طراحی ، ساخت و اجرای پله گرد در چهارباغ کرج

ساخت و اجرای پله گرد فلزی

ساخت و اجرای انواع پله پیچ ، پله اسپیرال ، پله حول محور ، پله دوبلکس ، پله زیر محور ، پله فلزی و … توسط تیم مجرب تکنومتال انجام میگیرد. اگر به دنبال اجرای پله گرد در چهارباغ کرج با قیمت مناسب و کیفیت استاندارد هستید، فرصت را از دست ندهید و با ما تماس بگیرید. طراحی پله گرد مهندسی با رعایت استانداردهای جهانی و درنظر گرفتن پارامترهای مهم در ساخت پله پیچ نظیر بهترین متریال برای استفاده در پله دوبلکس گرد متناسب با دکوراسیون منزل یا ویلای شما ، بهترین محل قرارگیری پله پیچ ، انتخاب بهترین مدل پله متناسب با فضای شما ، محاسبه اندازه پله و هزینه آن و … انجام شده تا هزینه ای که برای ساخت پله در نظر میگیرید به بهترین وجه ممکن تمام شده و از آن لذت ببرید.

پله لوکس چهارباغ
پله لوکس چهارباغ
قیمت پله دوبلکس کرج
قیمت پله دوبلکس کرج

ساخت آلاچیق و درب و پنجره فلزی در چهار باغ

یکی دیگر از امکاناتی که در هر ویلایی در چهارباغ کرج مورد نیازست ، ساخت آلاچیق دنج و زیبا در حیاط ویلاست که قطعا شما میتوانید با قیمت مناسب و طراحی زیبا آنرا بسازید. همچنین برای ساخت درب و پنجره فلزی ، حفاظ پنجره و راه پله در کرج میتوانید از طرح های زیبا که توسط تکنومتال در پروژه های گوناگون انجام شده استفاده کرده و همه ی خدمات خود را با قیمت مناسب و کیفیت عالی دریافت کنید.

برای سفارش انواع پله دوبلکس ساختمان با ما تماس بگیرید :

تلفن : ۰۲۱۷۷۰۰۲۰۲۳

موبایل : ۰۹۱۲۸۶۷۰۱۰۹

ساخت ویلای شیک در چهارباغ
ساخت ویلای شیک در چهارباغ

تکنومتال ، شرکت ارائه دهنده خدمات سازه های فلزی در کرج

از دیگر خدماتی که شما میتوانید در تکنومتال دریافت کنید میتوان به ساخت فلاشینگ سقف ، استخر پیش ساخته فلزی ، ساخت تاب فلزی ، فرفوژه و سایر سازه ها و دکوراتیوهای فلزی اشاره کرد. با ما همراه باشید تا ترکیبی از زیباترین دکوراسیون ها و استانداردهای جهانی را دریافت کنید.

طراحی و ساخت ویلای شیک چهارباغ کرج
طراحی و ساخت ویلای شیک چهارباغ کرج

 

استخر پیش ساخته چهارباغ
استخر پیش ساخته چهارباغ

 

همین حالا برای دریافت نمونه کار اجرای پله گرد در چهارباغ کرج با ما تماس بگیرید.

زیباترین انواع پله های مارپیچ ، پله قوسی ، پله اسپیرال ، پله حول محور ، پله خم و مارپیچ ، پله روکش سیمانی و … در تکنومتال. فرصت را برای ساخت و اجرای پله گرد در چهارباغ کرج با قیمت مناسب از دست ندهید و با سازنده لوکس ترین پله های دوبلکس گرد در تهران و کرج تماس بگیرید.

 

1 دیدگاه

نظری دهید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

پروژه های شاخص