ساخت پله گرد در ماهدشت کرج

پله گرد در برغان کرج

اگر زیبایی خانه ی دوبلکس و یا ویلای چند طبقه شیک تان مهم است پس خواندن این مطلب را از دست ندهید. خوب با توجه به افزایش ساخت و ساز خانه و ویلا در مناطق خوش آب و هوا مانند برغان کرج قطعا برای تکمیل کردن کار خود نیازمند تجهیزات فلزی مانند انواع پله های دوبلکس هستید. برای ساخت پله گرد در ماهدشت کرج و یا دیگر سازه های فلزی با کیفیت بالا می توانید با خیال راحت کار خود را به یکی از شرکت های با سابقه در زمینه طراحی و ساخت محصولات فلزی مانند تکنومتال بسپارید. خوب قطعا انتخاب یک پله مناسب برای ارتباط بین طبقات کار راحتی نیست پس با ما همراه باشید تا از انتخابی خوب بهره مند شوید.

ساخت پله گرد در ماهدشت کرج

قطعا اگر شرکت تولید سازه های فلزی و یا دیگر مصالح ساختمانی برای ساخت و ساز نزدیک شما باشد هم هزینه کار کمتر می گردد به دلیل طی کردن مسافت و هم اطمینان شما از محصولات مورد نظر راحت می باشد. مخاطب ما شما عزیزانی هستید که قصد بنا کردن ساختمانی را در تهران و کرج دارید ساخت پله گرد و دیگر محصولات فلزی خود در ماهدشت کرج و یا نقاط دیگر تهران و کرج را به تکنومتال محول نمایید قطعا تیم طراحی و تولید شرکت ما شما را پشیمان نخواهند کرد.

 

قیمت پله گرد

 

ساخت انواع پله گرد در ماهدشت کرج

پله گرد دو محور ورق

اگر محیطی بزرگ را برای نصب پله دوبلکس در اختیار دارید پیشنهاد ما این مدل پله با طراحی منحصر به فرد آن می باشد. معمولا با توجه به ابعاد استاندارد این مدل از آن در پاساژ ها و مراکز خرید و همچنین تالار های مجالس که دکوراسیون داخلی بسیار برای آنها مهم می باشد استفاده می کنند. اما همانطور که گفته شد برای کاربرد آن برای منازل مسکونی باید دارای فضای نسبتا بزرگی باشید تا به خوبی بتواند نمای خود را نشان داده و سبک خانه شما را شیک و مدرن نشان دهد. شعاع داخلی این راه پله باید از 55 سانتی متر بیشتر باشد و شعاع خارجی آن 250 سانتی متر می باشد. البته که عرض پله ی آن نباید از 100 سانتی متر کمتر در نظر گرفته شود. وزن آن متغیر است که با توجه به ابعاد سازه تغییر می یابد بهتر است که قبل ساخت کامل ساختمان مدل پله گرد در کرج را انتخاب کرده باشید.

برای سفارش انواع پله گرد فلزی با ما تماس بگیرید:

تلفن: 02177002023

موبایل: 09128670109

پله گرد فلزی حیاطی

پله دوبلکس دو محور باکس

از پله های دکوراتیو و مارپیچی است که بسیار مورد استقبال قرار گرفته شده پله دو محور باکس می باشد. در دو طرف پله همانطور که در تصویر مشاهده می نمایید از دو ورق داخلی و خارجی با ضخامت متفاوت ساخته شد است. در ساخت این پله اندازه گیری دقیق محل نصب بسیار مهم می باشد. مزایایی که این طرح دارد عدم لرزش آن، نرده گذاری زیبا و شیک با استفاده از فرفورژه می باشد که توسط تیم تکنومتال انجام می گیرد. البته که طراحی و نصب پله دو محور باکس از سخت ترین و پیچیده ترین کار ها می باشد.

طراحی و ساخت پله زیر محور فلزی

از مدل های بسیار کاربردی برای ایجاد دکوری شیک و مدرن متناسب با فضای انتخابی می باشد. پله گرد زیر محور از پله های دکوراتیو است که بدنه اصلی آن در زیر پله ها قرار می گیرد. البته که زیر مجموعه ای برای پله های کنسولی نیز می باشد با توجه به این نکته که معمولا در این مدل قاعدتا یک طرف یا هر دو سمت آن به صورت معلق می باشد یعنی بدون نرده. از دید طراحان صنعت طراحی و تولید پله های گرد این مدل پله از منعطف ترین مدل ها می باشد به زبان ساده تر یعنی می توان آن را به هر شکلی که بخواهیم طراحی کنیم. اگر می خواهید آن را مستقیم، منحنی، کوچک و یا بزرگ می توانید طراحی و تولید کنید. البته که برای تمامی این مراحل تیم حرفه ای و تخصصی نیاز است که تکنومتال با داشتن چنین تیمی توانسته نیاز بسیاری از مهندسین ساخت و ساز را برطرف نماید.

 

ابعاد پله گرد

 

ساخت پله گرد در ماهدشت کرج به شکل تک محور کنسولی

این پله دارای یک محور می باشد و قسمت دیگر پله به صورت معلق می باشد البته که با توجه به زیبایی که دارا می باشد بسیار در مصارف خانگی از آن استفاده می شود. البته که برای سمت معلق آن برای حفظ زیبایی و امنیت سازه می توان از نرده ای از جنس فلزی و یا متریال های دیگر مانند شیشه یا چوب استفاده کرد. اگر فضایی کوچک را دارا می باشید پیشنهاد ما این مدل راه پله برای شما عزیزان می باشد.

پله حول محور مرکزی برش خورده

یکی دیگر از مدل های پله های مارپیچ که با قوس زیبایی ساخته می شود این طرح می باشد. برای اینکه نمایی لوکس به خانه خود ببخشید پیشنهاد ما استفاده از این طرح می باشد به علاوه پله حول محور مرکزی اوج هنر صنعت پله سازی در دنیا محسوب می گردد. بر خلاف دسته ای که این مدل پله در آن قرار می گیرد یعنی پله های گرد باید گفت این طرح علاوه بر شکل گرد در اشکال بیضی بزرگ و کوچک نیز ساخته می شود.

 

ساخت پله گرد اهنی

 

 

ساخت پله گرد در ماهدشت کرج

اگر تا اینجا این مطلب را خواندید و طرح دلخواهتان را با توجه به فضای موجود انتخاب کردید ما منتظر تماس شما می باشیم. حتی اگر با قطعیت نمی دانید باید کدام مدل را در نظر بگیرید مشاورین ما آماده پاسخگویی به شما می باشند. تکنومتال از شرکت های تولید سازه های فلزی در تهران و کرج می باشد که می توانید محصولات فلزی مورد نیاز خود مانند: درب و پنجره فلزی با کیفیتی عالی، انواع درب های ورودی فلزی، استخر های پیش ساخته فلزی، سوله های نگهبان و…. را از این شرکت فراهم کنید. شماره های تماس در متن قرار داده شده است و راه ارتباطی دیگر ما برای دیدن نمونه های ساخته شده از طریق سایت می باشد که با کلیک بر تکنومتال می توانید وارد آن شوید.

نظری دهید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

پروژه های شاخص