عکس انواع پله داخل ساختمان شیک و جدید

انواع پله داخل ساختمان

قبلا در مقاله انواع پله ساختمان، با مدل های مختلف این سازه بر اساس نوع ساخت و متریال آشنا شدیم. حال در این مطلب قصد داریم با بررسی انواع پله داخل ساختمان و تصاویرشان، جدیدترین و شیک ترین مدل های روز را بررسی کنیم. این مطلب به شما کمک می‌کند تا در انتخاب سازه مناسب برای محیط خود، ذهن بازتری داشته باشید و طیف بیشتری از انتخاب ها را در اختیار داشته باشید. قبل از هر چیز اگر قصد ساخت پله دارید و نمی‌دانید بهترین تصمیم چیست، از مطلب پله گرد فلزی دیدن کنید.

انواع پله داخل ساختمان
انواع پله داخل ساختمان

انواع پله بر اساس نوع متریال|طراحی|کاربرد

انواع پله داخل ساختمان از تنوع بسیار بالایی برخوردار است. برای راحتی در انتخاب های کارفرما، دسته بندی های مختلفی وجو دارد. این دسته بندی ها که هر کدام مبنا و اساس مختلفی دارد، به شما کمک می‌کند تا سازه مناسب محیط خود را پیدا کرده و بهترین انتخاب را داشته باشید. در این بخش قصد داریم به صورت مختصر این دسته بندی ها را معرفی کنیم.

انواع پله بر اساس متریال:

انواع پله بر اساس طراحی:

انواع پله بر اساس کاربرد:

  • پله های آموزشی
  • پله های اداری
  • پله های تجاری
  • پله های فرار
  • پله های مراکز تفریحی
  • پله های هتل
  • پله های بیمارستان
  • پله های شهری
  • پله های مسکونی
  • پله های بیرونی

گاهی اوقات ممکن است برخی از پله ها به صورت ترکیبی قابلیت اجرا داشته باشند. به عنوان مثال می‌توان در پله شیشه ای از نرده های استیل و یا برعکس استفاده کرد.

پله داخل ساختمانچگونه پله مناسب را انتخاب کنیم؟

همانطور که تا کنون متوجه شده اید، انواع پله داخل ساختمان بسیار متنوع و گسترده است. البته درست است که هر کدام از این سازه های برای شرایط خاصی طراحی شده اند، اما در بسیاری از موارد محیط شما قابلیت ساخت چند مدل پله را دارد و در این حالت انتخاب شخت می‌شود. از طرفی انتخاب نوع و مدل پله یک بخش ماجراست، زیبایی و طراحی های ظاهری پله نیز بخش دیگری از داستان است. در مطلب تزئین پله دوبلکس بخشی از فرایند تزئین و زیباسازی پله را شرح داده ایم.

حال سوال اصلی هنوز پا برجاست، چگونه پله مناسب را برای محیط خود انتخاب کنیم؟ شاید بتوانید با گشت و گذار در اینترنت و حتی مقالات سایت تکنو متال تا حدودی با دنیای پله ها و انواع آنها آشنا شوید، اما هنوز هم برای  تشخیص پله مناسب، طراحی جذاب و هماهنگ و برای اندازه گیری ابعاد و اندازه ها، نیاز به یک متخصص ماهر و با تجربه دارید. به همین جهت یک پیشنهاد ویژه و عالی در اختیار شما گذاشته ایم. شما هم اکنون می‌توانید با برقراری تماس و ارتباط با تیم پشتیبانی شرکت مهندسی تکنو متال، از سرویس مشاوره رایگان بهره مند شوید. مشاوران ما به تمام پرسش های شما پاسخ دقیق خواهند داد. همچنین می‌توانید راهنمایی های لازم برای انتخاب مدل پله را بر اساس جدیدترین لیست قیمت ها، دریافت کنید. برای این کار از طریق راه های ارتباطی درج شده در سایت و یا از بخش نظرات با ما در ارتباط باشید.

شماره های تماس جهت مشاوره و سفارش ساخت پله:

تلفن: 02177002023

موبایل: 09128670109

پله ساختمانیبخش های اصلی پله ساختمانی

به طور کلی انواع پله داخل ساختمان  دارای چهار بخش اصلی در ساخت می‌باشند:

  1. کف پله، که محل گذاشتن پا برای بالا آمدن از پله است.
  2. پیشانی پله، فاصله عمودی که بین دو ردیف پیه وجود دارد
  3. گونه پله که به قسمت بغل پله می گوییم
  4. پاگرد، مکانی است که بعد از گذشتن از یک ردیف از پله بر آن قدم می گذارید.

