جدیدترین مدل های پله دوبلکس که ندیده اید + تصاویر

انواع جدید پله دوبلکس

در مطلب دکوراسیون داخلی ویلا گفته شد، یکی از زیباترین و مهم‌ترین المان‌ها برای جذاب کردن محیط، انتخاب پله است. در یک ویلای لوکس و لاکچری هیچ چیز مانند یک پله دوبلکس، نمی‌تواند موثر باشد. یک پله خوب می‌تواند همه نظرها را به خود جلب کند و زیبایی محیط را دو چندان کند. اگر شما هم به دنبال ساخت پله‌ای جذاب و زیبا در محیط مد نظر خود هستید، همراه باشید. در ادامه درباره جدیدترین مدل های پله دوبلکس و طرح های آن صحبت خواهیم کرد. در پایان می‌توانید به راحتی طرح مورد نظر خود را انتخاب و آن را بسازید. همچنین می‌توانید دیگر مطالب ما را درباره انواع پله مطالعه کنید.


پیشنهاد مطالعه:

زیباترین پله های دوبلکس و آشنایی با انواع مدل های آن

انواع جدید پله دوبلکس

جدیدترین مدل های پله دوبلکس و شروع یک چالش

ساخت پله همیشه یک بخش بسیار چالشی و مهم دارد. کافرما باید طرح و ایده مناسب را انتخاب کند. همانطور که می‌دانید پله، جایگاه بسیار حساسی در محیط دارد. این سازه علاوه بر اینکه وظیفه اتصال طبقات را بر عهده دارد، بزرگترین المان و نماد دکوراسیون در محیط است. تصور کنید یک خانه دوبلکس دارید و پله‌های آن، بی کیفیت هستند و ظاهر مناسبی ندارد. تفاوتی نمی‌کند چقدر هزینه کنید تا محیط را با بهترین وسایل تزئین کنید، تا زمانی که پله شما زیبایی ظاهری نداشته باشد، محیط شما زیبا نخواهد بود. انتخاب یکی از جدیدترین مدل های پله دوبلکس برای یک محیط مانند ویلا و خانه، یک تصمیم مهم و دقیق است. پله ای که انتخاب می‌کنید باید ویژگی‌های خاصی داشته باشد. برخی از این ویژگی‌ها را با یکدیگر مرور می‌کنیم. شما همچنین می‌توانید برای کسب اطلاعات بیشتر از مطلب انواع پله دوبلکس بازدید کنید.

  • تناسب با محیط

مناسب بودن پله و محیط اصلی‌ترین پارامتر برای انتخاب پله است. تناسب در محیط یعنی هماهنگ بودن طرح با شرایط محیط. این شرایط عبارتند از، ارتفاع، سطح، ابعاد محیط، نوع استفاده کاربری و جزئیات مهم دیگری که غالبا زیر نظر مهندس طراح بررسی و تایید می‌شوند.

  • تناسب دکوراسیون

به غیر از مسائل فنی، در انتخاب پله دوبلکس باید به طراحی دکوراسیون داخلی نیز اهمیت داد. به عنوان مثال اگر سبک چینش و دیزاین محیط، سنتی است، استفاده از پله با طرح مدرن انتخاب مناسبی نیست. در این بخش علاوه بر نظر مهندس طراح، کارفرما نیز باید با توجه به سلیقه و ذهنیت خود، یک انتخاب مناسب داشته باشد.

  • متریال

چه نوع پله‌ای دوست دارید؟ یا بهتر بگوییم کدام یک از انواع پله با توجه به متریال ساخت برای شما مناسب است؟ چوب، بتن، استیل، فلز، شیشه و… هر کدام از این متریال از نظر ظاهر، هزینه و نوع کاربرد، تفاوت دارند. انتخاب پله بر اساس متریال با توجه به سلیقه کارفرما و نوع کاربرد پله انجام می‌شود. به عنوان مثال برای محیط‌های پر رفت و آمد و شلوغ، استفاده از پله پیچ بتنی می‌تواند مناسب باشد.

مدل های پله دوبلکس

انواع پله مناسب برای خانه دوبلکس

قبل از مشاهده جدیدترین مدل های پله دوبلکس ابتدا لازم گستردگی انتخاب را مشخص کنید. برای خانه های دوبلکس کدام یک از انواع پله مناسب است؟ برای پاسخ دادن به این سوال، ابتدا لازم است به نکات مهمی دقت کنیم. به صورت کلی در یک محیط دوبلکس انواع پله‌ها را می‌توان ساخت، اما باید بهترین و مناسب‌ترین نوع را انتخاب کنیم. استفاده از پله پیچ در خانه‌های دوبلکس با سبک لاکچری و لوکس، بسیار شابع است. پله های یک طرفه نیز در  محیط‌هایی که قرار است، پلکان را در کنار دیوار اجرا کنیم، انتخاب جالی خواهد بود. اجرا و ساخت انواع پله،  به میزان مهارت، خلاقیت و تجربه مهندس و تیم سازنده، بستگی دارد. پس بسیار مهم است از چه تیمی برای ساخت سازه خود بهره می‌برید. به صورت خلاصه، انواع پله‌های، یک طرفه، دو طرفه، حول محور، معلق، سلطنتی، مدرن، شیشه‌ای، پله پیچ، چوبی، کلاسیک و… را در یک خانه دوبلکس می‌توان اجرا کرد.

