راه پله فلزی و فرفوژه جدید برای خانه های شیک دوبلکس

پله فلزی کلاسیک

وظیفه‌ی اتصال دو طبقه و دو سطح را در خانه‌های دوبلکس، بر عهده‌ی پله‌ها گذاشته اند. اما این تمام چیزی نیست که از یک راه پله انتظار داریم. سازه‌ای که قرار است تبدیل به یکی از اصلی‌ترین المان‌ها در دکوراسیون داخلی منزل شود، باید از زیبایی و جذابیت خاصی هم برخوردار باشد. راه پله فلزی و فرفوژه این روزها طرفداران زیادی را به خود جذب کرده است. زیبایی و ویژگی‌های خاص این مدل از پله، آن را تبدیل به یک انتخاب ویژه کرده است. ابعاد این پله‌ها انتخابی بوده و با توجه به اندازه های داده شده شما ساخته می شوند. پس دیگر لازم نیست نگران اشغال فضا باشید. در سالهای اخیر مدل‌ها و طراحی‌های مختلفی از این سبک پله ساخته شده است.

شما هم می‌توانید با انتخاب یک تیم مهندسی خلاق، طرح جذاب خودتان را پیاده کنید. شرکت مهندسی تکنو متال یکی از بهترین گزینه‌ها برای ساخت انواع سازه ی فلزی به صورت تخصصی و خلاقانه است که می‌تواند در این مسیر همراه شما باشد.

پله فلزی و فرفوژه

ویژگی پله‌های فلزی و فرفوژه

طبیعی است که برای خرید و انتخاب هر چیزی باید دلیل وجود داشته باشد. اگر قصد انتخاب و ساخت پله دارید، شاید ویژگی‌های پله فلزی فرفوژه نظر شما را جلب کند. قبل از آن از خودتان بپرسید از یک پله په انتظاراتی دارید؟ چه چیزهایی باعث می‌شود که بگویید “این پله خوب است؟” پاسخ این سوال هر چه باشد، باید معیار انتخاب شما در ساخت پله قرار بگیرد. به همین منظور ما بخشی از ویژگی‌های پله‌های سبک فرفوژه با متریال فلز را در اختیار شما قرار می‌دهیم. این ویژگی‌ها را بررسی کنید و اگر به این نتیجه رسیدید که به درد شما می‌خورد، تا پایان مطلب همراه ما بمانید.

  • ماندگاری و طول عمر بالا
  • عدم اشغال فضا
  • طراحی زیبا و ظاهر لوکس و مدرن
  • انعطاف پذیر برای انواع طراحی‌ها و مدل‌ها
  • مقاومت بسیار عالی و تحمل حمل وزن زیاد
  • مناسب برای هر محیط با هر شرایطی
  • مناسب برای خانه‌های دوبلکس، رستوران‌ها، کافه‌ها، فروشگاه‌ها، سالن‌های نمایش و…
  • قیمت معقول و مناسب
  • امکان ساخت در هر ابعاد و اندازه‌ای
  • نگهداری ساده و آسان

البته لازم است یک نکته مهم را بدانید. تمام این ویژگی‌ها زمانی محقق می‌شود که کار طراحی و ساخت این پله‌ را افراد متخصص و کاربلد انجام دهند. از طرفی مدل‌های مختلف با توجه به طرح و نوع ساختی که دارند، ممکن است تفاوت‌هایی داشته باشند. به عنوان مثال ممکن است شما مدلی را انتخاب کنید که بزرگ باشد و فضای بیشتری را اشغال کند. به همین دلیل در ادامه با برخی از مدل‌های این سبک از سازه و پله آشنا می‌شویم.

پله گرد از انواع پله فلزی و فرفوژه

یکی از انواع پله فلزی فرفوژه مدل پله گرد آن است. این مدل پله حول یک میله فلزی که حکم محور را دارد تنیده می شود و پله‌ها دور آن میله نصب می شوند. اشغال فضای بسیار کم و همچنین زیبایی ظاهری و فوق العاده این طرح، از ویژگی‌های بسیار جذاب آن است. اگر می‌خواهید از فضای بیشتری در محیط استفاده کنید و همچنین پله‌ای زیبا داشته باشید، این طراحی مدرن برای شما عالی خواهد بود.

البته که باید نکات ابتدایی در ساخت آن رعایت شود تا هنگام عبور از آن مشکلی برای افراد به وجود نیاید. به این مدل راه پله، پله پیچ نیز گفته می شود که استفاده از آن در مکان های مختلفی از جمله خانه‌های دوبلکس، پله اضطراری و… می‌باشد. برای ایجاد امنیت بیشتر و همچنین حفظ تعادل افراد هنگام رفت و آمد از این پله، می‌توانید نرده‌های فلزی و زیبایی را در کنار پله‌ها نصب کنید.

