قیمت ساخت پله پیچ در لوشان

قیمت ساخت پله پیچ در لوشان موضوعی است که در این مقاله قصد بررسی آن را داریم

قیمت ساخت پله پیچ در لوشان موضوعی است که در این مقاله قصد بررسی آن را داریم.پله پیچ همان پله گرد و منحنی است در واقع پله گرد به صورت مارپیچ یا پیچ دار می باشد و برای دسترسی به طبقات دیگر این مدل پله ها ساخته می شود. در ادامه مطلب همراه ما باشید تا قیمت و طراحی این مدل پله ها آشنا شوید.

راه پله پیچ چیست؟

قبل از بررسی قیمت ساخت پله پیچ در لوشان لازم است که با این مدل پله ها به طور کامل آشنا شوید. پله های پیچ نوعی پله گرد یا پله منحنی است که از پله های جداگانه یا آج تشکیل شده است که به یک ستون مرکزی متصل می شوند. هنگام بالا و پایین رفتن از پله ، آج ها به دور این نقطه مرکزی می چرخند و یک طرح پیچ ایجاد می کنند. راه پله پیچ را نباید با یک راه پله گرد یا راه پله منحنی که هیچ ستون مرکزی ندارند اشتباه گرفت.

 

راه پله پیچ چیست؟

همین حالا با ما تماس بگیرید و از قیمت های استثنائی آگاه شوید

تلفن : ۰۲۱۷۷۰۰۲۰۲۳

موبایل : ۰۹۱۲۸۶۷۰۱۰۹

پارامتر های لازم در طراحی پله پیچ

در طراحی پله پیچ فاکتور و پارامتر های زیادی وجود دارد که در قیمت ساخت پله پیچ در لوشان هم تاثیر دارد. هنگام طراحی باید به ارتفاع ، قطر و محل قرارگیری راه پله به همراه سایر عوامل عملکردی و زیبایی مانند سبک کف پله ها و نرده ها توجه داشته باشید. در ادامه فاکتور های مهم تاثیر گذار را بررسی می کنیم:

ارتفاع

ارتفاع یک پله مارپیچ از فاکتور های مهم و تاثیر گذار می باشد. و جز یکی از مهم ترین اندازه گیری های برای ایمنی پله است. این اندازه گیری همچنین تعداد کف پله ها را تعیین می کند. برای اینکه بفهمید به چند عدد پله و پاگرد نیاز دارید ، ارتفاع کل راه پله خود را بر روی ارتفاع فاصله هر کف پله که به صورت استاندارد بین 18 تا 23 سانتیمتر است تقسیم کنید. هنگامی که تعداد کف پله را پیدا کردید ، می توانید چرخش خود را محاسبه کنید. در بیشتر پله های مارپیچی از چرخش 30 درجه استفاده می شود ، این بدان معنی است که هر پله در اطراف ستون مرکزی با زاویه 30 درجه می چرخد. به عنوان مثال ، اگر یک پلکان با 12 پله داشته باشید ، یک چرخش کامل 360 درجه خواهید داشت ، جایی که به عنوان یک پله 9 پله ای فقط 270 درجه چرخش دارد.

قطر

در ادامه مقاله قیمت ساخت پله پیچ در لوشان، از دیگر پارامتر های مهم تاثیر گذار در ساخت این مدل پله ها قطر آن می باشد. چون پله ها گرد هستند ، قطر یک پله مارپیچ را می توان به راحتی بر اساس عرض پله مشخص کرد. این یک فاکتور مهم در طراحی است زیرا تعیین می کند که راه پله شما در فضای شما قرار بگیرد یا نگیرد. کوچکترین قطر ارائه شده برای پله های پیچ قطر 60 سانیمتر است. هنگام در نظر گرفتن قطر پله خود ، مهم است كه كاربری ساختمان ، آنچه را كه قصد استفاده از پله را دارید و كسی را كه از این پله استفاده می كند ، در نظر بگیرید. ساختمان های مسکونی ، تجاری  و فضای داخلی یا خارجی برای ساخت پله پیج همه موارد مختلفی را در طراحی دارند که باید هنگام انتخاب قطر راه پله در نظر بگیرند. برای این کار توصیه می کنیم که با کارشناسان راه پله تکنو تماس بگیرید تا در مورد نیازهای خاص خود صحبت کنید .

جنس های مختلف پله پیچ

جنس های مختلف پله پیچ

پله های مارپیچی در سه نوع مختلف پله آهنی، پله استیل و تمام چوب ساخته می شود. همه این طراحی ها به یک اندازه زیبا می باشد اما هر کدام طراحی منحصر و مخصوص خودشان را دارند. پله پیج آهنی کلاسیک جز انعطاف پذیرترین طراحی ها است. اگر تصمیم بگیرید یک پله فلزی تمام آهنی یا آجهای جامد چوبی و یک نرده سفارشی ساخته شده را انتخاب کنید ، یک طراحی دکوراسیون داخلی بسیار زیبایی را در خانه خود خواهید داشت.

پله پبچ استیل به دلیل ظرافت سنتی و جزئیات آراسته شناخته شده است. نه تنها می توانید طرح خود را با پوشش های کف پله های چوبی تقویت کنید ، بلکه می توانید نرده های تزئینی را انتخاب کنید که در مدل های شیشه ای یا آلومینیومی بسیار زیبا می باشد.

پله مارپیچی تمام چوب محل اجتماع طراحی مدرن و زیبایی سنتی است. این طراحی تمام استحکامی را که شما می توانید در یک قاب فلزی پیدا کنید ، را در این مدل چوبی هم دریافت خواهید کرد. زیبایی طبیعی مواد چوبی به طراحی خانه شما گرما و جذابیت می بخشد  و به نوعی  صمیمیت خانه شما را افزایش می دهد.

قیمت پله پیچ

همانطور که در ابتدا مطلب بیان شد قصد معرفی و بررسی قیمت ساخت پله پیچ در لوشان را داریم. در واقع تنوع در متریال استفاده شده در راه پله های پیچ باعث شده است تا قیمت ها متفاوت باشد و ابعاد پله و تعداد پله و کف پله هم از مواردی است که در قیمت تاثیر گذار است اما اگر ساکن لوشان هستید و به دنبال یک قیمت مناسب برای طراحی پله پیچ خود هستید توصیه ما این است که با کارشناسان تکنو تماس بگیرید و مشاوره های لازم را دریافت کنید. همچنین اجرا و ساخت پله در رشت نیز توسط این مجموعه انجام می شود.

نظری دهید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

پروژه های شاخص