قیمت حفاظ پنجره چگونه محاسبه می شود/ طراحی و ساخت حفاظ پنجره

حفاظ پنجره

از راه های موثر برای افزایش سطح امنیت، ایمنی و زیبایی خانه شما نصب حفاظ پنجره است. این سازه فلزی یک اقدام پیشگیرانه برای بروز مشکلاتی از قبیل: افتادن کودکان از ارتفاع، ورود سارقان به داخل خانه می باشد نه فقط از نظر ایمنی بلکه برای زیبایی نمای ساختمان نیز به کار برده می شود. اما بحث قیمت حفاظ پنجره را هم نمی توان نادیده گرفت. عوامل متعددی روی قیمت تاثیر گذارند. بهتر است پیش از سفارش عواملی را که در ادامه می گوییم در نظر بگیرید تا هزینه های پیش بینی نشده اعداد و ارقام شما را به هم نریزد.

تاثیر اندازه بر قیمت حفاظ پنجره

نوع پنجره یعنی دوجداره بودن یا فلزی بودن آن تاثیری بر قیمت ندارد چرا که هر یک از این حفاظ ها به صورت واحد اندازه گیری می شود. میزان مواد مصرفی در ساخت سازه به طول و عرض پنجره ربط دارد. پس ابتدا اندازه چارچوب را دقیق محاسبه می کنیم. طبیعی است که قیمت یک حفاظ برای پنجره ای کوچک تر کمتر از حفاظ پنجره ای بزرگ تر است. پنجره های پذیرایی به دلیل بزرگ تر بودن همیشه هزینه بیشتری را نیز ایجاد می کنند.

 

حفاظ پنجره

تاثیر جنس حفاظ پنجره بر قیمت

قیمت حفاظ پنجره با توجه به جنس پروفیل استفاده شده در ساخت حفاظ تعیین می شود. انواع متریال مختلف عبارتند از: حفاظ آهنی، حفاظ پنجره دو جداره، حفاظ پنجره فرفوژه، حفاظ استیل و حفاظ اهنی ساده که هر کدام هزینه متفاوتی دارند. استفاده از آهن ضایعاتی برای نصب حفاظ اصلا توصیه نمی شود چرا که حفاظ از جنسی با کیفیت بالا باید ساخته شود تا کارایی بالاتری داشته باشد. شرکت تکنومتال با نازلترین قیمت و بالا ترین کیفیت با دو دهه سابقه در ساخت و نصب سازه های فلزی آماده ارائه خدمات در سراسر کشور به شما عزیزان است.

تزئینات حفاظ پنجره و هزینه آن

مشخص است که یک حفاظ مدرن با یک حفاظ ساده چه از نظر قیمت و از نظر ظاهر تفاوت دارد. انواع حفاظ پنجره ثابت یا متحرک ساخته می شوند که قابلیت داشتن گل نرده یا گل میخ دارند. همینطور قیمت حفاظ فرفوژه که هم زیبایی دارد و هم امنیت بالا با قیمت نرده ی فلزی متفاوت است. هر کار اضافی در طراحی حفاظ از جمله رنگ آمیزی، یراق آلات خاص و سفارشی و هرگونه کار اضافی در طراحی باعث بالا رفتن هزینه می شود.

 

هزینه حمل و نقل

سفارش های آهنی در کارگاه طراحی و ساخته می شوند و سپس به محل ارسال می شود. نصب حفاظ در ساختمان ها بدون تخریب است و دارای هیچ هزینه ای اضافی نیست علاوه بر آن هیچ مزاحمتی برای ساکنین ندارد. اما باید هزینه حمل سازه را بر روی قیمت حفاظ پنجره در نظر بگیریم. در بازار به این صورت است که این هزینه را معمولا بر عهده مشتری است اما باید قبل از انجام سفارش راجب این مورد از فروشنده سوال کنید.

 

قیمت حفاظ پنجره

نصب حفاظ پنجره

تکنومتال توانسته در زمینه تولید و نصب سازه های فلزی نیاز بسیاری از مشتریان خود را برطرف کند. محصولات ما در قالب پله ی فلزی، آلاچیق، روف گاردن، سوله، حفاظ درب و پنجره و…. با قیمت مناسب و کیفیت بالا برای رفع خواسته شما ساخته  می شود. برای آگاهی از آخرین قیمت با توجه به نوسانات بازار و اطلاع از شرایط نصب از طریق سایت با کلیک بر تکنومتال با ما تماس بگبرید همکاران ما آماده پاسخگویی به شما هستند.

نظری دهید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

پروژه های شاخص