طراحی و ساخت میز فلزی در طرح های جدید + تصاویر

طراحی و ساخت میز فلزی

در حال حاضر با توجه به بروز شدن مردم و تفکر آنها به منظور زندگی راحت تر اکثرا همه در خانه های خود نیاز زیادی به مبلمان، میز ناهار خوری، میز کار، میز تحریر و… دارند. برای ساخت این لوازم می توان از چوب، فلز، شیشه بهره برد البته که برای زیبایی بیشتر هنرمندان رزین نیز می توانند کمک دهنده شما باشند. ما در این مقاله می خواهیم شما را با ساخت میز فلزی و چوبی که در کنار یکدیگر ترکیب زیبایی را خلق می کنند آشنا کنیم.

ساخت میز فلزی با صفحه چوبی به عنوان میز کار

در این سازه همانطور که در تصویر می بینید با استفاده از قطعاتی فلزی می توان چارچوب میز را آماده کرد حال برای زیبایی بیشتر کار و راحتی انجام دادن فعالیت ها بر روی آن صفحه ای چوبی برای ساخت آن به کار می گیریم. البته که طبق تصویر نیز می توان از ایده هایی مانند گذاشتن کشو مخفی و یا صفحه تاشو بهره ببریم.

 

ساخت میز چوبی با پایه فلزی

 

ساخت میز وسط

طبق عکس گذاشته شده می توان از فلز و چوب در ساخت این مدل میز استفاده کرد. در این جا پایه ها فلزی هستند که برای استحکام و ظاهر سازه مناسب می باشد. اما برای صفحه که روی آن قرار می گیرد از چوب یا شیشه می توان استفاده کرد البته که طیق تصویر چوب شما برای این پروژه می تواند برش خاصی نداشته و کاملا به شکل طبیعی تنه درخت باشد و فقط سطح آن را سمباده زد. این مورد برای کسانی که عاشق طبیعت هستند و می خواهند نمادی از آن در منزل شان باشد عالی است.

برای سفارش انواع سازه فلزی ساختمان با ما تماس بگیرید :

تلفن : ۰۲۱۷۷۰۰۲۰۲۳

موبایل : ۰۹۱۲۸۶۷۰۱۰۹

قیمت میز چوبی با پایه فلزی

ساخت میز کار مناسب برای کافی نت ها

در این مدل که بسیار ساده دیده می شود از پایه فلزی به صورت ضربدری استفاده می گردد که مقاومت میز را به شدت بالا می برد و برای گذاشتن چند سیستم بر روی آن مشکلی نخواهیم داشت. حال برای سطح مناسب میز یا از چوب استفاده می کنیم با از نئوپان هر کدام که به صرفه تر و مقاوم تر است انتخاب بهتری است.

 

 

 

میز چوبی با پایه فلزی

ساخت میز فلزی با چوب برای کافه و رستوران ها

در این پروژه میز هایی را متناسب با تعداد نفرات دونفره، چهار نفره و… می توان ساخت. در اینجا میز و صندلی آن با یکدیگر هماهنگ ساخته می شوند. به این شکل که صندلی ها را مانند نشیمنگاه نیمکت با پایه ای فلزی و سطح نشیمن آن که با چوب پوشیده می شود می سازند. میز آن نیز با چارچوبی فلزی و سطحی چوبی ساخته خواهد شد. این مدل کار ها در کافه و رستوران به میز اجتماعات معروف هستند چرا که می توان آن را برای تعداد بالا ساخت.

 

ساخت پایه میز فلزی

میز ناهار خوری با پایه های فلزی

در این طرح پایه ها برای مقاومت بالا فلزی هستند و صفحه سازه برای حفظ زیبایی کار با چوب ساخته می شود. البته که مدل های میز ناهار خوری بسیار متنوع هستند اما اکثر انتخاب ها و سلایق افراد بر روی این طرح یعنی ساخت میز فلزی با سطحی چوبی است. صندلی ها را می توان به صورت کاملا ساده متناسب با میز بسازید یا همانطور که در تصاویر مشاهده می کتید به صورت پیش ساخته و آماده از فروشگاه ها تهیه کنید.

 

ساخت میز کار فلزی

 

ساخت میز فلزی

تکنومتال در ساخت سازه های فلزی در تهران و سراسر کشور توانسته نیاز مشتریان خود را با بالاترین کیفیت و نازلترین قیمت بر طرف کند. زمینه فعالیت شرکت ما در ساخت سازه های فلزی مانند آلاچیق، روف گاردن، حفاظ درب و پنجره، پله تاشو فلزی، سازه فلزی مانند تاب، سرسره، میز فلزی و… است. برای دیدن نمونه کار و اطلاع از قیمت و برخورداری از مشاوره رایگان با کلیک بر تکنومتال وارد سایت شده و با همکاران ما تماس بگیرید.

 

1 دیدگاه

نظری دهید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

پروژه های شاخص