مدل های شیک از راه پله های گرد چوبی و شیشه ای مدرن و سلطنتی و فلزی

گفته شد که استفاده کردن از جدیدترین مدل‌ های پله دوبلکس می‌تواند فضای دکوراسیون داخلی را تحت تاثیر قرار دهد. اما این اتفاق زمانی رخ می‌دهد که شما ابتدا طرح‌های مناسب را بدانید و بهترین را انتخاب کنید. اگر بخواهیم چند طرح و مدل معروف و در عین حال جذاب و لوکس را برای اجرا در یک خانه دوبلکس معرفی کنیم، قطعا به این سه مورد زیر اشاره خواهیم کرد.

  • پله گرد چوبی
  • پله دوبلکس شیشه ای مدرن
  • پله دویلکس سلطنتی
  • پله فلزی دوبلکس

شما می‌توانید با توجه به شرایط محیط و همچنین ابعاد مورد نظرتان و البته بودجه‌ای که برای این کار کنار گذاشته‌اید، طرح مورد نظر خود را انتخاب و اجرا کنید. لازم به ذکر است. در مطلب 7 ایده برای طراحی پله دوبلکس خانه های کوچک توضیح داده ایم که چگونه می‌توان در یک محیط کوچک با کمترین اشغال فضا، بهترین مدل‌های پله را ایجاد کرد.

نمونه های پله پیچ

توجه به جزئیات رمز زیباتر شدن پله‌ ها

در هر سازه‌ای، زمانی می‌توان یک طرح زیبا و چشم نواز ساخت که در آن به جزئیات اهمیت دهیم. باید بدانید تنها انتخاب کردن جدیدترین مدل های پله دوبلکس برای فوق العاده کردن یک محیط کافی نیست. شما باید جزئیاتی مانند نرده‌ها، طرح‌ها، موکت ها و نورپردازی‌ها را در ساخت پله خود، رعایت کنید. نورپردازی می‌تواند یکی از مهمترین و اصلی‌ترین بخش‌ها برای جلوه دادن به سازه باشد. در یکی از ایده‌های نورپردازی از نوارهای ال ای دی استفاده شده است. این نوارها زمانی که فرد پا روی پله می‌گذارند، روشن می‌شوند  برای درک بهتر این موضوع پیشنهاد میکنیم مقاله ی 5 ایده نورپردازی پله دوبلکس را بخوانید. 

تصاویری از جدیدترین مدل های پله دوبلکس

پله دوبلکس شیشه ای
پله دوبلکس چوبی
جدیدترین مدل های پله دوبلکس
پله دوبلکس لوکس
پله دوبلکس معلق
جدیدترین مدل های پله دوبلکس
پله دوبلکس شناور
جدیدترین مدل های پله دوبلکس

ساخت جدیدترین مدل های پله دوبلکس با تیم تکنو متال

اگر به ساخت بهترین و جدیدترین مدل های پله دوبلکس هستید، پس باید از یک تیم حرفه‌ای و قدرتمند استفاده کنید. مجموعه مهندسی تکنو متال با چند دهه سابقه فعال و استفاده از مهندسین متخصص، ماهر، با تجربه و کاربلد، بهترین گزینه برای شما خواهد بود. در تکنو متال می‌توانید به جدیدترین مدل‌های روز دنیا دسترسی داشته باشید و پله‌ی رویایی خود را با کمترین هزینه بسیازید. خدمات تکنو متال برای ساخت پله دوبلکس استاندارد و مدرن در تهران و کرج به صورت ویژه فعال است و همکاران ما آماده ارائه مشاوره در زمینه انتخاب متریال پله دوبلکس ، محاسبه هزینه پله دوبلکس و محاسبه متراژ پله دوبلکس به شما عزیزان میباشند. حالا دیگر ساخت انوع راه پله فلزی داخل ساختمان ، راه پله استیل و آهنی در جدیدترین و مدرن ترین مدل های دنیا با تکنو متال به راحتی آب خوردن است.

همراهان گرامی می‌توانند برای مشاهده جدیدترین و به روزترین مدل ها و کسب اطلاع از قیمت پله های دوبلکس جدید، با تیم پشتیبانی تماس برقرار کرده و از مشاوره رایگان بهره مند شوند.

2 دیدگاه

نظری دهید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

پروژه های شاخص