آشنایی با فلاشینگ سقف شیروانی و نحوه کاربری آن

فلاشینگ سقف شیروانی

فلاشینگ ورق فلزی است که بر روی سقف شیروانی پشت بام و قرنیز پنجره کار می شود تا از ریزش آب بر روی دیوار های ساختمان جلوگیری کند. نصب فلاشینگ سقف شیروانی امری ضروری است زیرا از نفوذ گرد و غبار جلوگیری می کند همینطور در زیبا شدن اجرای ساندویچ پانل سقفی نیز تاثیرگذار است. به طور کلی این ورقه ها به دو دسته فلاشینگ فلزی و چوبی تقسیم می شوند که انواع فلزی آن از ورقه های روغنی، سیاه، گالوانیزه و گالوانیزه رنگی تهیه شده و در ضخامت دلخواه قابل تولید است.

 

فلاشینگ نما شیروانی

 

نکات مهم در اجرای فلاشینگ سقف شیروانی

1.ابتدا سطح روی دیوار که قرار است فلاشینگ بر روی آن قرار گیرد به وسیله ملات سیمان مستحکم شده و کاملا صاف شود.

2. با توجه به شرایط آب و هوایی منطقه برای نصب سازه اگر فکر می کنید محل نصب باد خیز است بهتر است در مکان مورد نظر از نبشی و یا قوطی استفاده شود تا فلاشینگ به آن پرچ شود.

3. برای تاثیر بهتر می توانید سطحی که قرار است دیتل فلاشینگ بام بر روی آن نصب شود کمی به داخل شیب داشته یاشد که این امر باعث می شود تا آب باران یا برف در سطح خارجی دیوار نما ورود نکرده باشد.

4. همچنین اگر قرار است که فلاشینگ در جلو پنجره و المان نما نصب شود باید شیب آن به سمت نمای بیرون بوده تا هنگام بارندگی آب به سمت بدنه دیوار یا داخل اتاق نفوذ نکند.

 

هزینه نصب فلاشینگ

برای سفارش فلاشینگ سقف ساختمان با ما تماس بگیرید :

تلفن : ۰۲۱۷۷۰۰۲۰۲۳

موبایل : ۰۹۱۲۸۶۷۰۱۰۹

مزایای اجرای فلاشینگ

مهم ترین دلیل اجرا فلاشینگ آب بندی مناسب سقف شیروانی می باشد همچنین استفاده از آن باعث زیبا شدن بیشتر سقف شیروانی می شود و در مواردی که ممکن است باد موجب کنده شدن ورق شیروانی  شود فلاشینگ از این امر جلوگیری می کند.

 

اجرای فلاشینگ ساختمان

 

قیمت فلاشینگ سقف شیروانی

از جمله عوامل متعددی که بر افزایش و کاهش قیمت فلاشینگ اثر گذار اند متریال مورد استفاده در ساخت آن می باشد که انواع آن عبارتند از: ورقه های روغنی، ورق سیاه، ورق های رنگی و… علاوه بر جنس مورد استفاده موارد دیگری مانند ضخامت ورق، زاویه ساخت آن، نوع قوس و…نیز بر قیمت تاثیر می گذارند.

 

 

جزئیات فلاشینگ بام

ساخت و نصب فلاشینگ سقف شیروانی

یکی از محصولات ساخته شده در تکنومتال فلاشینگ سقف شیروانی است که با رعایت تمامی استاندارد ها ساخته و نصب می شود. از دیگر سازه های فلزی تولید شده در شرکت ما می توان به آلاچیق، روف گاردن، حفاظ درب و پنجره، پله اضطراری و فرار، پله تاشو و پله دوبلکس و… اشاره کرد. خدمات ما علاوه بر تهران در سراسر کشور ارائه می شود. برای دیدن نمونه کار های تولید شده و اطلاع از قیمت و شرایط فروش و نصب می توانید از طریق کلیک بر تکنومتال از طریق سایت با همکاران ما تماس حاصل نمایید. هدف ما کسب رضایت شما عزیزان می باشد.

نظری دهید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

پروژه های شاخص