ساخت انواع پله دوبلکس فلزی در تهران و دیگر نقاط کشور

پله دوبلکس فلزی

یکی از پر استفاده ترین و معروف ترین انواع پله ساختمان، پله مدل دوبلکس است. همانطور که از نام این سازه پیداست، با پله ای مناسب خانه و محیط های دوبلکس مواجه هستیم. پله دوبلکس فلزی همیشه از انتخاب های برتر در حوزه ساخت و سازه و اجرای پله داخل ساختمان بوده است. در این مطلب قصد داریم ضمن بررسی دقیق این سازه، کلیدی ترین نکات را راجع به طراحی، ساخت و اجرای آن در اختیار شما قرار دهیم.  همراه ما باشید در مجموعه مهندسی تکنو متال.

پله دوبلکس فلزی
پله دوبلکس فلزی

آشنایی با پله دوبلکس فلزی

احتمالا پله دوبلکس فلزی را در مکان های مختلف دیده اید و یا حتی از آن استفاده کردید. با این حساب دیگر چه نیازی به آشنایی با این سازه است؟ معرفی این محصول، برای کسانی که قصد ساخت آن را دارند، بسیار مهم است. زیرا در این مسیر باید به نکاتی مانند، شرایط محیط، ابعاد و اندازه ها، دکوراسیون و نکات مهندسی، توجه کرد. پله‌ی دوبلکس، برای اتصال دو طبقه در یک محیط علی الخصوص برای خانه های دوبلکس ساخته می‌شود. در این سازه ها زیبایی و نوع طراحی اهمیت ویژه ای دارد. زیرا در چنین فضایی پله می‌تواند تمام محیط را تحت الشعاع خود قرار دهد. در واقع پله موثر ترین المان در دکوراسیون محیط است. از طرفی فلز متریال محبوبی است که به علت ویژگی های خاصی که دارد، انتخاب اول بسیاری از افراد است. 

ترکیب فلز و پله دوبلکس می‌تواند خالق زیبایی و ایمنی در یک سازه باشد. اما انتخاب طراحی صحیح و استفاده از مهندس ماهر و با تجربه برای طراحی و اجرا، شرط اصلی استفاده از تمام ویژگی های این سازه است. در ادامه با برخی از انواع این پله و سپس مهمترین نکات آن برای ساخت آشنا شوید. در پایان بهترین مسیر راب برای ساخت و ساز در اختیار شما قرار خواهیم داد.

مدل های مختلف پله دوبلکس

پله دوبلکس فلزی دارای مدل های مختلفی است. آشنایی با این مدل ها از آن جهت ضروری است که هر کدام برای یک محیط و یک کاربری خاصی مناسب هستند. به عنوان مثال اگر در یک محیط پر رفت و آمد از نوع فانتزی پله دوبلکس استفاده کنید، ممکن است با خراب شدن پله در مدت زمان کوتاهی مواجه شوید. از همین جهت ابتدا با انواع پله دوبلکس آشنا شوید، سپس با مشورت مهندس، مدل مورد نظر را انتخاب کنید و برای اجرا آماده شوید. به این نکته توجه کنید که در این مسیر، تنها زیبایی ملاک نیست. گاهی یک انتخاب اشتباه می‌تواند دردسرهای بزرگی داشته باشید.

پله دوبلکس گرد

پله دوبلکس گرد فلزی یک انتخاب جذاب، مطمئن و با ویژگی های فراوان است. در واقع می‌توان این مدل را برطرف کننده نیاز همه‌ی مراجعه کنندگان برای ساخت پله دانست. در خانه های دوبلکس، استفاده از پله گرد می‌تواند بهترین انتخاب باشد.

ویژگی های این سازه عبارت است از:

  • کمترین اشغال فضا
  • تنوع در مدل ها ( مانند پله پیچ، مارپیچ و…)
  • انعطاف در طراحی های مدرن و…
  • ماندگاری بالا
  • زیبایی در دکوراسیون
  • قیمت مقرون به صرفه

از این سازه می‌توانید در محیط های مختلف مانند خانه دوبلکس، محیط های آموزشی، تجاری، وبلا باغ و… استفاده کنید. در مطلب پله گرد فلزی می‌توانید خیلی دقیق تر و بهتر با این سازه حرفه ای آشنا شوید.

