طراحی و اجرای پله حول محور شیک در تهران

پله حول محور شیک

معمولا در فضا هایی که نیاز به پله دوبلکس داشته و محیطی بزرگ برای مانور دادن ندارند از پله حول محور شیک می توان استفاده کرد. پله هایی با عنوان پله حول محور شیک که با نام هایی دیگری نیز یافت می شوند دارای زیبایی بصری بالا و حجم کوچک می باشند. پله های حول محور با عنوان: پله پیچ، پله حلزونی، پله مارپیچ، پله اسپیرال معروف هستند. پله های حول محور هم به صورت پیش ساخته و هم به صورت سفارشی قابل طراحی و اجرا می باشند. البته که برای افزایش سرعت ساز و کار می توانید از مدل های پیش ساخته پله های حول محور تکنومتال که در نقاط مختلف تهران و کشور قابلیت ارائه دارد استفاده کنید. اگر دارای خانه و یا ویلا های دوبلکس در کرج و تهران و یا مناطق دیگر کشور هستید ساخت پله پیچ با کیفیت و قیمت استثنایی را به تکنومتال بسپارید. با ما در ادامه همراه باشید.

طراحی و ساخت پله گرد

برای ساخت پله حول محور شیک در کرج و تهران که این مدل دارای طرفداران بسیاری می باشد می توان از متریال های مختلفی مانند سنگ، چوب، بتن و شیشه استفاده کرد. البته که تخصص شرکت ما در تولید سازه های فلزی مانند پله پیچ فلزی با بهترین کیفیت می باشد. از بهترین شرکت های تولید سازه های فلزی در تهران تکنومتال است که می تواند خیال شما را در جهت ساخت پله پیچ فلزی راحت نماید.

 

محاسبه پله گرد

انتخاب مدل مناسب پله حول محور شیک با توجه به فضا در دسترس

در اجرای راه پله حول محور از انواع مختلفی می توان استفاده کرد که عبارتند از: به صورت دور لوله، دو محور ورق، دو محور باکس، زیر محور، تک محور کنسولی و محور مرکزی برش خورده. در ابتدا باید با توجه به محیطی که در دست داریم ابتدا محل نصب پله و سپس ابعاد راه پله مورد نظر را مورد محاسبه قرار دهیم. نکته ای که در طراحی پله مهم است شعاع داخلی و خارجی پله می باشد. هر چه فضا بزرگ تر خوب از پله ای با شعاع بیشتر استفاده می کنیم و بالعکس برای فضایی کوچک تر از پله ای با شعاع کمتر بهره می گیریم.

برای سفارش راه پله حول محور فلزی با ما تماس بگیرید:

تلفن:  02177002023

موبایل: 09128670109

اجرای پله گرد فلزی

کاربرد راه پله حول محور دو باکس

این مدل راه پله با جنس فلزی و یا متریال های دیگر در فضا های بزرگ قابل استفاده می باشد. همانطور که از اسم آن بر می آید دارای دو محور باکس بوده به همین دلیل دارای شعاعی 55 سانتی متری می باشد که قطعا در فضایی کوچک قابل استفاده نمی باشد. در خانه ها و ویلا های بزرگ، مراکز خرید، هتل ها، تالار ها و… قابل اجرا می باشد.

ساخت و اجرا پله پیچ از نوع دو محور ورق

این مدل راه پله از دو ورق آهنی تشکیل شده است و بقیه ی طراحی آن مانند پله دو محور باکس می باشد. شعاع این راه پله نیز بهتر است که کمتر از 55 سانتی متر نباشد پس به همین دلیل متناسب برای نصب در فضا های کوچک می باشد. اجرای این مدل پله بیشتر در خانه های مسکونی مشاهده می گردد چرا که از لحاظ اقتصادی مقرون به صرفه می باشد.

 

پله گرد فلزی

پله گرد زیر محور از مدل های پله حول محور شیک

تکنومتال برای هر نوع سبک و سلیقه ای از انواع پله های گرد استفاده می نماید. این مدل راه پله بر اساس یک محور می باشد که در زیر پله ها تعبیه می گردد. به عبارت بهتر بدنه و چارچوب اصلی راه پله در زیر پله ها می باشد و شعاع داخلی آن نباید کمتر از 85 باشد. در طراحی و ساخت این راه پله فلزی هر دو طرف پله ها غالبا به صورت معلق می باشد که برای اکثر اماکن نیز قابل اجرا است.

استفاده از پله پیچ در فضای بیرونی

از راه پله های حول محور نیز می توان در محیط های بیرونی استفاده کرد. یعنی به غیر از خانه های دوبلکس که در داخل خانه نیاز به پله ای برای رفت و آمد می باشد در محیط های باز نیز می توان برای وصل کردن طبقات از این پله ها استفاده کنیم. اتفاقا استفاده از پله حول محور شیک در تهران باعث ایجاد نمایی مدرن در محیط مورد نظر می باشد.

 

پله گرد فلزی حیاطی

بهترین شرکت های طراحی راه پله حول محور شیک و مدرن در تهران و کرج

برای تشخیص بهترین ها کافی است که از طریق سایت شرکت و دیدن نمونه های ساخته شده اقدام کنیم. اگر شرکتی به کار خود اعتماد کامل داشته باشد قطعا تصویری از نمونه های ساخته شده خود را در معرض دید مشتریان قرار می دهد تا اعتماد کامل آنها را نیز جلب نماید. تکنومتال با سابقه ی درخشان خود در ساخت سازه های فلزی از جمله راه پله حول محور برای محیط داخلی و بیرونی می تواند شما را در ساخت پله پیچ در تهران مورد نظر شما کمک کند. از دیگر سازه های فلزی شرکت ما: آلاچیق، روف گاردن، درب های ورودی فلزی، تاب های لاکچری مناسب ویلا، استخر های پیش ساخته فلزی و فایبرگلاس و…. می باشد. برای اطلاع از قیمت و شرایط فروش و نصب همین الان با کلیک بر تکنومتال از طریق سایت با همکاران ما ارتباط بر قرار کنید.

 

 

نظری دهید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

پروژه های شاخص