شرکت اجرای راه پله معلق در تهران

راه پله معلق در تهران

اگر برای خانه و یا ویلا دوبلکس خود در تهران و کرج به دنبال راه پله هستید پیشنهاد ما اجرای راه پله معلق در تهران می باشد. شما می توانید ساخت این سازه فلزی را با خیال راحت به تکنومتال بسپارید. راه پله معلق با توجه به ظاهر جذاب و منحصر به فرد خود می تواند زیبایی خاصی را به دکوراسیون خانه و ویلا دوبلکس شما بدهد. به راه پله معلق پله شناور و یا کنسولی نیز گفته می شود. این پله همانطور که از اسم آن بر می آید دارای پایه ای برای اتصال به زمین نیست و فقط با شاسی آهنی به دیوار مجاور خود نصب می گردد و هر پله یک عنصر مستقل محسوب می گردد. در ادامه توضیحات بیشتری در رابطه با اجرای راه پله معلق در تهران برای شما ارائه خواهیم کرد.

زمان اجرای راه پله معلق در تهران و سراسر ایران

بهتر است که با توجه به ساختار پله معلق نصب آن را از زمان سفت کاری ساختمان مورد نظر یعنی قبل از نازک کاری شروع کنیم. چرا که باید شاسی این پله در دیوار تعبیه گردد پس بهتر است در هنگام ساخت به فکر نصب آن باشیم. البته افرادی که بعد از اتمام ساختمان برای نصب راه پله معلق اقدام می نمایند نگران نباشند. تکنومتال به راحتی و ظرافت می تواند راه پله معلق را بعد از اتمام کار ساختمان برای شما طراحی و نصب نماید.

 

پله معلق چیست

 

برای سفارش ساخت پله در تهران و کرج با ما تماس بگیرید:

تلفن: 02177002023

موبایل: 09128610109

نکته برای اجرای راه پله معلق در تهران و دیوار مجاور آن

ممکن است گاهی دیواری که در کنار راه پله معلق است استحکام و قدرت کافی برای تحمل وزن پله را نداشته باشد به عبارتی دیوار از نوع غیر باربر باشد. در این صورت برای اجرای راه پله معلق در تهران نیاز است که از المان قائم در درون دیوار استفاده شود. البته که این المان ها قابلیت کنسول گرفتن برای کف پله ها را نیز فراهم می نماید.

انواع متریال برای ساخت پله معلق

برای ساخت این راه پله از متریال های مختلفی مانند شیشه، چوب، فلز و بتن استفاده می شود. البته گاها برای امنیت بیشتر راه پله می توان از نرده ها و حفاظ های فلزی و فرفورژه یا چوبی و شیشه ای استفاده کنیم. البته که نوع جنس بهره گرفته شده در ساخت این سازه با توجه به دکوراسیون داخلی خانه و ویلا باید در نظر گرفته شود. نمی توان گفت که کدام جنس برای ساخت راه پله معلق بهتر است چرا که هر کدام دارای مزایای خاص خود هستند.

 

مجری پله معلق

مزایای اجرای پله معلق در تهران و نقاط دیگر ایران

از مزایای عالی این سازه که به دلیل ویژگی ذاتی آن می باشد فضای زیر پله ی بسیار بزرگی است که در اختیار افراد قرار می دهد چرا که این مدل راه پله دارای پایه ای برای اتصال به زمین نمی باشد. همچنین با توجه به اینکه هر یک از پله های آن به عنوان عنصری مستقل هستند پس اتصالی بین آنها وجود ندارد و نور را به خوبی از میان خود عبور می دهند که باعث بزرگ جلوه دادن خانه می شود. به علاوه این پله دارای انعطاف پذیری در طراحی می باشد چرا که می توان مدل آن را از حالت صاف به شکل منحنی طراحی و تولید کرد.

 

پله معلق دوبلکس

هزینه اجرای راه پله معلق در تهران

از مواردی که در بر آورد هزینه پله تاثیر می گذارند عبارتند از: متریال استفاده شده در ساخت، کیفیت اجناس استفاده شده، تعداد پله های مورد استفاده، ارتفاع تا سقف مکان مورد نظر و همچنین اجرت استاد کار. هر چه طرح این پله پیچیده تر باشد خوب اجرت متخصص نیز افزایش می یابد.

 

عکس پله معلق

اجرای راه پله معلق در تهران و نقاط دیگر ایران

می توانید ساخت راه پله معلق فلزی خانه و یا ویلای دوبلکس خود در تهران را به تکنومتال بسپارید. شرکت ما دارای تجربه ای بسیار در ساخت انواع سازه های فلزی مانند: راه پله مارپیچ، نمای فلزی ساختمان، اسکلت فلزی، انواع درب پارکینگ، حفاظ درب و پنجره فلزی و فرفورژه و… می باشد. برای مشاهده نمونه های ساخته شده و اطلاع از قیمت و شرایط فروش و نصب می توانید با کلیک بر تکنومتال از طریق سایت با همکاران ما تماس حاصل نمایید.

 

 

نظری دهید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

پروژه های شاخص