پله دوبلکس گرد
پله دوبلکس گرد

پله دوبلکس ساده یا صاف

این مدل از پله دوبلکس فلزی به دلیل ظاهر و ساختار ساده بسیار مقرون به صرفه تر از مدل های دیگر است. از لحاظ شرایط نصب و ساخت آن به دلیل استفاده نکردن از طرح خاص به سرعت ساخته و نصب می شوند. اما طبیعتا باید در نظر داشته باشید این سازه نسب به مدل گرد، اشغال فضای بیشتری دارد و نیاز به ابعاد و اندازه های خاصی برای اجرا دارد. البته در نظر داشته باشد، اگر از یک تیم طراحی خبره برای ساخت این سازه کمک بگیرید، می‌توانید از طراحی های مدرن و جذاب بهره ببرید. این نوع از سازه بیشتر برای خانه هایی با متراژ بالا و مکان های پر رفت و آمد ساخته می‌شود. شما می‌توانید با استفاده از فلز و روکش های چوبی یا شیشه ای، طرح های جذابی را به دست آورید.

طراحی راه پله دوبلکس بدون نگهدارنده ( پله دوبلکس معلق)

اگر از طرفداران سبک های مدرن هستید و یا می‌خواهید محیط شما فوق العاده جذاب به نظر برسد، پله دوبلکس معلق می‌تواند یک گزینه عالی باشد. این سازه که بیشتر برای خانه های مدرن، ویلایی و لوکس ساخته می‌شود، بدون نگهدارنده به نظر می‌رسد. در نگاه اول ممکن است تصور کنید در هوا معلق هستید. با اضافه کردن نورپردازی و استفاده از روکش های چوبی یا شیشه ای می‌توانید این زیبایی و خاص بودن را چند برابر کنید. البته وجه داشته باشید، محل نصب، نوع طراحی و اندازه سطوح، نقش بسیار پررنگی در طراحی و اجرای این سازه دارد.

پله معلق
پله معلق

مشاوره رایگان؛ بهترین راهنمای انتخاب طرح پله

در طول متن بارها اشاره کردیم که برای ساخت و طراحی یک پله دوبلکس فلزی حرفه ای لازم است در انتخاب خود دقت کنید. نوع طراحی، ابعاد و اندازه ها، دکوراسیون محیط، مصالح ساختمان، نوع کاربری و مواردی مثل اینها، نکاتی هستند که باید قبل از هر چیزی به صورت حرفه ای و مهندسی در نظر گرفته شود. برای این کار نیاز به نظر یک اهل فن و کاربلد دارید. مجموعه مهندسی تکنو متال، با ارائه سرویس مشاوره رایگان، این چالش را برای شما برطرف کرده است. هم اکنون می‌توانید با استفاده از شماره های زیر با ما در تماس باشید. سوالات مهم خود را بپرسید، راهنمایی های لازم را دریافت کنید و درخواست بازدید خود را ثبت کنید. 

شماره های تماس جهت برقراری ارتباط، مشاوره رایگان و ثبت سفارش :

تلفن ثابت : ۰۲۱۷۷۰۰۲۰۲۳

موبایل : ۰۹۱۲۸۶۷۰۱۰۹

هزینه ساخت پله دوبلکس با متریال فلز

یکی از موارد مهم در انتخاب راه پله توجه به کیفیت و هزینه ساخت آن نیز هست همیشه بالا بودن قیمت مبتنی بر کیفیت بالا نیست. تکنومتال با بهره گیری از دانش و دو دهه سابقه خود در ساخت سازه های فلزی به عنوان یکی از بهترین شرکت های موجود در تهران آماده خدمت رسانی برای ارائه انواع سازه های فلزی به خصوص پله های ساختمانی است. در مسئله ساخت و قیمت پله دوبلکس فلزی مسائلی مانند قیمت متریال، طراحی، اندازه ها، شرایط ساخت و… دخالت دارند. ما تمام تلاش خود را کرده ایم تا جهت جلب رضایت مشتریان، این هزینه ها را در کنار حفظ کیفیت عالی به حداقل برسانیم. برای کسب اطلاع از آخرین لیست تعرفه ها می‌توانید با با ما در تماس باشید.

ساخت پله دوبلکس فلزی
ساخت پله دوبلکس فلزی

شرکت موفق ساخت پله دوبلکس فلزی در تهران و دیگر شهرها

به دنبال جدیدترین مدل ها و طراحی ها در مناسب ترین قیمت ها هستید؟ شرکت مهندسی تکنو متال گزینه ای است که انتخاب آن، شما را شگفت زده خواهد کرد. تجربه و مهارتی که در طول چندین سال فعالیت در این مجموعه به دست آمده است، از نقاط قوت ماست. همچنین رضایت همراهان گرامی از تعهد کاری، تنوع طرح ها، ایمنی ساخت و ساز و همچنین قیمت مناسب تکنو متال، مسائلی هستند که به آنها افتخار می‌کنیم. شما هم می‌توانبد به این خانواده بزرگ بپیوندید. با ما در تماس باشید.

3 دیدگاه

نظری دهید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

پروژه های شاخص