ایده ساخت آلاچیق فلزی لوکس و ساده برای باغ + قیمت

آلاچیق فلزی لوکس

تارم یا آلاچیق سازه ای سقف دار است که از تمام جهات معمولا باز بوده و برای استراحت در مکان هایی مانند باغ، ویلا، حیاط منزل، کنار ساحل و مکان های تفریحی ساخته می شود. طراحی آلاچیق فلزی لوکس به صورتی انجام می گیرد که شما بتوانید با خیال آسوده چندین ساعت از شبانه روز را در آن بگذرانید. از جمله مزایای که باعث ترغیب برای ساخت این سازه است تسلط بر مناظر اطراف، استفاده از هوای آزاد و استراحت در زیر سایه بان می باشد. در حال حاضر شرکت هایی دست به ساخت آلاچیق فلزی لوکس پیش ساخته در مدل ها و طرح های مختلف زده اند. تکنومتال یکی از شرکت هایی است که آماده خدمت در این زمینه در تهران و سراسر ایران می باشد. در ادامه با ما همراه باشید تا شما را با چند مدل از این سازه فلزی آشنا کنیم.

آلاچیق فلزی لوکس با پایه های فلزی

در این مدل همانطور که طبق تصویر مشاهده می کنید چارچوب اصلی سازه از فلز ساخته شده است. فلز به دلیل مقاومت بالا در برابر رطوبت، باد و آفتاب بهترین انتخاب برای ساخت آلاچیق است. سقف این مدل شیروانی است که متناسب با مناطقی است که دارای بارش باران و برف زیاد است. در اینجا پایه ها توسط سنگ به زمین متصل شده اند که ظاهری بسیار زیبا به سازه داده است.

 

انواع آلاچیق باغی

 

آلاچیق با فرفوژه

در این طرح از فرفوژه یا گل آهن استفاده می کنند فرفوژه را همان آهن ملایم نیز می گویند. این جنس بر اساس انعطافی که دارد به راحتی قابل شکل دهی است. این فلز را در آهنگری در طی چند مرحله پس از گرم کردن در کوره آهنگری به یک قطعه فلز فر خورده زیبا جهت استفاده در کار های تزئینی تهیه می کنند.در این سازه نیز از همین جنس استفاده شده و برای تزئین بیشتر می توان برای دیواره از پرده استفاده و از سایه بان پارچه ای برای سقف آن بهره برد.

 

نصب آلاچیق فلزی

آلاچیق فلزی لوکس

در این سازه ما نیازی به طرح خاصی نداریم این مدل ظاهری شیک و مدرن دارد و می توان به آن آلاچیق فلزی لوکس گفت که مناسب با هر نوع آب و هوا یا فضایی است. در ساخت آن فقط از فلز استفاده می شود حال از هر نوع آن فولاد یا آلومینیوم باید گفت که هر کدام ویژگی منحصر به فرد خود را دارند. برای اطلاع از ویژگی های انواع فلزات و آخرین قیمت برای ساخت یک آلاچیق مناسب به سایت تکنومتال مراجعه کرده و با مشاورین ما تماس بگیرید.

 

 

آلاچیق فلزی ساده

 

آلاچیق فلزی ساده

در ساخت این مدل همانطور که طبق تصویر مشاهده می کیند از ابزار و وسایل خاصی استفاده نشده و تمامی قسمت های آن از فلز تشکیل شده است. سقف آن نیز به طور کامل سطح کار را پوشانده است این طرح متناسب با مناطق ساحلی است البته که در کنار استخر نیز می توان از آن استفاده کرد. البته برای دیواره های آن پرده های متحرک در نظر گرفته می شود که با ریموت می توان آنها را باز و بسته کرد.

 

آلاچیق فلزی قیمت

 

آلاچیق فلزی استفاده شده در پارک ها

در این طرح که بیشتر در پارک ها از آن استفاده می شود سقف کار به صورت شیروانی بوده و دور آن را با دیواره هایی از جنس فلز ساده یا فرفوژه به نسبت می پوشانند. در کنار دیواره های آن نیز نشیمنگاهی برای نشستن اقراد آماده می کنند این مدل یکی از ارزان ترین مدل ها برای باغ یا ویلای شماست.

 

 

مدل آلاچیق فلزی

 

قیمت ساخت آلاچیق فلزی لوکس

هزینه کار به متریال استفاده شده، ابعاد مورد نظر و مدلی که شما برای سازه خود می خواهید بستگی دارد. بنابراین می توان آلاچیق را در قیمت های مختلفی تهیه کرد البته یکی دیگر از موارد تعین قیمت موقعیت جغرافیایی برای نصب سازه است.

ساخت آلاچیق مناسب

همانطور که گفته شد یکی از شرکت های موجود در تهران برای ساخت سازه های فلزی تکنومتال است که توانسته با قیمت مناسب و کیفیت بالا طی دو دهه به مردم عزیز در تهران و سراسر ایران خدمت کند. زمینه فعالیت شرکت ما در ساخت آلاچیق، روف گاردن، استخر پیش ساخته، پله تاشو فلزی، حفاظ درب و پنجره و… برای اطلاع از شرایط فروش و نصب و قیمت می توانید با کلیک بر تکنومتال از طریق مراجعه به سایت با همکاران ما تماس بگیرید.

 

نظری دهید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

پروژه های شاخص