خرید میز فلزی تاشو + تصاویر

میز فلزی تاشو

میز ها کارایی زیادی در زندگی روزمره ما دارند. می توان از میز ها به عنوان میز پذیرایی، میز تحریر، میز کار و…استفاده کرد. گاها افراد به یک میز کاربردی برای کار هایروزانه خود احتیاج دارند ولی فضای کافی برای گذاشتن ثابت آنها در یک مکان را ندارند و نگران شلوغی محیط هستند. ما در این مقاله چند مورد از انواع میز فلزی تاشو را ارائه خواهیم کرد. به دلیل تاشو بودن این میز ها و سادگی در شکل و ظاهر میز فلزی تاشو از آنها می توان در دفتر کار یا منزل و یا محیط هایی مانند رستوران ها،کافه ها و دیگر فضاهای این چنینی بهره برد.

ویژگی میز فلزی تاشو با سطح چوبی

این میز به دلیل فلزی بودن پایه ها مقاومت بالایی دارد و همچنین چوب به کار رفته در آنها باعث افزایش استحکام و دوام این مدل می شود. ساختار پایه این میز هابه صورت اریب است یعنی زمانیکه آن را از حالت تا شده خارج کنیم پایه ها به صورت ضربدر قرار می گیرند. این مدل میز فلزی ساختاری بسیار ساده اما جالب و کاربردی دارد.

 

 

میز فلزی مدرن

 

میز تاشو فلزی همراه با صندلی

در این مدل که چارچوب اصلی آن از فلز تشکیل شده و در ساخت سطح میز و نشیمن صندلی آن از چوب استفاده شده است. کارایی آن به عنوان میز ناهار خوری دو نفره متناسب با آشپزخانه های کوچک است همچنین در تراس هایی که نمای خوبی دارند و می خواهید برای استراحت از آنجا استفاده کنید می توان این مدل را به کار برد. این طرح با توجه به ساختار پایه های ضربدری قابلیت تحمل وزن زیاد را داشته و اصلا به ظاهر ظریف آن توجه نکنید. این میز تاشو فلزی را می توان در ابعاد مختلف و برای تعداد نفرات بالا تر نیز ساخت.

 

 

میز تاشو بزرگ

 

 

میز تاشو فلزی با پلاستیک فشرده

اگر می خواهید که میز شما ظرافت بیشتری داشته باشد و بیشتر متناسب محیط آشپزخانه باشد می توانید از این مدل استفاده کنید. همانطور که در تصویر مشاهده می کنید در ساخت این میز و صندلی پایه های فلزی با بست های فلزی محکمی به کار رفته که خیال شما را از مقاوم بودن آن راحت می کند اما برای سطح میز و نشیمن صندلی از نوعی پلاستیک فشرده استفاده می شود که شباهت زیادی به شیشه دارد و نمای زیبایی را به محصول می دهد.

 

 

میز تاشو آشپزخونه

میز تاشو بدون نیاز به صندلی

این مدل ساخت و ظاهری کاملا ساده دارد. از این میز برای انجام دادن کار های روزانه با لب تاپ یا به عنوان میز تحریر برای کسانی که علاقه ای به نشستن بر روی صندلی ندارند اما به میز احتیاج دارند استفاده می شود. صفحه ای که بر روی این طرح پیاده می کنند از جنس چوب یا نئوپان یا پلاستیک می باشد. نکته مهم صاف بودن سطح آن و راحتی در باز و بسته کردن آن است.

 

 

میز تاشو فایبرگلاس

 

میز نماز

یکی دیگر از کاربرد های میز فلزی تاشو برای کسانی است که نمی توانند نماز را به حالت عادی آن بخوانند و باید از میز و صندلی استفاده کنند. این مدل میز که در تصویر می بینید ساختاری ساده دارد ولی از ویژگی آن قابلیت تنظیم اندازه ارتفاع آن متناسب با هر قامتی است.

 

 

انواع میز نماز

 

ساخت میز فلزی تاشو

تکنومتال می تواند شما را برای داشتن میز ایده آل تان کمک کند. شرکت ما توانسته با کیفیت بالا و قیمت پایین اعتماد مشتریان خود را در تهران و سراسر کشور جلب کند. زمینه فعالیت ما در تولید سازه های فلزی از جمله: آلاچیق، روف گاردن، پله تاشو فلزی، حفاظ درب و پنجره، سازه هایی مانند تاب، سرسره و….است. برای دیدن نمونه کار های ما و اطلاع از قیمت و شرایط فروش و نصب با کلیک بر تکنومتال از طریق سایت با ما تماس بگیرید.

نظری دهید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

پروژه های شاخص