طراحی و ساخت راه پله گرد و کلاسیک

راه پله گرد و کلاسیک

برای ساخت راه پله دوبلکس طرح ها و مدل های متنوعی در بازار موجود می باشد که با توجه به دکوراسیون داخلی و سلیقه خودتان می توانید یکی از آنها را انتخاب نمایید. یکی از نمونه های راه پله دوبلکس راه پله گرد و یا مارپیچ است که امروزه بسیار مورد استقبال افراد قرار گرفته است. این مدل راه پله هم دارای طرح های امروزی و مدرن می باشد و هم طرح های کلاسیک. قصد ما از ارائه این مطلب معرفی راه پله گرد و کلاسیک است. اگر می خواهید از یک پله جذاب و خاص برخوردار شوید در ادامه با ما همراه باشید.

راه پله گرد چه مدل پله ای است؟

اگر بخواهیم نگاهی به راه پله های قدیمی داشته باشیم نه تنها در ایران بلکه در کشور های اروپایی نیز مخصوصا در خانه های چند طبقه و یا کاخ و قصر های بزرگ از این راه پله استفاده شده است. در نقشه اصلی راه پله گرد پله های این سازه حول محور یک دایره می چرخند. از آنجایی که طرح سازه بسیار خاص و زیبا می باشد همچنان استفاده از آن در امر ساخت و ساز رواج دارد. در گذشته به دلیل عدم رعایت استاندارد های لازم در طراحی و اجرا راه پله گرد و سختی در رفت و آمد از آن افرادی اعتقاد داشتند که این مدل پله ها فقط پله ی دکوراتیو هستند و برای برقراری ارتباط بین طبقات مناسب نیستند. اکنون با دانش مهندسین و طراحان شرکت های ساخت راه پله این پله ها به صورت استاندارد و بسیار مناسب اجرا می گردند.

 

قیمت پله گرد

انواع مدل های راه پله گرد و کلاسیک

راه پله دو محور باکس و کاربرد آن

از نمونه های پرطرفدار راه پله های مارپیچ است. سازه اصلی این راه پله دارای دو باکس فلزی است که در کناره های راه پله جایگذاری شده است. کفی پله های آن را معمولا از متریال های فلزی مانند ورقه های آهن و یا جنس های دیگری مانند شیشه بنا به انتخاب مشتری در نظر می گیرند این راه پله فلزی بسیار محکم و مقاوم است که در خانه های مسکونی، مغازه هایی با ابعاد بزرگ و.. مورد استفاده قرار می گیرد.

 

مدل پله گرد دوبلکس

راه پله دو محور ورقی

به جرات می توان گفت پرطرفدارترین راه پله گرد و دکوراتیو می باشد که در بازار عرضه می گردد. البته که فقط ظاهر آن نیست که مورد توجه افراد قرار می گیرد بلکه دوام بالای ان به عنوان یک پله دوبلکس نیز نظر مشتریان را به خود جلب می کند. این راه پله را می توان از ترکیب متریال های مختلف مانند چوب، فلز، شیشه، بتن و سنگ ساخت ولی مدل فلزی این راه پله بسیار خاص و جذاب است. راه پله های گرد به صورت پله های پیش ساخته نیز در بازار موجود می باشد که اگر با ابعاد شما تناسب داشته باشد بسیار مناسب است. به نسب مدل های دیگر راه پله گرد و کلاسیک دارای قیمت پایین تری می باشد و یک پله دوبلکس ارزان محسوب می گردد.

 

پله گرد فلزی

پله تک محور کنسولی نمونه دیگر از راه پله گرد و کلاسیک

بسیار مناسب برای فضاهای کوچک با متراژ پایین است این راه پله برای طراحی و اجرا نیازمند اندازه گیری دقیق می باشد چرا که هر گونه اشتباه در محاسبات آن باعث ایجاد ضرر و زیان می گردد. معمولا برای مکان هایی که دارای طراحی خاص و پیچیده هستند بیشتر مورد استفاده قرار می گیرد. پله تک محور فلزی دارای طول عمر بسیار بالا و مقاوم در برابر ضربه می باشد.

برای سفارش انواع پله گرد و کلاسیک با ما تماس بگیرید:

تلفن: 02177002023

موبایل: 09128670109

 

 

پله گرد فلزی

 

راه پله گرد چه مزایا و معایبی دارد؟

از مزایای این راه پله ها اجرا سریع و راحت آنها می باشد به علاوه که بسیار انعطاف پذیر در برابر تغییرات ابعاد هستند یعنی می توان این راه پله را در هر سایز  اندازه ای ساخت و در زمره ی راه پله های دوبلکس کم جا قرار می گیرند. هزینه ساخت و اجرا راه پله گرد بسیار مناسب تر از هزینه ساخت راه پله های مستقیم است البته که ظاهری بسیار شکیل تر و زیباتر نیز نسبت به راه پله های مستقیم دارند. عیب آنها اندکی سختی در رفت و آمد بر روی آن است که البته با رعایت اصول لازم توسط شرکت های ساخت راه پله این عیب نیز برطرف می گردد.

 

معایب پله گرد

ساخت و اجرا راه پله گرد و کلاسیک

ساخت راه پله فلزی خود را به تکنومتال بسپارید شرکت ما از مجریان طراحی و اجرا سازه های فلزی با کیفیت در تهران و کرج می باشد. البته که شاید تصمیم برای شما درباره انتخاب مدل راه پله سخت باشد ولی مشاوران ما کار را برای شما راحت می نمایند فقط کافی است برای ارتباط با آنها و اطلاع از قیمت و شرایط فروش و نصب با کلیک بر تکنومتال اقدام نمایید. هدف ما کسب رضایت 100% شما عزیزان می باشد.

 

نظری دهید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

پروژه های شاخص