اجرای فلاشینگ کامپوزیت در تهران

استفاده از کامپوزیت برای فلاشینگ جز ابزاری است که برای آب بندی نمای ساختمان و پنهان کردن سازه ساختمان استفاده می شود. در این مطلب قصد داریم تا اجرای فلاشینگ کامپوزیت در تهران را مورد بررسی قرار دهیم برای آشنایی با فلاشینگ و کامپوزیت در نمای ساختمان در ادامه مطلب همراه ما باشید.

فلاشینگ چیست؟

قبل از بررسی اجرای فلاشینگ کامپوزیت در تهران بهتر است که تعریف مختصری از فلاشینگ داشته باشیم. فلاشینگ یا گاتر یک روش ضدآب کننده است که به طور معمول از ورق صاف برای آب بندی و درزبندی و همچنین برای جلوگیری از ورود گرد و غبار خاک به فضای داخل ساختمان استفاده می شود. به طور کلی فلاشینگ برای نما و زیبایی ساختمان کاربرد دارد.

فلاشینگ چیست؟

اجرا فلاشینگ نما

در واقع با اجرا فلاشینگ کامپوزیت در تهران از ابزار های است که علاوه بر زیبایی و نمای ساختمان برای آب بندی نمای ساختمان و پنهان کردن سازه های شیروانی هم کاربرد دارد که این موضوع در نمای ساختمان بسیار مهم است. لازم است که به این نکته دقت کنید برای استفاده از فلاشینگ در سقف های شیروانی این ابزار بر روی آخرین پروفیل سازه شیروانی جوش می شود و در زیر ورق های شیروانی قرار می گیرد.

برای اجرای فلاشینگ کامپوزیت در تهران با ما تماس بگیرید:

تلفن: 02177002023

موبایل: 09128670109

 

برای فلاشینگ چه موادی استفاده می شود؟

برای اجرا فلاشینگ کامپوزیت در تهران از مواد مختلفی همچون: فلز مس، آلومینیوم، فولاد ضد زنگ، سرب و غیره، پلاستیک یا مواد کامپوزیتی استفاده می شود. البته مواد فلزی با توجه به دوام بالاتر آن از قیمت بیشتری برخوردار است. فلز مس یکی از محبوب ترین فلاشینگ ها است و در انتخاب مواد برای اجرا فلاشینگ لازم است که به تغییرات آب و هوایی منطقه مورد نظر توجه داشته باشید.

برای فلاشینگ چه موادی استفاده می شود؟

 

استفاده از کامپوزیت برای فلاشینگ ساختمان

به طور معمول برای اجرای فلاشینگ کامپوزیت در تهران از ورق آلومینیوم کامپوزیت با ضخامت 4 میل با پوسته های مختلف انجام می شود. در برخی از مواقع هم از ورق کامپوزیت که دارای ضخامت کمتر از سه دهم میل است هم استفاده می شود همچنین برای اجرا فلاشینگ از ورق های دیگر هم استفاده می شود.

ورق های  economy   پرمیوم باند برای اجرا فلاشینگ پنجره ها و جداره های پروژه های بزرگ بسیار مناسب می باشد.لازم است که به این نکته توجه داشته باشید که فلاشینگ علاوه بر استحکام و افزایش طول عمر ساختمان به زیباتر شدن ساختمان نیز کمک می کند  و از کثیف شدن نمای ساختمان بر اثر برف و باران جلوگیری می کند.

در واقع رطوبت علاوه بر این که به نمای ساختمان آسیب وارد می کند مشکلات پر هزینه تر و جدی تری هم به وجود می آورد. به همین دلیل لازم است که در هنگام ساخت و ساز ساختمان از عناصر و موادی استفاده شود که رطوبت را از نمای ساختمان دور کند و یکی از این عناصر استفاده از فلاشینگ نما است. با اجرا فلاشینگ کامپوزیت در تهران علاوه بر این که نمای ساختمان زیبا تر خواهد شد از آسیب های مرتبط با رطوبت هم جلوگیری می کند.

مزیت های اجرای فلاشینگ نما

  • پنهان نمودن خرپای شیروانی
  • جلوگیری از پیچیدن باد در سازه که ممکن است باعث کنده شدن ورق های آلومینیوم کامپوزیت شود
  • ایجاد نمایی زیبا در زیر پنجره ها
  • آب بندی مناسب جداره نما

انواع فلاشینگ

  • انواع فلاشینگ پنجره ، فلاشینگ بام ،فلاشینگ نما های شیروانی از ورق گالوانیزه ، گالوانیزهرنگی و روغنی در ابعاد و ضخامت های دلخواه
  • فلاشینگ نمای هلالی ( سینه کفتری ) در ابعاد 33، 41.5، 50، 62.5 سانتی سینه داخل و بیرون
  • فلاشینگ نما پله دار دو پله ، سه پله، چهار پله در ابعاد و ضخامت های دلخواه
  • فلاشینگ نما های آیینه ای در ابعاد و ضخامت دلخواه
  • فلاشینگ نما های پشت بام (قرنیز) در طرح های هلالی و پله دار از ورق روغنی،سیاه و گالوانیزه رنگی در ابعاد و ضخامت های دلخواه

روش اجرا نمای کامپوزیت

روش اجرا نمای کامپوزیت

برای اجرای فلاشینگ کامپوزیت در تهران لازم است که با روش اجرای نمای کامپوزیت آشنا شوید. در واقع نمای کامپوزیت در شکل و ابعاد و رنگ بندی های متفاوتی وجود دارد و برای اجرا نما کامپوزیت باید زیرسازی صورت بگیرد  که با توجه به سازه اصلی این زیرسازی متفاوت خواهد بود زیرسازی ورق‌های آلومینیومی به دو صورت فلزی و آلومینیومی انجام می‌گیرد و در نهایت ورق آلومینیومی به سازه‌ی اصلی ساختمان متصل می‌شود. به طور کلی چهار روش برای اجرای نمای کامپوزیت وجود دارد که در زیر به آن اشاره کردیم:

  1. اجرای نمای کامپوزیت به روش فیکس
  2. اجرای نمای کامپوزیت به روش هنگینگ یا ریلی
  3. H و L اجرای نمای کامپوزیت به روش
  4. اجرای نمای کامپوزیت به روش فیکس هنگینگ

مشخصات ورق های آلومینیوم  کامپوزیت

  • ورق‌های کامپوزیت به ازای هر متر مربع وزنی حدود ۵کیلوگرم دارند
  • متریال سبک
  • ورق‌های آلومینیوم کامپوزیت چیزی تا حدود ۹۰ درصد از سنگ گرانیت سبک‌تر هستند

 

کلام آخر

در این مقاله به طور کامل اجرای فلاشینگ کامپوزیت در تهران را مورد بررسی قرار دادیم تا با مطالعه این مقاله بتوانید به خوبی متریال مناسب برای پوشاندن سازه ساختمان خود و نمای ساختمان خود را به خوبی انتخاب کنید تا نتیجه مناسبی دریافت کنید.

اگر قصد اجرا فلاشینگ کامپوزیت و اجرای نمای کامپوزیت را دارید، می توانید همین الان اقدام نمایید. تکنومتال از مجریان ساخت سازه های فلزی در تهران و کرج می باشد که توانسته با استفاده از مواد اولیه با کیفیت بالا و در نظر گرفتن قیمت های استثنایی طرفداران خود را پیدا کند. برای اطلاع از شرایط فروش، نصب و آخرین قیمت با کلیک بر تکنومتال اقدام نمایید. هدف ما کسب رضایت 100 درصدی شما عزیزان می باشد.

نظری دهید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

پروژه های شاخص