ساخت آلاچیق ارزان و معرفی انواع آن

ساخت آلاچیق

آلاچیق فضایی دنج و جذاب برای زمانی است که می خواهید ساعاتی را به خلوت کردن، گپ و گفت، مطالعه در هوای آزاد یا موارد دیگر از این قبیل بپردازیم. اینطور نیست که برای داشتن آن حتما باید هزینه ای زیاد در نظر بگیریم بلکه ما در این مطلب شیوه ساخت آلاچیق ارزان را به شما آموزش خواهیم داد:

1. آلاچیق ساده و شیک

طراحان امروزه مدل های خود را حول محور سادگی و به دور از هرگونه تجمل گرایی طراحی می کنند. البته که طرح انتخابی به محوطه ای که آلاچیق در آن ساخته میشود نیز بستگی دارد. برای ساخت آلاچیق ارزان و شیک می توان از پرگولا که سقف و سایبان ارزان قیمت است استفاده کرد.

 

آلاچیق

2. ساخت آلاچیق ارزان بدون نرده

برای این مدل مرزی برای اطراف وجود ندارد و برای برپایی فقط نیاز به پایه دارد. این پایه هم میتواند در وسط قرار گیرد و هم در اطراف. به این مدل آلاچیق کنار استخر نیز می گویند و از آنجایی که فقط دارای سقف هستند قیمت پایین تری نسبت به بقیه مدل ها دارد. جنس پایه می تواند هم چوبی و هم فلزی باشد. شرکت تکنومتال با بهره گیری از اطلاعات موجود در ساخت انواع آلاچیق فلزی مهارت داشته و می تواند شما را برای ساخت سازه مورد نظرتان یاری کند.

3. آلاچیق بدون سقف

اگر آب و هوای شهر شما آفتابی نیست این مدل بهترین انتخاب است و برای سقف آن می توانید با استفاده از پرده های برزنتی متحرک کارتان  را برای ساخت آلاچیق ارزان راحت کنید.

 

4. ساخت آلاچیق با چوب بامبو و حصیر

اگر حصیر در اطراف شما زیاد است پس وقت را از دست نداده و برای ساخت آلاچیق ارزان خود دست به کار شوید. برای ساخت بدنه و پایه آن می توانید از تنه درخت بامبو و برای سقف آن از حصیر استفاده کنید.

5. استفاده از گل وگیاه در آلاچیق

چنانچه قصد خرید و ساخت آلاچیق ارزان قیمت دارید اصلا نگران ظاهر ساده و خسته کننده آن نباشید چرا که یکی از رایج ترین نوع تزیینات استفاده از گل و فلاور باکس و گلدان در درون و خارج محیط است. اگر از پرگولا برای سایبان آلاچیق خود استفاده کردید گیاهانی که در فصل بهار و تابستان رشد می کنند سرتاسر پرگولا را می پوشانند و فضایی رویایی خلق می کنند.

 

ساخت آلاچیق در حیاط خانه

6. انواع سقف چوبی برای ساخت آلاچیق ارزان و به صرفه

مهم ترین بخش آلاچیق سقف آن است پس در قیمت تمام شده ی آن تاثیر زیادی دارد. قیمت پایین تر چوب، پرگولا و پلاستیک های مقاوم باعث استفاده زیاد آنها در این سازه ها میشود.

 

 

7. ثبات بیشتر آلاچیق فلزی

مقاومت بالای فلز پایداری ساختار فضا ی بیرونی آلاچیق را می افزاید و نیاز به نگرانی برای خرابی در هوای نا مطلوب نیست. با توجه به استحکام بالای این جنس هنگام وزش باد و یا طوفان شدید به پایداری دوام سازه کمک می کند. سازه ی فلزی به راحتی می تواند پاسخگوی تمام نیاز هایی باشد که شما از یک آلاچیق می خواهید و برای ساخت آلاچیق ارزان به شما کمک می کند. تکنومتال که در زمینه ساخت درب وپنجره فلزی، آلاچیق فلزی و پله های فلزی فعالیت می کند آماده ارئه خدمات به شما عزیزان است. برای اطلاع از قیمت و شرایط خرید با کلیک بر روی تکنومتال از طریق سایت با ما تماس بگیرید.

نظری دهید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

پروژه های شاخص