بخش فرعی پله

پله های ساختمان علاوه بر بخش اصلی دارای بخش های فرعی است که در برخی مدل ها موجود است و در برخی مدل ها موجود نمی باشد:

  1. خیز پله، به مجموعه پله های پشت سر هم بین دو اختلاف سطح خیز پله می گویند.
  2. لب پله، بیرون آمدگی کف پله از قسمت پیشانی پله
  3. نرده، بخشی که در دو طرف نرده برای جلوگیری از سقوط افرار در نظر می گیرند.

بهترین پله برای فضای کم

یکی از دغدغه های اصلی افرادی که به دنبال ساخت پله هستند، مسئله اشغال فضا است. این نگرانی وجود دارد که با ساخت پله، بخش زیادی از فضای محیط، خصوصا در خانه های دوبلکس از بین برود. اگر این چالش ذهن شما را نیز به خود درگیر کرده است، پس نگران نباشید. با انتخاب پله مناسب می‌توانید در محیط های کوچک و با کمترین میزان اشغال فضا، پله مورد نظر خود را بسازید. مدل هایی نظیر پله پیچ و پله های تاشو، انتخاب های جذابی برای این محیط ها به حساب می‌آیند.
همچنین می‌توانید با انتخاب متریال هایی مانند شیشه و با استفاده از ترفندهای دیزاین محیط، نمایی گسترده را در فضای خود ایجاد کنید. برای پیدا کردن طرح های مناسب می‌توانید از ما مشورت بگیرید.

مدل های شیک و جدید انواع پله ساختمانی

شیک بودن و به به روز بودن یکی از چالش های اصلی در ساخت انواع پله داخل ساختمان است. پله سازه ای است که در محیط داخلی، اصلی ترین نما را به خود اختصاص می‌دهد. مهم نیست چقدر محیط و خانه زیبایی داشته باشید، اگر پله شما مناسب و هماهنگ محیط نباشد، همه چیز به هم خواهد ریخت و جلوه مناسبی نخواهد داشت. از طرفی پله، چیزی نیست که بتوان هر سال آن را تعویض کرد، پس لازم است در ابتدا برای ساخت و ترمیم، مدلی انتخاب کنید که تا مدتها نمای خوبی به خانه دهد.

البته لازم است یک مسئله اساسی را بدانید. برخی از پله ها در ساختمان های مختلف وجود دارند که چند دهه از عمر ساخت آنها می‌گذرد اما هنوز هم زیبایی و جذابیت خاص خودشان را دارند. پله مانند لباس نیست که سالانه مطابق مد پیش برود، هر چند که هر از چندگاهی مدل های جدید معرفی می‌شود، اما پارامتر اصلی در ساخت پله، هماهنگی با محیط و ایجاد کوراسیون جذاب است. این کار اگر به صورت دقیق انجام شود، می‌تواند تا سالهای سال یک سازه مفید و جذاب باشد. در ادامه چند مدل زیبا از جدیدترین و زیباترین انواع پله داخل ساختمان شیک و جدید در اختیار شما قرار داده ایم.

مدل انواع پله

پله پیچ

پله گرد

مدل پله داخل ساختمان

ساخت جدیدترین و شیک ترین انواع پله داخل ساختمان با تکنو متال

اگر به دنبال ساخت انواع پله داخل ساختمان با طرح های شگفت انگیز و جذاب هستید، تکنو متال را به خاطر بسپارید. شرکت مهندسی تکنو متال یا چند دهه سابقه موفق در عرصه ساخت سازه های ساختمانی، عالی الخصوص انواع پله، قادر است شما را به آنچه که می‌خواهید برساند. در تکنو متال می‌توانید جدیدترین مدل های پله را با مناسب ترین قیمت و کمترین هزینه بسازید. تعهد، خلاقیت، تخصص و تجربه، از ویژگی های برتر تکنو متال است که آن را از دیگران جدا می‌کند. با ما در ارتباط باشید.

نظری دهید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

پروژه های شاخص