ساخت انواع سایبان فلزی مدرن پارکینگ و حیاط + تصاویر

سایبان فلزی مدرن

خودرو از انواع وسایلی است که دائماً در معرض نور خورشید و یخزدگی و باران قرار دارد. از این رو بهتر است برای جلوگیری از ورود آسیب های جدی به خودرو از سایبان استفاده کنید. سایبان فلزی مدرن برای خودرو ها علاوه بر محافظت از خودرو با دیزاین های جذابی که دارند باعث ایجاد تغییرات مثبت در طراحی ها می شوند. تکنومتال از شرکت های موجود در تهران است که با طراحی انواع سایبان فلزی مدرن می تواند شما را در ساخت این سازه ی فلزی کمک کند. در ادامه با ما همراه باشید تا با کارایی این سایبان بیشتر آشنا شوید.

 

سایبان فلزی حیاط

 

کاربرد سایبان فلزی مدرن برای حیاط و ویلا

سایبان های مخصوص خودرو در انواع مدلهای مختلف طراحی می‌شوند و ما می‌توانیم که با توجه به ابعاد و فضای مورد نظری که در اختیار داریم طرح و اندازه مناسب آن فضا را انتخاب کنیم. سایبان هایی که برای خودرو طراحی می شوند می توانند خودرو را از آسیب اشعه های آفتاب در روزهای گرم و یخ زدگی در روزهای سرد مصون نگه دارند. این مدل سایبان ها همچنین باعث سالم و تمیز ماندن ماشین می شوند. در فصل زمستان نیز این مدل باعث سالم ماندن شاسی ماشین و بدنه آن می شود. برخی از سایبان ها به صورت متحرک یا برقی ساخته می شوند و برخی دیگر نیز به صورت ساده طراحی می شوند که می‌توان با توجه به میزان بودجه خود از بین طرح های متنوع سایبان زیبا و در عین حال کاربردی را انتخاب کنید.

برای سفارش انواع سایبان فلزی با ما تماس بگیرید :

تلفن : ۰۲۱۷۷۰۰۲۰۲۳

موبایل : ۰۹۱۲۸۶۷۰۱۰۹

روش ساخت سایبان فلزی

 

انتخاب مدل سایبان فلزی مدرن با توجه به نوع کاربرد

موارد کاربرد سایبان فلزی مدرن پارکینگ با توجه به نوع ماشین و محل قرارگیری سایبان پس از ساخت بسیار متنوع است. در کارخانه ها و زمین های زراعی برخی ساختمان‌های اداری و همینطور منازل مسکونی و ویلایی و آپارتمانی شرایط ساخت سایبان فلزی پارکینگ با موازین و اصول متفاوتی در نظر گرفته شده است. به عنوان مثال برای ساخت سایبان فلزی پارکینگ در حیاط منزل استفاده از اهرم دیوار بسیار تاثیر گذار است . در انتخاب طراحی ساخت سایبان مجاورت یک کارخانه کاربرد سازه های مقاومتی بیشتر کاربرد دارند بنابراین نوع کاربرد ساخت سایبان در ایجاد انواع نوع سایبان تأثیر مستقیم دارد.

 

 

سایبان فلزی ماشین

 

ساخت سایبان فلزی مدرن

برای ساخت سایبان مورد نظر خود می توانید طراحی و تولید آن را به تکنومتال بسپارید. شرکت ما مشغول ساخت انواع سازه های فلزی با بهترین کیفیت می باشد. محصولات ما : آلاچیق، روف گاردن، نمای فلزی ساختمان، استخر پیش ساخته فلزی، حفاظ پنجره فرفوژه، انواع درب پارکینگ فلزی، حفاظ تراس و… می باشد. می توانید از طریق کلیک بر کلمه تکنومتال وارد سایت شده و نمونه کار های ساخته شده را مشاهده نمایید و سپس برای اطلاع از قیمت و شرایط فروش و نصب با ما تماس حاصل نمایید. هدف ما تامین آسایش شما عزیزان می باشد.

 

ابعاد سایبان ماشین

 

نظری دهید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

پروژه های شاخص