طراحی و اجرای پله گرد در رشت

طراحی و ساخت پله دوبلکس شیک

برای ساخت ویلای شیک و لوکس در رشت نیازمند یک شرکت ساخت انواع پله فلزی ، پیش ساخته ، گرد ف پله دو محور باکسی و … هستید و میخواهید در ساخت ویلای لاکچری به شما کمک کنند؟ تکنومتال بعنوان شرکت ساخت سازه های فلزی با قیمت مناسب و طراحی عالی در خدمت شما عزیزان است.همین حالا برای ساخت پله گرد در رشت با ما تماس بگیرید و شگفت زده شوید.

قیمت پله دوبلکس در رشت

ساخت پله پیش ساخته در رشت

پله پیش ساخته در مدیریت ساخت ویلای شما کمک زیادی کرده و میتوانید در کمترین زمان ممکن اقدام به اجرای پله دوبلکس کنید. تکنومتال برای ساخت پله پیش ساخته در رشت در کنار شما عزیزان است.

همین حالا با ما تماس بگیرید و از قیمت های استثنائی آگاه شوید

تلفن : ۰۲۱۷۷۰۰۲۰۲۳

موبایل : ۰۹۱۲۸۶۷۰۱۰۹

پله گرد فلزی در رشت

پله فلزی یکی از انواع مدل های پله دوبلکس است که در رشت مورد استقبال بسیاری از افراد است که میخواهند ویلای لاکچری بسازند. نگران قیمت ساخت پله گرد در گیلان نباشید. هدف ما ارائه خدمات با قیمت مناسب است که حتما شگفت زده خواهید شد.

اجرای پله معلق در گیلان

انواع پله گرد فلزی در گیلان

مدل های متنوعی از پله دوبلکس وجود دارد که بسته به سلیقه ی شما میتوانید هر یک از آنها را انتخاب کنید. همچنین متریال مختلفی برای ساخت پله دوبلکس وجود دارد. ممکن است شما پله چوبی را بپسندید و یا انتخاب شما پله فلزی یا شیشه ای باشد. متراژ پله دوبلکس بسته به مدلی که انتخاب کرده اید میتواند متفاوت باشد. برای دریافت اطلاعات بیشتر و دریافت مشاوره رایگان میتوانید همین حالا با ما تماس بگیرید.

نظری دهید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

پروژه های شاخص