 کیلو وات برای استفاده از سیستم گرمایش مرکزی ساختمان

ر) کلر زن خطی

 

استخر فایبرگلاس کوچک

 

استخر پیش ساخته فلزی

این مدل نوع دیگری از استخر های پیش ساخته است که استحکام بسیاری در برابر ضربه ، آفتاب و تغییرات ناشی از آب و هوا دارد. این نوع استخر کیفیت بالایی در برابر استخر برزنتی و فریم دار دارد. از این طرح می توان در داخل زمین هم استفاده کرد زیرا بدنه استخر پیش ساخته فلزی و استیل بوده و از پوسیدگی در داخل زمین جلوگیری می کند. این استخر دارای نردبان آلومینیومی نیز هست که وزن بالا را راحت تحمل می کند.

 

 

بهترین نوع استخر پیش ساخته

 

قیمت استخر های ساخته شده

قیمت استخر پیش ساخته در حالت کلی و در مقایسه با استخر بتنی بسیار کمتر است اما همین نوع استخر در حالت ساخت تو کار با هزینه بیشتری در مقایسه با استخر پیش ساخته رو کار همراه خواهد بود. در میان انواع استخر های ساخته شده استخر برزنتی و فایبرگلاس ارزان ترین و در عین حال با کیفیت ترین نوع استخر می باشند.

 

معایب استخر پیش ساخته

 

ساخت و نصب استخر پیش ساخته

تکنومتال توانسته با دو دهه سابقه در ساخت سازه های فلزی در تهران و سراسر کشور با بالاترین کیفیت و نازلترین قیمت به شما عزیزان ارائه خدمت کند. خدمات ارائه شده توسط ما عبارتند از: آلاچیق، روف گاردن، حفاظ درب و پنجره، پله تاشو فلزی، تاب، سرسره، استخر ساخته شده و…. است. برای اطلاع از آخرین قیمت و شرایط نصب و فروش می توانید با کلیک بر تکنومتال از طریق سایت با همکاران ما تماس بگیرید.

 

 

نظری دهید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

پروژه های شاخص