انواع نرده برای راه پله گرد

نرده برای راه پله گرد

در راستای اینکه راه پله چه از نوع گرد و یا هر مدل دیگری نیاز به نرده دارد شکی نیست اما نکته ای که اینجا مطرح است در رابطه با انتخاب طرح و مدل این نرده باشد. انواع پله های دوبلکس و یا سایر راه پله های حیاطی و یا پله های اضطراری هستند که نیازمند حفاظ و نرده برای امنیت بیشتر راه پله برای حفظ جان افراد می باشند. خوب شما باید مدلی را انتخاب کنید که هم نمای زیبایی داشته باشد و هم کاربرد بالایی داشته باشد پس هدف ما از ارائه این مطلب راهنمایی شما عزیزان برای بهترین انتخاب می باشد. ما در ادامه انواع نرده برای راه پله گرد را به صورت جامع و کامل به اشتراک خواهیم گذاشت. تکنومتال مجری ساخت سازه های فلزی از جمله انواع نرده برای راه پله گرد با بهترین کیفیت و طراحی زیبا در تهران و کرج می باشد. در ادامه با ما همراه باشید.

 

انواع نرده راه پله

نرده راه پله چیست؟

در خانه ها و ویلا های دوبلکس یا هر محیط دیگری که در آنجا پله ای نصب می شود باید نرده ای برای حفاظت از افراد در برابر افتادن و پرت شدن نیز نصب گردد. با توجه به اینکه البته برخی پله ها مانند پله های معلق با طراحی خاص خود نیاز به نرده ندارد بحث جداست. اما در پله های گرد به دلیل ویژگی بارز آنها یعنی حول محور بودنشان و خاصیت مارپیچی شان حتما باید نرده ای متناسب با  مدل پله در نظر گرفته شود. البته که نگران خرابی نمای این پله های دکوراتیو نشوید چرا که طراحان تکنومتال با توجه به نوع راه پله شما نرده ای مناسب برای شما نصب خواهند کرد. تصاویر نرده های گذشته را دور بریزید و به پیشرفت طراحی در روزگار امروز فکر کنید قطعا سبک طراحان و مهندسی تغییر یافته است و نرده هایی منحصر به فرد و زیبا را می سازند. دقت داشته باشد که نرده ها از متریال های مختلفی مانند فلز، چوب، شیشه، بتن، کابل و سنگ طراحی و ساخته می شوند که این تنوع در ساخت دست شما را برای انتخاب کردن باز می گذارد.

 

بهترین نرده راه پله

نرده چوبی یکی از انواع نرده برای راه پله گرد

شما می توانید برای طراحی و ساخت راه پله از فلز و یا چوب یا موارد دیگر انتخاب کنید اما زیبایی نرده چوبی در کنار راه پله فلزی بسیار زیبا می باشد و نمایی شیک را به دکوراسیون داخلی خانه شما می دهد. در ابتدا چوب را در کارگاه های نجاری تراشیده و برش می دهند و سپس با اتصالات فلزی، چسب و میخ و… به راه پله گرد شما وصل می گردد. استاندارد هایی برای ساخت نرده وجود دارد در ابتدا ابعاد و اندازه آن باید طبق مدل انتخابی برای راه پله در نظر گرفته شود. سپس باید به تراکم نرده دقت نمایید در اینجا منظور از تراکم تعداد ستون هایی است که برای نرده در نظر گرفته می شود هر چه تعداد ستون هایی که در نرده استفاده می گردد بیشتر شود خوب تراکم سازه افزایش یافته همچنین امنیت آن برای کودکان نیز بیشتر می شود. اما باید گفت چوب به دلیل ضعفی که در برابر آتش سوزی دارد دارای نقطه ضعف می باشد و در صورت ایجاد آتش در محل مورد نظر خسارت مالی و یا جانی می تواند داشته باشد. ما تمامی موارد را ذکر می کنیم تا شما با دیدی باز تصمیم بگیرید و از نتیجه کار راضی باشید.

برای سفارش انواع نرده برای راه پله گرد با ما تماس بگیرید:

تلفن: 02177002023

موبایل: 09128670109

 

 

نرده پله گرد فلزی

شیشه به عنوان نرده برای راه پله گرد

ما دو نوع نرده شیشه ای داریم سکوریت و لمینت که هر کدام دارای ویژگی های متفاوتی می باشند. همچنین نرده های شیشه ای در دو نوع تمام شیشه و ترکیبی مورد استفاده قرار می گیرند. نرده های لمینتی قابلیت اجرا تا ارتفاع 150 سانتی متری را دارا می باشند که این ابعاد دارای استاندارد بین المللی است از این مدل بیشتر برای راه پله های گرد که در مراکز تجاری، فرودگاه ها، ایستگاه های راه آهن و اماکن عمومی هستند استفاده می گردد. اما نرده های ترکیبی با شیشه سکوریت با ضخامت 10 الی 15 میلی متر عرضه می گردند که بیشتر در منازل مسکونی و ویلا ها از آنها استفاده می گردد. شرکت ما تمامی این نرده ها را با انواع پله های گرد فلزی با ساختاری مقاوم در اختیار شما قرار می دهد.

 

نرده پله دوبلکس

نرده های فلزی برای راه پله های گرد فلزی

یکی از انواع نرده برای راه پله گرد نرده ها و حفاظ های فلزی و فرفورژه می باشد که در دسته پرطرفدار ترین ها نیز هست مخصوصا با توجه به طراحی هایی که امروزه روز صورت می گیرد. فلزات دارای انواع مختلفی مانند آلومینیوم، استیل، فولاد و… می باشند. از ورق های فولادی به عنوان نرده برای پله های گرد بیشتر در فضا های صنعتی بهره می برند که دارای ضخامتی بین 4 الی 12 میلی متر است. آلومینیوم همانطور که می دانیم بسیار فلزی مقاوم و محکم است که بسیار نرم و دارای انعطاف پذیری بالایی می باشد. وزن بسیار پایینی در بین فلزات دیگر دارد به همین دلیل طرفدار بیشتری نسبت به بقیه دارد همچنین به راحتی قابلیت چکش خواری دارد و می توان ان را به اشکال مختلف و منحصر به فردی در آورد. تخصص تکنومتال در ساخت سازه های فلزی می باشد پس با خیال راحت طراحی و ساخت پله های گرد را با نرده های فلزی به ما بسپارید. البته که فرفورژه با توجه به ظرافت هایی که دارد نیز انتخاب بسیار مناسبی برای فضای خانه شما می باشد و می تواند سبک خانه شما را به شکل کلاسیک در آورد.

 

ارزانترین نرده راه پله

ساخت انواع نرده برای راه پله گرد

ما سعی کردیم تعدادی از متریال ها را به شما معرفی کینم برای اطلاع بیشتر و مشاوره رایگان نیز می توانید با مشاورین ما با توجه به شماره تلفن هایی که گذاشته شد نیز مشورت کنید. اما این شمایید که در نهایت نظر نهایی را به ما خواهید داد و ما سعی می کنیم با بهترین مواد اولیه کالایی درجه یک را در اختیارتان بگذاریم. برای دیدن نمونه های ساخته شده و یا اطلاع از محصولات دیگر می توانید از طریق کلیک بر تکنومتال از طریق سایت با ما ارتباط برقرار نمایید.

 

 

نظری دهید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

پروژه های شاخص