طراحی پله گرد در لواسان تهران

طراحی پله گرد در لواسان

منطقه گردشگری و تفریحی لواسان تهران واقع در شمیرانات استان تهران یکی از مناطق گردشگری و زیبا میباشد که بسیاری از تهرانیان عزیز این منطقه را برای استراحتگاه و ساخت ویلای لوکس و لاکچری انتخاب کرده اند. یکی از بخش های مهم طراحی دکوراسیون ویلا در لواسان تهران ، پله دوبلکس میباشد. این طراحی باید بگونه ای کاملا استاندارد ، زیبا و کم جا انجام شده باشد تا به زیبایی بیشتر ویلای شما در لواسان بیافزاید. طراحی پله گرد در لواسان تهران را اینجا بخواهید.

طراحی پله گرد در لواسان تهران

اجرا و طراحی پله گرد در لواسان تهران

اگر شما هم منطقه ییلاقی لواسان را برای زندگی در یک منطقه ی خوش آب و هوا انتخاب کرده اید و دوست دارید در این مناطق ویلای لوکس و شیک داشته باشید ، حتما به دنبال طراحی پله گرد بوده اید. پله گرد اگر در محل درستی طراحی نشود یا غیر استاندارد باشد، شما را برای رفت و آمد به مشکل میاندازد. همچنین طراحی پله گرد در لواسان باید بگونه ای انجام شود که از فضای ویلا به بهترین شکل استفاده کرده و برای خانه های کوچک هم ایده طراحی پله گرد زیبایی داشته باشد.

برای سفارش انواع پله دوبلکس ساختمان با ما تماس بگیرید :

تلفن : ۰۲۱۷۷۰۰۲۰۲۳

موبایل : ۰۹۱۲۸۶۷۰۱۰۹

پله دوبلکس

انواع پله گرد مناسب برای ویلای لواسان

  • پله گرد فلزی
  • پله گرد بتنی
  • پله گرد سنگی
  • پله گرد شیشه ای

هر یک از این انواع برای طراحی متناسب با دکوراسیون و متراژ ویلای شما مناسب خواهد بود. بهترست قبل از انتخاب مجری پله پیچ در لواسان ، از نمونه کارهای پله گرد آنها در سایت یا اینستاگرام  و یا بروشور شرکت مورد نظر دیدن کرده و سپس اقدام به سفارش پله گرد نمایید. چراکه دقت ، ظرافت در انجام کار  و تحویل به موقع ، تخصص و رعایت استانداردهای طراحی بسیار مهم است. پس بهترست با انتخاب درست طراحی پله گرد،  هزینه های خود را به خوبی مدیریت کرده و بهترین دکوراسیون ویلای خود در لواسان را رقم بزنید.

پله گرد فلزی

قیمت طراحی پله گرد در لواسان

هزینه طراحی پله دوبلکس و پله پیچ در ویلای لواسان شما ابتدا میبایست محاسبه شود و براساس جنسی که برای پله گرد انتخاب کرده اید و متراژ مورد نظر، این قیمت اعلام گردد. محاسبه ی قیمت پله گرد بعد از برآورد پارامترهای مختلف خدمت مشتریان ارائه میشود. همچنین برای محاسبه اندازه پله گرد ازینجا اقدام کنید.

پله گرد کم جا

شرکت طراحی انواع پله گرد

تکنومتال بعنوان طراح و مجری انواع پله گرد و پله دوبلکس شیک و مدرن در لواسان تهران در خدمت شما عزیزان میباشد و شما میتوانید با مشاهده مجموعه نمونه کارهای تکنومتال از حسن کیفیت خدمات ما اطلاع پیدا کنید. برای دریافت هزینه طراحی پله گرد در لواسان تهران با ما تماس بگیرید.

نظری دهید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

پروژه های شاخص