پله گرد فلزی

پله گرد فلزی بدون پایه نگهدارنده (معلق)

یکی از انواع مدل‌های مدرن و جذاب پله فلزی فرفوژه مدل بدون پله نگهداره یا همان پله معلق است. این سبک از پله از جدیدترین طراحی‌ها محسوب می‌شود. ظاهر آن به صورتی است که انگار پله‌ها در فضا معلق و شناور هستند. اگر به دنبال پله‌ای مناسب با خانه لوکس و مدرن خود هستید، به این طرح توجه ویژه‌ای داشته باشید. سبک ساخت این پله فلزی به این صورت است که دیگر خبری از محور و پایه نگهداره نیست. در عوض شاسی‌هایی در دیوار کناری نصب می‌شود و پله‌ها به آن متصل می‌شوند. 

فلز اصلی‌ترین متریال ساخت این پله است. البته شما می‌توانید از روکش‌های مختلفی هم برای زیباسازی آن استفاده کنید. همچنین می‌توانید برای حفظ تعادل و امنیت بیشتر، نرده و حفاظ فلزی یا شیشه‌ای را در کنار پله‌ها قرار دهید. این طرح در دکوراسیون خانه بسیار تاثیرگذار است. طراحی لوکس و خاص این مدل از پله علاوه بر ایجاد یک فضای مدرن، باعث بزرگتر نشان دادن محیط نیز می‌شود.

راه پله فلزی کلاسیک و فرفوژه

خانه‌های کلاسیک باید پله‌های کلاسیک هم داشته باشند. یکی از نمادهای اصلی و بسیار مهم در یک دکوراسیون کلاسیک، پله‌هایی متناسب با ساختار خانه است. اگر اشغال فضا برای شما اهمیتی ندارد و محیط خانه یا مکان شما بزرگ است، باید از پله فلزی و فرفوژه سبک کلاسیک استفاده کنید. در این سازه می توانید از ترکیب فلز و چوب استفاده کنید به این صورت که کف پله ها از چوب بوده و نرده های آن را از نرده‌های فرفوژه استفاده کنید.

فرفوژه یا گل آهن فلزی است که در دمای بالا آن را فرم داده و به شکل و طرحی زیبا آن را می سازند. البته که امنیت این پله بسیار بالا است چرا که نرده های آن از تراکم بسیار بالایی برخوردار است پس اجسام از بین آنها عبور داده نمی شود و همچنین کودکان نمی توانند خود را از بین آن عبور دهند. این مدل از پله با توجه به شرایط خانه و ابعاد آن، می‌تواند شکل‌ها و طرح‌های مختلفی داشته باشد. در ساخت این مدل از پله، استفاده از یک مهندس طراح حرفه‌ای اهمیت بسیار بالایی دارد.

پله فلزی کلاسیک
راه پله فلزی همراه با شیشه

ترکیب کردن متریال یکی از راه‌های خلاقانه و جالب برای ایجاد طراحی‌های مختلف و زیبا از پله است. به عنوان مثال ترکیب پله فلزی و فرفوژه با شیشه یا حتی چوب می‌تواند تصویر زیبایی را خلق کند. البته ترکیب هر چیزی نیاز به رعایت کردن شرایط و دانش آن کار دارد. به عنوان مثال شما در آشپزی هر مواد اولیه‌ای را نمی‌توانید به غذا اضافه کنید. یکی از ترکیب‌های برتر در ساخت پله، ترکیب فلز با شیشه است. برای این کار می‌توانید پایه‌ها و پله خود را فلزی و نرده‌های آن را از شیشه بسازید. شیشه متریال شفاف و بسیار زیبایی است که می‌تواند هر سازه‌ای را مدرن کند و هر طرحی را خاص جلوه دهد. برای این کار خلاقیت و همچنین توجه به مسائل ایمنی بسیار مهم است. طرح‌ها و مدل‌های مختلفی با ترکیب شیشه و فلز قابلیت اجرا دارد.

پله فلزی با شیشه

طراحی و ساخت انواع پله فلزی و فرفوژه در تکنو متال

در ابتدا و میانه‌ی متن اشاره شد که اگر به دنبال ساخت پله فلزی و فرفوژه با بهترین طرح‌ها و ویژگی‌ها هستید، باید از تیم مهندسی خبره و کاربلد کمک بگیرید. پله از بخش‌های بسیار حساس هر محیطی است. این المان علاوه بر اتصال دو سطح و زیباسازی محیط، برای مسائل ایمنی منزل نیز اهمیت دارد. پس مهم است که نحوه ساخت آن چگونه باشد. تیم مهندسی تکنو متال با چندین سال سابقه موفق و داشتن سوابق درخشان، می‌تواند بهترین گزینه برای شما باشد. تعهد، تخصص، دانش و تجربه در این مجموعه پایه‌های اصلی هر فعالیتی است. به همین جهت مشتریان در پایان کار از نتیجه به دست آمده راضی خواهند بود.

نمای فلزی، اسکلت فلزی، آلاچیق، روف گاردن، پله اضطراری، پله پیچ و هر سازه‌ی دیگری که به آن نیاز دارید را به دستان توانمند تیم تکنو متال بسپارید. هم اکنون می‌توانید برای کسب اطلاعات بیشتر و دریافت مشاوره رایگان با تیم پشتیبانی مجموعه تماس بگیرید.

نظری دهید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

پروژه های شاخص