ایده ساخت ویلای لوکس و ارزان در تهران

ویلا لوکس و ارزان

همه ی ما با وجود شرایط زندگی شهری قطعا دوست داریم که در منطقه ای خوش آب و هوا ویلای لوکس و ارزان داشته باشیم. خرید خود زمین نیازمند هزینه ای گزاف می باشد حال فکر کنید اگر بخواهیم ویلایی در آن بسازیم که حتما باید سرمایه ای بسیار داشته باشیم. ولی خوب با پیاده کردن برخی نظرات قطعا می توان ویلای لوکس و ارزان را برای تفریح و استراحت خود تهیه کنیم. برای ساخت سازه های فلزی متناسب ویلای خودتان به طور مثال درب و پنجره، پله پیچ فلزی همراه با نرده های مدرن و تاب لاکچری می توانید روی شرکت تکنومتال که در تهران و سراسر کشور مشغول فعالیت است حساب کنید. با ما همراه باشید تا راهکار هایی را برای ویلایی ارزان به شما ارائه کنیم.

لیست کردن هزینه ها

در ابتدا بهتر است که لیستی از هزینه هایی که باید از اولین مرحله ساخت و تا آخرین مرحله برای تکمیل شدن ویلای لوکس و ارزان آماده کنیم. نوشتن لیست ما را در برنامه ریزی دقیق برای سرمایه ای که در اختیار داریم کمک می کند و می توانیم با مشورت با افراد صاحب نظر در امر ساخت و ساز تعدادی از این هزینه ها را یا کم کنیم و یا برخی از آنها را حذف و یا جایگزین موردی دیگر کنیم.

 

ساخت ویلای کوچک در باغ

 

برخی از مواردی که در هزینه ساخت بسیار تاثیر گذارند

زمین ویلا لوکس و ارزان

با توجه به خلاقیت های مهندسین امروزی و یا دکوراتور های حرفه ای ابعاد زمین آنقدر دیگر مورد بحث نیست. پس می توانیم بیشتر بر روی موقعیتی که زمین در آن قرار داده شده است توجه کنیم به اینکه منطقه خوش آب و هوا و آرام باشد تا برای استراحت مکانی مناسب باشد. این نکته را فراموش نکنید که زمین بزرگ تر نیازمند استفاده از مصالح بیشتر می باشد.

 

روش ساخت ویلا ارزان

 

توجه به ابعاد ساختمان و سادگی آن

سرمایه تان را در راه رفع نیاز های اساسی صرف کنید. سعی کنید در ابتدا ساختن و با توجه به سرمایه اولیه خود هزینه ای برای تجملات هدر ندهید تا در اواسط راه به کمبود بودجه برخورد نکنید. اگر به همین موارد جزئی در ابتدا ساخت دقت نکنید در میانه می بینید که کلاف کار از دستتان در رفته است.

برای سفارش انواع پله دوبلکس ساختمان با ما تماس بگیرید :

تلفن : ۰۲۱۷۷۰۰۲۰۲۳

موبایل : ۰۹۱۲۸۶۷۰۱۰۹

محوطه سازی ساده تر

این بخش شامل کلیه موارد از جمله استخر، آلاچیق های بزرگ و پر هزینه، کاشت گل و گیاه بیش از حد می باشد. برای ساخت استخر می توانید از استخر های پیش ساخته فلزی و فایبرگلاس تکنومتال بهره ببرید که متناسب برای فضاهای کوچک می باشد. در رابطه با ساخت آلاچیق می توانید خودتان با کمی خلاقیت و کمک گرفتن از یک نجار و با توجه به ایده هایی که در فضای اینترنت موجود می باشد آلاچیقی زیبا را طراحی و بسازید. برای گلکاری با خرید گل هایی زیبا خود می توانید فضا را زیباتر و دلپذیر تر کتید چه بسا که باغبانی خود باعث آرامشی ژرف در شما می شود.

 

آموزش ساخت ویلا ارزان

استفاده از پله پیچ برای ویلای لوکس و ارزان

همانطور که گفته شد برای صرفه جویی در هزینه ها از زمینی با ابعاد کوچک برای ساخت ویلا استفاده می کنیم. حالا که زمین کوچک است می توانیم ویلای دوبلکس را طراحی کنیم و بسازیم. برای این گونه ویلا ها نیازمند راه ارتباطی بین طبقات یعنی پله ها هستیم. پله گرد در تهران مناسب ترین انتخاب برای این فضاهای کوچک است چرا که جای کمی را در بر می گیرد و انتخاب منحصر به فردی برای دکوراسیون داخلی می باشد.

استفاده از درب و پنجره های محکم فلزی با طول عمر بالا

خاصیت فلز ضد ضربه بودن و طول عمر بالای آن است به گونه ای که سالیان سال نیاز به تعمیر و سرویس ندارد. شاید در ابتدا هزینه ای نسبتا بالا برایتان رقم بزند ولی با توجه به مقاومت بالای آن این عیب پوشیده می شود. همچنین برای درب ورودی حیاط و خانه می توانید از درب های فلزی برای امنیت بالا استفاده کنید البته که برای پایین آمدن هزینه ها از تجملات بکاهید چه بسا که زیبایی در عین سادگی است.

 

نقشه ساخت ویلا باغ

 

شرکت ساخت سازه های فلزی در تهران

برای ساختن ویلای لوکس و ارزان قطعا به سازه های فلزی بسیاری بر خواهید خورد که تکنومتال آماده پاسخگویی به نیاز شما می باشد. از سری محصولات شرکت ما: آلاچیق، روف گاردن، حفاظ درب و پنجره، نمای فلزی، اسکلت فلزی و… می باشد. در انتها می توان گفت برای سفارشی با خیال راحت می توانید از طریق سایت نمونه های ساخته شده ما را که به وسیله متخصصین با رعایت تمامی استاندارد ها تولید شده را مشاهده نمایید. برای اطلاع از قیمت و شرایط فروش و نصب با کلیک بر تکنومتال از طریق سایت با همکاران ما تماس حاصل نمایید.

 

 

 

 

 

نظری دهید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

پروژه های شاخص